Jump to content

[Uitleg] Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

kan je eigen muziek op VCS zette??? ik heb Rockstar custom tracks en ik heb een cd in gedaan en nu kom al die liedjes van de cd daar te staan en hoe moet ik verder??????

----------------------------------------------------------

het zal handig zijn als iemand het weet :):puh:

Delen op andere websites

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Insanity Prawn Boy

15

• Eminem1991

6

• Advancegta

3

• lance vacnce

3

Ik heb daar zelf een heel topic over gemaakt met een video tutorial. Het is mischien wel handig als je de volgende keer eerst naar andere topic's kijkt.

Als je het volgens die stappen hebt gedaan, maar je toch niet verder komt, kijk dan eerst in de FAQ. Die staat onderaan het eerste bericht. Als je vraag daar niet in staat, plaats het dan in dat zelfde topic. ([uitleg]Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS?)

EDIT: Het zou mischien handig zijn als iemand dat topic kan pinnen. SummerBase :sst: ?

>>> Door SummerBase: Lijkt me opzich ook wel een slim plan. Tevens heb ik ook even dit topic samengevoegd met '[uitleg]Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS?' :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 2 weken later...

hallo, ik heb al een tijdje bezig geweest met het vervangen van een heel radiostation in een iso van vcs, ik wou namelijk vrock vervangen met wildstyle van de gewone vice city. Ik had van wildstyle een at3 file gemaakt en heb het dan vrock.at3 genoemd en in de iso vervangen met de oorsprnkelijke vrock.at3. Maar helaas, in het spel werkt vrock gewoon niet. (Deze methode heb ik al eens toegepast bij ssx on tour, en met succes) Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen werkend krijgen ?

Delen op andere websites

hallo, ik heb al een tijdje bezig geweest met het vervangen van een heel radiostation in een iso van vcs, ik wou namelijk vrock vervangen met wildstyle van de gewone vice city. Ik had van wildstyle een at3 file gemaakt en heb het dan vrock.at3 genoemd en in de iso vervangen met de oorsprnkelijke vrock.at3. Maar helaas, in het spel werkt vrock gewoon niet. (Deze methode heb ik al eens toegepast bij ssx on tour, en met succes) Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen werkend krijgen ?

Ik heb geen idee hoe je dat kan doen.

Heb je VCS wel in een winkel gekocht? ISO's zijn namelijk (bijna) altijd illegaal. Als je em niet gekocht hebt maar gedownload, kan ik je niet helpen. Illegale dingen bespreken mag namelijk niet op het forum.

Delen op andere websites

Ik heb geen idee hoe je dat kan doen.
Heb je VCS wel in een winkel gekocht? ISO's zijn namelijk (bijna) altijd illegaal. Als je em niet gekocht hebt maar gedownload, kan ik je niet helpen. Illegale dingen bespreken mag namelijk niet op het forum

Neen ik heb gewoon een back-up gemaakt om ermee te experimenteren, ik zou graag gaan modden enkel weet ik niet goed hoe je dat met een psp game moet doen.

Bewerkt: door leone
Delen op andere websites

Over het modden in Vice City Stories is er nog steeds niet bekend, wel heeft 'Jarno' dit topic gemaakt over het modden in GTA : Liberty City Stories.

Veel succes, en als je iets hebt ontdekt vertel het ons dan ook eens :sigaar:!

Delen op andere websites

een vraagje,

als ik m.b.v. EAC muziek wil plaatsen in de bewuste map, krijg ik een error zoals te zien is op de foto...

Iemand een idee welke Codec bedoeld wordt, en waar te vinden?

Ik krijg dit met zowel muziek van cd halen, alsook direct van de HD.

Groetjes,

Mysticpost-61390-1173636790_thumb.jpg

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...