Jump to content

zou rockstar een film van SA moeten maken (met echte personages)


Twankala

zou rockstar een film van SA moeten maken (met echte personages)  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. zou rockstar een film van SA moeten maken (met echte personages)

    • ja
      46
    • nee
      17


Recommended Posts

hey gamers!!!

ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als rockstar een film over SA zou gaan maken?

dan speelt bijvoorbeeld snoop dog CJ, en die beleeft dan de storyline en misschien ook de missies van woozie enz.

dan wordt het een soort van scarface, maar dan veel vetter!!!!!!!!!

ik zou het echt heel graag willen, want dan is er ook is een film op een game gebasseerd inplaats van andersom!!! en het lijkt me gewoon vet :puh:

twankala 8)

ps: zet erbij waarom je het hebt gekozen!

Link to comment
Delen op andere websites

hey gamers!!!

ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als rockstar een film over SA zou gaan maken?

dan speelt bijvoorbeeld snoop dog CJ, en die beleeft dan de storyline en misschien ook de missies van woozie enz.

dan wordt het een soort van scarface, maar dan veel vetter!!!!!!!!!

ik zou het echt heel graag willen, want dan is er ook is een film op een game gebasseerd inplaats van andersom!!! en het lijkt me gewoon vet :puh:

twankala 8)

ps: zet erbij waarom je het hebt gekozen!

Het zou inderdaad kunnen, dat dan in grote lijnen de missies van San Andreas worden nagespeeld, maar wel zo dat het originele verhaal behouden blijft. Ik vind het gamescript namelijk ook wel zo, dat het voor een film net zo goed gebruikt kan worden.

Je zegt nu wel dat Rockstar een film zou kunnen maken, dit zal dan uiteraard gedaan worden door een filmbedrijf, en niet door een organisatie die spelletjes maakt.

Er is trouwens al eens een film gebasseerd op een spel, en dat is bijvoorbeeld Halo. Als het goed is komt die dit jaar uit.

[Edit] Mijn keuze is dus Ja.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ja gekozen want GTA is sowieso al heel vet enz. maar als ie een film wordt,met gta sa daar sta ik dan egt versteld van :puh: (beetje overdreven) maar hoe zou de gfx er dan uitzien? :klap:

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

hey gamers!!!

ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als rockstar een film over SA zou gaan maken?

dan speelt bijvoorbeeld snoop dog CJ, en die beleeft dan de storyline en misschien ook de missies van woozie enz.

dan wordt het een soort van scarface, maar dan veel vetter!!!!!!!!!

ik zou het echt heel graag willen, want dan is er ook is een film op een game gebasseerd inplaats van andersom!!! en het lijkt me gewoon vet :puh:

twankala 8)

ps: zet erbij waarom je het hebt gekozen!

Het zou inderdaad kunnen, dat dan in grote lijnen de missies van San Andreas worden nagespeeld, maar wel zo dat het originele verhaal behouden blijft. Ik vind het gamescript namelijk ook wel zo, dat het voor een film net zo goed gebruikt kan worden.

Je zegt nu wel dat Rockstar een film zou kunnen maken, dit zal dan uiteraard gedaan worden door een filmbedrijf, en niet door een organisatie die spelletjes maakt.

Er is trouwens al eens een film gebasseerd op een spel, en dat is bijvoorbeeld Halo. Als het goed is komt die dit jaar uit.

[Edit] Mijn keuze is dus Ja.

hey,

het zou natuurlijk via een filmbedrijf gaan, maar rockstar zou er wel degelijk bij betrokken raken.

en die film "halo" is een soort van, maar er moet een echte van gemaakt worden: "Grand Theft Auto San Andreas"!!!

twankala 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Als de geschiedenis ons een ding heeft geleerd is dat een gameverfilming de game nooit een dienst bewijst.

Tomb raider was een aardige poging, maar meer ook niet. Alone in the Dark, Doom, silent hill, resident evil, Mortal Combat, BloodRayne en House of the Dead hebben bewezen dat het absoluut niet nodig is.

Maar als het gebeurd ben ik bang dat de producer Uwe Boll zijn hand op weet te leggen en ook dit verhaal helemaal kapot weet te regiseren. Hij is tenslotte al verantwoordelijk voor de helft van de wanproducties en zijn FarCry belooft ook weinig goeds.

De game is mooi en daar moeten we tevreden mee zijn. Een verfilming zal nooit diezelfde tevredenheid weten op te brengen als het orgineel. Dit is andersom ook zo. (Van film naar game)

Edit: Halo staat gepland voor 2008. Met Peter Jackson als regiseur zou die films misschien wat kunnen worden...

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat San Andreas gebaseerd is op twee gangster films zou het mij wel heel tof lijken als ze er een film van zouden maken. De tussenfilmpjes in San Andreas vond ik altijd een must om naar te kijken en ook naar The Introduction heb ik met plezier bekeken.

Stel je voor dat er wordt besloten dat er een Film van zou worden gemaakt, welke acteur moet CJ spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor ''Ja''

Mij lijkt het een heel leuk idee. Nu de meeste zelf de hele verhaallijn hebben beleefd. Is het ook wel een gaaf idee om onderuitgezakt naar een verfilming te kijken. En leuk te zien hoe alles naar het ''echt'' is gebracht. :)

T is ook weer geldverdiennen voor de film regiseurs en makers ect. Maar Rockstar zal er ook aan verdiennen door dat mensen die film zien denken ze vast dat lijkt me gaaf om dat allemaal in een game te kunnen. Toch loop je wel weer een ''risico'' stel de film is slecht inelkaar gezet dan zal je geen winst maar verlies lijden..

Global :cya:

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt een film over GTA San Andreas helemaal niks. Het moet gewoon bij een spel blijven. Een film gebaseerd op GTA zou wel leuk zijn, maar gebaseerd op een van de GTA's lijkt ik me niet leuk. En als er een film wordt gemaakt, dan moet het beter zijn dan die film van GTA2 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ja gekozen, maar van SA zou dan wel lang duren, dus misschien in 2 delen, en/of niet van alle 100% dingen enzo en alleen de belangrijkere missies van de storyline. En van GTA Vice City, GTA III, GTA VCS en GTA LCS zou ook kunnen in principe.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom niet :puh:

er zal waarschijnlijk geen film van worden gemaakt omdat het veel te ongeloofwaardig is, en veel te rommelig. ze zouden alleen de belangrijke missies moeten doen. dan zou het eventueel nog kunnen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...