Jump to content

garage problemen(pay en spray


hitmanner

Recommended Posts

er is iets mis met de de pay en spray ding net zo als de bommen gargare

ik probeer hier ff een save game op te zetten dan kan je het zelf zien

EDIT:maar hoe moet dat dan eigenlijk want het lukt niet

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je iets duidelijker uitleggen wat er mis is? Is het een bugje, gaat de garage niet open, en is het op alle eilanden? Ga eerst eens naar alle 8-Ball Autoshops en Pay&Sprays. Dit zijn er in totaal zes, van elke drie. Als ze het alle zes niet doen dan heb je een probleem. Zet dan je PSP uit, maak je disc schoon en kijk of er niks mee aan de hand is, en doe al dit soort dingen even. Je kan ook even bij een vriend langs gaan die een PSP heeft en hem op die van hem/haar uit proberen. Als hij het dan wel doet weet je dat het aan jouw PSP ligt, als hij het niet doet ligt het aan het spel. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

ja alleen bij stauton (want ik daar pas)

de deur staat op een kier en kom er allen in met een hele lage auto maar dan gaan de wilen en het dak kapot en als ik er weer uit wil gebeurd dat op nieuw

Link to comment
Delen op andere websites

ja alleen bij stauton (want ik daar pas)

de deur staat op een kier en kom er allen in met een hele lage auto maar dan gaan de wilen en het dak kapot en als ik er weer uit wil gebeurd dat op nieuw

Raar, ik denk dat dit gewoon een bug is die je niet kan verhelpen. Ik weet bijna zeker dat het over een tijdje wel weer over is, anders lijkt het me niet heel erg want zovaak heb je de pay&spray niet nodig. Als je niet in 8-Balls Autoshop kan tijdens de missie Shogun Showdown, heb je wel een probleem. Misschien kan de tank er net doorheen, anders zul je je Tank op een andere locatie van een bom moeten voorzien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...