Jump to content

zou rockstar een film van SA moeten maken (met echte personages)

zou rockstar een film van SA moeten maken (met echte personages)  

63 leden hebben gestemd

1. 1. zou rockstar een film van SA moeten maken (met echte personages)

• ja
      46
    • nee
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja dit moeten ze doen :)

Eerlijk .. soms denk ik wel eens " Als er nu eens een Film komt van Grand Theft Auto "

maakt niet uit welke :)

Liberty City zou ik dan het verhaal doen van GTA LCS dat is gewoon " de film " alles is realistisch vind ik toch :)

San Andreas zou ook een leuke zijn :) het zelfde verhaal natuurlijk maar Vééél Korter :puh: als je een film van San Andreas zou moeten maken zou dat een film ziijn van 20 uur ofzu :schater:

Van Vice City zou een beetje Saai zijn vind ik want dat is de gta die het minst leuk is :) [ Ieder z'n eige mening haé ] :)

Hopelijk gebeurd dit ooit ^_^

Ciaoo :cya:

Geplaatst:

Het lijkt me wel leuk maar de film kan ook mislukken en dat is slecht voor R*.

Net als met die tomb raider films.

Maar rockstar zal nu wel bezig zijn met iet veel belangrijkers(als je niet weet wat zit je op het verkeerde forum :bonk: )

Boris H.

Geplaatst:

Dat kan wel, maar dan moeten ze het niet zelf doen, maar het door een echte filmstudio laten doen. Ze kunnen dan wel beter een film over GTA III maken, want dat verhaal vind ik beter.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou wel vet zijn, ja dus :puh: Ik heb er zelf ook eens over gedacht. Dan moeten ze wel de kleine onbelangrijke missies eruit halen, want anders wordt het een erg lange film :) Maar het probleem zou dan vooral zijn dat er veel korte stukjes met actie in voorkomen, en in de meeste films is het maar één of twee langere stukken met echt veel actie. En nog een probleem: sommige voice-actors lijken totaal niet op hun personage, en kies je een andere acteur, dan komen de stemmen niet overeen :sigaar: Maar ik denk wel dat de originele voice-actors met veel uren in de make-up kamer er wel uitzien als CJ of Sweet :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

je hebt gelijk Koe Mzumgu over samuel jackson wandt in het spel had hij ook al de stem van tennpeny :klap:

Geplaatst:

Ja, voor mij mocht van dat spel wel en film gemaakt worden.

Dat zou best lachen zijn.

Ik denk wel dat het dan een lange film gaat worden.

Geplaatst:

Ik heb na overweging voor 'ja' gekozen.

Zolang Uwe Boll de film niet regisseert, zou er best een slaatje uit te slaan zijn.

Men moet dan echter wel dingen als de 'Flying School' en 'Vigilante Missions' achterwege laten.

Het zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar ja, je weet maar nooit.

Geplaatst:
hey gamers!!!

ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als rockstar een film over SA zou gaan maken?

dan speelt bijvoorbeeld snoop dog CJ, en die beleeft dan de storyline en misschien ook de missies van woozie enz.

dan wordt het een soort van scarface, maar dan veel vetter!!!!!!!!!

ik zou het echt heel graag willen, want dan is er ook is een film op een game gebasseerd inplaats van andersom!!! en het lijkt me gewoon vet :puh:

twankala 8)

ps: zet erbij waarom je het hebt gekozen!

jahzkr! lijkt me wel erg leuwk als dat gaat gebeuren!

want dan zie je het gewoon zonder iets te doen :puh:

maarjah wel goeie vraag trouwens :D

Groot-Duimpje :cya:

Geplaatst:

hey gamers!!!

ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als rockstar een film over SA zou gaan maken?

dan speelt bijvoorbeeld snoop dog CJ, en die beleeft dan de storyline en misschien ook de missies van woozie enz.

dan wordt het een soort van scarface, maar dan veel vetter!!!!!!!!!

ik zou het echt heel graag willen, want dan is er ook is een film op een game gebasseerd inplaats van andersom!!! en het lijkt me gewoon vet :puh:

twankala 8)

ps: zet erbij waarom je het hebt gekozen!

Ik heb nee gekozen, dat moet een nogal saaie film worden. CJ bekleefde de missies. Wouw (sarcastisch)

Ik ben gewoon tegen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...