Jump to content

San Andreas Hoofdpersoon


$NeoSyp$

Recommended Posts

wat heeeeeel misschien ook zou kunnen is dat rockstar een vrouw, Catalina, de hoofdrolspeler maakt.

het lijkt me wel is waar niks, maar het is de keuze van rockstar.

maar ik denk dat die ook bij de oude vertrouwde man blijft!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook wel handig ja als het een man blijft. Hoe moet je anders een vriendin krijgen...

dan kan je alleen nog een vriend krijgen ( staat alleen raar als een man het spel speelt )

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat het ryder wordt of brian johnson. Woozie lijkt me onswaarschijnlijk, want als je het spel dan hebt uitgespeeld en je weet hoe hij blind wordt, kun je niets meer doen want je hoofdpersonage word blind :?

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook wel handig ja als het een man blijft. Hoe moet je anders een vriendin krijgen...
Catalina is zo'n ongelovelijke bitch en kenau volgens mij haat ze mannen, het zou mij nix verbazen als ze lesbisch zou zijn.
dan kan je alleen nog een vriend krijgen ( staat alleen raar als een man het spel speelt )
Hoe zit dat dan nu als je als vrouw SA speelt en met CJ een vriendin krijgt? Dat maakt toch niet uit, 't is een spel :clown::cab:

>>> Door Dutchy3010: :klap:_O_ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
misschien de dode broer van CJ: Brian Johnson hoewel Cesar ook wel een kandidaat genoemd mag worden

ja idd die maakt denk ik wel een grote kans

en ja dan zie je wat bdup, bear Ryder en bigsmoke deden etc

misschien gaat het zich wel afspelen in die 5 jaar dat CJ weg is

ik denk dat het een grote kans is dat het brian Johson word omdat je daar amper de naam van kent, niet weet hoe die dood gaat en ook niet weet hoe die eruit ziet

en ik denk niet Cesar aangezien zijn gang niet zo groot is in San Andras denk ik niet dat die het zal worden.

want meestal in GTA bouw je een imperium op al heb je het soms niet zo in de gaten ;)

en woozie denk ik ook niet want dan zou je een SAS krijgen met San Fierro alleen want hij was alleen in san fierro toen nog.

Sweet zal het ook zeker niet worden want die staat VEEL te dicht bij CJ.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zo dan voor cesar dat je met mexicanen misies moet doen lijkt me wel vet en met die lowriders.

Maar SA stories komt toch niet meer uit?

Bewerkt: door Mr.Umberto
Link to comment
Delen op andere websites

Maar SA stories komt toch niet meer uit?
Geen idee, Rockstar heeft hier in ieder geval nog niets over losgelaten. Maar aangezien Rockstar het nu erg druk met GTA IV heeft, acht ik de kans van een eventuele komst van 'GTA: San Andreas Stories' zeer klein.

Daarnaast kun je over een komst van dit spel ook discussiëren in dit topic, dus had het beter geweest als dit topic bleef rusten. Ik zal het topic daarom maar op slot zetten, aangezien reacties in dit topic niet bepaald meer nodig en relevant zijn, en je in het hierboven genoemde topic al genoeg over dit onderwerp kunt discussiëren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...