Jump to content

pijpleidingen


Multi-gunner

Recommended Posts

Weet iemand waarom er pijpleidingen ten noorden en zuiden van staunton island liggen ?

en weet iemand hoe ver die doorlopen en vooral die naar het zuiden.

en bestaan er geen -excusez le mot- mods om het waterniveau te laten verdwijnen ?zodat we alles eens kunnen onderzoeken, gelijk de bobcat die in het water spawnt en nog vele zaken...

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom er pijpleidingen ten noorden en zuiden van staunton island liggen ?

Deze pijpleiding is aangelegd zodat je niet verder kunt varen als mag. Rockstar kan natuurlijk niet eindeloos doorgaan met Landschap maken dus maken ze ergens een blockade zodat je niet meer verder kunt.

en bestaan er geen -excusez le mot- mods om het waterniveau te laten verdwijnen ?zodat we alles eens kunnen onderzoeken, gelijk de bobcat die in het water spawnt en nog vele zaken...

Met CheatDevice kun je het waterlevel laten dalen en stijgen. Alleen heb je er niet veel aan. Er is namelijk geen gewone bodem. Omdat je normaal gesproken niet zo ver onder water kunt komen laat staan zien is dit niet nodig. Beneden is gewoon de 'Gray' Hell. Er is niets en vaak zie je hele rare Glitches te voorschijn komen.

De Bobcat zul je dus ook niet meer zien.

Link to comment
Delen op andere websites

maar als je dan in die grey hell springt, wat gebeurt er dan en wat zijn die 'hele rare glitches' ?

en hoe ver loopt de leiding in het zuiden door ?

Een meter verder dan waar je kunt varen. ^_^

Bewerkt: door Isafdar
Link to comment
Delen op andere websites

Dus kan je kunt er met een boot niet langs. En met een heli (die natuurlijk verkregen is met een v/d bekende trucjes) kan je er dan wel overeen komen ?:?

Ik kan het nu zelf even niet proberen want dan zou ik opnieuw moeten beginnen ;).

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Dus kan je kunt er met een boot niet langs. En met een heli (die natuurlijk verkregen is met een v/d bekende trucjes) kan je er dan wel overeen komen ?:?

Ik kan het nu zelf even niet proberen want dan zou ik opnieuw moeten beginnen ;).

Met een heli kan je er wel over, maar je mag niet te laag vliegen. Boven de pijpleiding zit namelijk een onzichtbare muur die een paar meter hoog is.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn cheatdiscs voor de ps2. De bekendste hiervan is volgens mij Action Replay Max.

Met deze programma's kan je ongeveer hetzelfde als met de cheatdevice. Je kan wel geen dingen als construction mode.

Action Replay Max kost rond de 30 euries.

:bier:

EDIT: Ik heb juist nog iets raar gevonden over de pijpleidingen ten noorden van Staunton Island. Er zit een tweede pijpleiding 10tal meter onder de normale leiding.

Bij deze screen is het water verlaagd.

screen1wv7.png

Bij deze screen staat het water normaal en vlieg ik onder water. Onder de auto kan je ook blue hell van lcs zien waar alles over je scherm is uitgesmeerd.

screen2pq5.png

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

ik zit zo te denken, die onzichtbare muren moeten toch wel een of andere code hebben in het programma, ontcijfer de code en gebruik die om bruggen mee te bouwen (onzichtbare muren worden onzichtbare brugeen dus :puh: ), en zo kan je de 'oceaan' verkennen, en eventueel de bobcat 'opvangen' die in het midden vd oceaan spawnt...

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit zo te denken, die onzichtbare muren moeten toch wel een of andere code hebben in het programma, ontcijfer de code en gebruik die om bruggen mee te bouwen (onzichtbare muren worden onzichtbare brugeen dus :puh: ), en zo kan je de 'oceaan' verkennen, en eventueel de bobcat 'opvangen' die in het midden vd oceaan spawnt...

Dus je wilt eigenlijk als het ware over de pijpleidingen rijden? Ligt eraan hoe dik de muur is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit zo te denken, die onzichtbare muren moeten toch wel een of andere code hebben in het programma, ontcijfer de code en gebruik die om bruggen mee te bouwen (onzichtbare muren worden onzichtbare brugeen dus :puh: ), en zo kan je de 'oceaan' verkennen, en eventueel de bobcat 'opvangen' die in het midden vd oceaan spawnt...

Je kan niet voorbij de rand van de wereld. Als je met de cheatdevice probeert om door de muur op het einde van de wereld te gaan lukt dit niet. Achter die muur is dus eigenlijk niets.

Je kan wel door de pijpleidingen met de cheatdevice. Daar kan je gewoon verder tot je bij het einden van de wereld bent.

Die bobcat spawnt trouwens op een plaats waar je kan komen met een boot. Ik heb al geprobeert om naar die plaats te teleporteren zodat ik hem misschien nog zie vallen, maar ik heb niets zien vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

neeen, ik bedoelde dat allemaal niet hoor. kijk wat ik bedoel is het volgende : een gebouw of bv een onzichtbare muur in het spel heeft een broncode (of zoiets).

maar laat ik het volgende vb nemen : in gta sa kan je sommige auto's uit het spel te verwijderen en er je eigen auto's in de plaats in steken. maar je moet daarbij een code veranderen.

die onzichtbare muur heeft heel waarschijnelijk ook zon code. kan je die niet ontcijferen en zo op een willekeurige plaats herbouwen, of waar je wilt ? gelijk jij de maker vh spel bent. :puh:

de plaats of inhoud van sommige textures wissen/veranderen bedoel ik.

dus kan je die code vd onzichtbare muur niet 'uiteenhalen' en ze zo op elke plek in de game weer heropbouwen, zo vaak je wilt, om zo leuke plakken te onderzoeken of gewoon een bobcat op te vangen of garystown of aaronsvile of wooncunty of de rest van die steden te onderzoeken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de cheatdevice kan je wel sommige objecten in het spel veranderen in een ander, maar niet veel.

Als je de onzichtbare muren zou kunnen wegdoen loopt het spel volgens mij gewoon vast als je te ver buiten de wereld bent.

waarom zou je eigenlijk buiten de onzichtbare muren willen komen. Er is daar niets te doen.

Bij die bobcat kan je gewoon komen zonder cheatdevice en die namen die in gta3 op je kaart stonden zijn er niet meer in lcs. Met de buttoncheat waarmee je over water kan rijden kan je ook achter de wereld komen om iets te zoeken. (Niet dat je veel zal vinden. :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...