Jump to content

Avenging Angel Motor


BoDyLoTioN

Recommended Posts

Nadat je op portland de Avenging Angels Missie heb voltooid krijg je een bericht van dat hij spawnt

bij je safehouse.. ik heb hem maar 1x gezien en gelukkig in mijn garage gezet.. komt hij maar 1x in het

spel voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je op portland de Avenging Angels Missie heb voltooid krijg je een bericht van dat hij spawnt

bij je safehouse.. ik heb hem maar 1x gezien en gelukkig in mijn garage gezet.. komt hij maar 1x in het

spel voor?

Ja, alleen mbv. de Avenging Angels missies is de Avenger te verkrijgen. Áls je hem hebt gehaald, doe hem gelijk in je garage want als hij spawnt, doet hij dat maar 1x! Dus als je bijv. even een blokje omrijdt, dan is hij weg en komt niet meer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook heb gehoord, is dat als je de missie's opnieuw haalt dat je hem met mazzel terugkrijgt. Ik kan dit jammergenoeg niet met zekerheid zeggen.

Anders, kan je een savegame bewaren van voor je de missie's deed, zodat als je hem kwijtraakt weer kan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...