Stephan14 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 help wie kan me helpen ik heb sa voor ps2 en hoe moet je het sex-appeal omhoog maken en hoe moet je de fat omhoog krijgen veel eten ofzo niet meer bewegen alvast bedankt stephan Reageren
-eend- Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) sex appeal weet k nie volgens mij bij je vriendinne.. en je vet volgens mij wel dooor veel eten... P.S. dit hoort niet thuis in savegame aanvraag dit moet bij missie hulp Bewerkt: 5 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 help wie kan me helpen ik heb sa voor ps2 en hoe moet je het sex-appeal omhoog maken en hoe moet je de fat omhoog krijgen veel eten ofzo niet meer bewegen alvast bedankt stephan Sex-appeal kan je krijgen door dure kleren te dragen, en je in dure auto's te gaan rijden. Met name dan gepimpte auto's. Ook krijg je voor het zoeken van oysters, die verpsreid liggen over heel San Andreas, extra sex-appel. En fat krijg je, zoals je zelf al zegt, door veel te eten en weinig te bewegen. Eet echter niet teveel, dan ga je braken. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Sex-Appeal doe je door Oesters te verzamelen zie wikigta voor de plekken waar ze liggen WIKIGTA EDIT: -Matthijs- was me net voor Bewerkt: 5 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 help wie kan me helpen ik heb sa voor ps2 en hoe moet je het sex-appeal omhoog maken en hoe moet je de fat omhoog krijgen veel eten ofzo niet meer bewegen alvast bedankt stephan Ik heb hier van de week nog een heel verhaal over afgestoken, heb geen zin om dat te herhalen. Kijk even in >deze topic< Stephan14. Dit forum heeft trouwens een prima werkende zoekfunctie, dus als je iets wilt weten kijk dan eerst even of je antwoord hier al op het forum staat voordat je een nieuwe topic start. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.