Jump to content

Bobcat in het water


BoDyLoTioN

Recommended Posts

Waar ligt die bobcat precies in het water?? ik kan hem absoluut niet vinden.. ik heb met een boot gezocht

enzover ik weet gewoon die hele plaats uit gekamt maar niets gevonde... misschien iemand die een screenie

ervan heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen de tijd dat je aangekomen bent op de plaats is de Bobcat al verdwenen. Ik heb hem ook eens gezocht, en er is niets te zien.

hebben jullie het over een gewone bobcat die in het water ligt en verdwijnt als je er dicht bij komt, of iets anders ?

EDIT : nvm, khad de index van wikigta nog niet bekeken, maar ik ga er direct eens achter zoeken.

wel leuk, zoiets, geeft kleur en 'leute' aan het spel.

Bewerkt: door Multi-gunner
Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie het over een gewone bobcat die in het water ligt en verdwijnt als je er dicht bij komt, of iets anders ?

Dit is een verkeerde spawnplaats van de Bobcat. Doordat men zich vergist heeft van - of + teken bij het ingeven van de coördinaten spawnt de Bobcat daar nu in plaats van in de parkeergarage in Newport. Het is een gewone Bobcat die er niet hoort te spawnen, en tegen de tijd dat je op die plaats komt is hij al terug weg, waardoor je hem eigenlijk nooit echt kan zien in het water. Die spawncoördinaat komt rechtstreeks uit het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah....daar heb je ons te pakken :D

Nee, op WikiGTA maken we gebruik van de originele broncodes van het spel. Die koppelen we aan een landkaart en automatisch verschijnen dan de vindplaatsen op de kaart. En dus ook die van de Bobcat. Ook wij hebben dit voertuig dus nog nooit 'echt' gezien, maar het is 100% zeker dat ie wél spawnt daar (omdat het nu eenmaal in de broncode zo staat)

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe kom je dan aan de originele broncodes van het spel? Naar mijn weten kan je een UMD niet zomaar uitlezen. Of krijgen jullie die van Rockstar Leeds \ Noth zelf?

Edit: Ik was al vergeten dat er ook een PS2 versie van het spel is.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie het over een gewone bobcat die in het water ligt en verdwijnt als je er dicht bij komt, of iets anders ?

Dit is een verkeerde spawnplaats van de Bobcat. Doordat men zich vergist heeft van - of + teken bij het ingeven van de coördinaten spawnt de Bobcat daar nu in plaats van in de parkeergarage in Newport. Het is een gewone Bobcat die er niet hoort te spawnen, en tegen de tijd dat je op die plaats komt is hij al terug weg, waardoor je hem eigenlijk nooit echt kan zien in het water. Die spawncoördinaat komt rechtstreeks uit het spel.

garage in newport, waarvoor spawnt er een bobcat bij die garage ?

of moet je dat weer verdienen door een sub-missie te doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, die Bobcat heeft verder geen functie. Dat ie bij de garage in Newport had moeten spawnen wisten we door de coordinaten aan te passen (het minnetje veranderen) en zo kwamen we bij de garage uit. Hetgeen een volkomen logische plaats is voor een auto :D. Maar de Bobcat in kwestie is net zo waardevol of nuttig als een traktor ergens in de Badlands: leuk dat ie er is, maar voorderest niets.....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
En wat als je cars can drive on water invoert? dan zou je de bobcat toch kunnen zien?

Neen het is onmogelijk om hem te zien te krijgen. Een voertuig spawnt namelijk al ver van te voren dat jij komt. Zo heb je niet last van neppe bugs die het voertuig pas doen laten spawnen als jij daar al bent. Voordat jij er bent is hij dus al in de golven verdwenen. De teleport manier kan ook niet want als je heel snel ergens bent waar een voertuig hoort te spawnen, spawnt hij niet. Dat zou heel nep zijn. Dan kun je nog met CheatDevice' Constuction Mode er wat onderzetten maar helaas, dat werkt ook niet. Ik heb het zelf geprobeert en het blijkt dat deze ook te laat spawnen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...