kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hallo ik heb gisteren een tutrial gevolgt om een object in gta te zetten maar gta start niet op dus je raad het ... ...opnieuw instaleren weet iemand een tutrial ie egt duidelijk is??? ps ik wil ook graag een tutrial over 3ds max alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 VideoTutorial: Een object in SA zetten VideoTutorial: Een object mappen met de Map IO Deze twee tutorials zijn videotutorials, wat inhoud dat je dus een filmpje krijgt in plaats van alleen maar tekst. Je kun precies zien wat ik doe, en er zit ook nog audio bij. Hiermee moet het lukken. En 3dsmax tutorials? Wat dacht je van de Master Tutorial List of Google? Volgende keer graag zelf zoeken Reageren
kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 die fimpjes heb ik al gezien maar er komen flikker beelden en zo dus k kan de filmpjes niet goed zien Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) In dat geval verwijs ik je door naar ''Computer Talk'' want ik ben ervan verzekerd dat met het filmpje niets fout zit (aangezien toch veel leden hem zonder problemen hebben kunnen zien) Bewerkt: 6 januari 2007 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.