aznstryker Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 kan je eigen muziek op VCS zette??? ik heb Rockstar custom tracks en ik heb een cd in gedaan en nu kom al die liedjes van de cd daar te staan en hoe moet ik verder?????? ---------------------------------------------------------- het zal handig zijn als iemand het weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Ik heb daar zelf een heel topic over gemaakt met een video tutorial. Het is mischien wel handig als je de volgende keer eerst naar andere topic's kijkt. Als je het volgens die stappen hebt gedaan, maar je toch niet verder komt, kijk dan eerst in de FAQ. Die staat onderaan het eerste bericht. Als je vraag daar niet in staat, plaats het dan in dat zelfde topic. ([uitleg]Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS?) EDIT: Het zou mischien handig zijn als iemand dat topic kan pinnen. SummerBase ? >>> Door SummerBase: Lijkt me opzich ook wel een slim plan. Tevens heb ik ook even dit topic samengevoegd met '[uitleg]Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS?' <<< Bewerkt: 21 januari 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
incH_ Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 waarom als ik EAC probeer te openen loop hij de hele tijd vast? elke keer gebeurt het, maak niet uit of ik hem nou opnieuw opstart ofniet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aznstryker Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 het kan ook de oorzaak zijn dat je computer niet aan kan of je hebt virussen op je computer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aqwerty Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 Bij mij wil mijn computer niet eens het programma custom tracks van de officiele site downloaden. Hij opent het in Windows Media Player en zegt dan dat het bestand niet geopend kan worden... ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 woow ik wist niet dat dat kon Insanity Prawn Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 hallo, ik heb al een tijdje bezig geweest met het vervangen van een heel radiostation in een iso van vcs, ik wou namelijk vrock vervangen met wildstyle van de gewone vice city. Ik had van wildstyle een at3 file gemaakt en heb het dan vrock.at3 genoemd en in de iso vervangen met de oorsprnkelijke vrock.at3. Maar helaas, in het spel werkt vrock gewoon niet. (Deze methode heb ik al eens toegepast bij ssx on tour, en met succes) Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen werkend krijgen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 hallo, ik heb al een tijdje bezig geweest met het vervangen van een heel radiostation in een iso van vcs, ik wou namelijk vrock vervangen met wildstyle van de gewone vice city. Ik had van wildstyle een at3 file gemaakt en heb het dan vrock.at3 genoemd en in de iso vervangen met de oorsprnkelijke vrock.at3. Maar helaas, in het spel werkt vrock gewoon niet. (Deze methode heb ik al eens toegepast bij ssx on tour, en met succes) Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen werkend krijgen ? Ik heb geen idee hoe je dat kan doen. Heb je VCS wel in een winkel gekocht? ISO's zijn namelijk (bijna) altijd illegaal. Als je em niet gekocht hebt maar gedownload, kan ik je niet helpen. Illegale dingen bespreken mag namelijk niet op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Ik heb geen idee hoe je dat kan doen. Heb je VCS wel in een winkel gekocht? ISO's zijn namelijk (bijna) altijd illegaal. Als je em niet gekocht hebt maar gedownload, kan ik je niet helpen. Illegale dingen bespreken mag namelijk niet op het forum Neen ik heb gewoon een back-up gemaakt om ermee te experimenteren, ik zou graag gaan modden enkel weet ik niet goed hoe je dat met een psp game moet doen. Bewerkt: 9 maart 2007 door leone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Over het modden in Vice City Stories is er nog steeds niet bekend, wel heeft 'Jarno' dit topic gemaakt over het modden in GTA : Liberty City Stories. Veel succes, en als je iets hebt ontdekt vertel het ons dan ook eens ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mysticwolf1981 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 een vraagje, als ik m.b.v. EAC muziek wil plaatsen in de bewuste map, krijg ik een error zoals te zien is op de foto... Iemand een idee welke Codec bedoeld wordt, en waar te vinden? Ik krijg dit met zowel muziek van cd halen, alsook direct van de HD. Groetjes, Mystic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 waar kun je Rockstar custom tracks downloawden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 waar kun je Rockstar custom tracks downloawden??? Dat staat in het eerste bericht: de liberycity stories site onder downloads. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 waar kun je Rockstar custom tracks downloawden??? Rockstar Custom Tracks Application in de downloaddatabase van GTAGames.nl Rockstar Custom Tracks-download op de officiële GTA Liberty City Stories-website (onder het kopje 'Downloads' vind je Rockstar Custom Tracks v1.0) Veel plezier ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azertyke6 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 de tutorial van EAC is echt heel goed en het programma werkt ook heel goed maat zijn er gevaren aan dit programma verbonden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.