Jump to content

Lakeside Darts 2007


-Niels-

Recommended Posts

Lakeside is weer begonnen en het gaat slecht met de Nederlanders. Jelle klaasen, Sander van de voort & Micheal van Gerwen liggen er bij de eerste ronde er al weer uit. Co stompe is wel door, maar die red de 2de ronde ook niet. Slechte darter is dat, de goeie zijn er uit. Niels de Ruiter moet morgen kijken hoe hij het doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Lakeside is weer begonnen en het gaat slecht met de Nederlanders. Jelle klaasen, Sander van de voort & Micheal van Gerwen liggen er bij de eerste ronde er al weer uit. Co stompe is wel door, maar die red de 2de ronde ook niet. Slechte darter is dat, de goeie zijn er uit. Niels de Ruiter moet morgen kijken hoe hij het doet.

Het is Vincent van der Voort, geen Sander ;)

Ik heb de wedstrijd van Micheal van Gerwen zonet ook bekeken en moet eerlijk zeggen dat hij verdiend heeft verloren. Gary Robson speelde een sterke, constante wedstrijd en Van Gerwen was te wisselvallig om de wedstrijd te kunnen winnen. Uiteraard erg jammer, maar hij is pas 17 jaar, dus die zien we nog weel weer terug de komende jaren.

Met je opmerking dat Co Stompé een slechte darter is ben ik het niet eens. Tegen Jelle Klaassen gooide hij met een gemiddelde van 102 per beurt een ijzersterke wedstrijd en bewees hij nog altijd goed te kunnen darten. In 2000 wist hij de halve finale te halen van de Lakeside (Toen nog de Embassy), dus ik zou niet gek opkijken als hij dat kunststukje dit jaar weet te herhalen. Hij is absoluut geen slechte darter, weet zich elk jaar te plaatsen voor de Lakeside en kan echt ver komen. Ik heb er in ieder geval nog alle vertrouwen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker mooi toernooi altijd.

Jammer dat barney niet meedoet.

Ik ben fan van klaasen.

Maar wie zegt dat compe niet voor een verassing kan zorgen net als vorig jaat(toch?)met van Gerwen.

Ik ben al tevreden over van Barneveld.

Hij won het andere toernooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Lakeside is weer begonnen en het gaat slecht met de Nederlanders. Jelle klaasen, Sander van de voort & Micheal van Gerwen liggen er bij de eerste ronde er al weer uit. Co stompe is wel door, maar die red de 2de ronde ook niet. Slechte darter is dat, de goeie zijn er uit. Niels de Ruiter moet morgen kijken hoe hij het doet.

Het is Vincent van der Voort, geen Sander ;)

Ik heb de wedstrijd van Micheal van Gerwen zonet ook bekeken en moet eerlijk zeggen dat hij verdiend heeft verloren. Gary Robson speelde een sterke, constante wedstrijd en Van Gerwen was te wisselvallig om de wedstrijd te kunnen winnen. Uiteraard erg jammer, maar hij is pas 17 jaar, dus die zien we nog weel weer terug de komende jaren.

Met je opmerking dat Co Stompé een slechte darter is ben ik het niet eens. Tegen Jelle Klaassen gooide hij met een gemiddelde van 102 per beurt een ijzersterke wedstrijd en bewees hij nog altijd goed te kunnen darten. In 2000 wist hij de halve finale te halen van de Lakeside (Toen nog de Embassy), dus ik zou niet gek opkijken als hij dat kunststukje dit jaar weet te herhalen. Hij is absoluut geen slechte darter, weet zich elk jaar te plaatsen voor de Lakeside en kan echt ver komen. Ik heb er in ieder geval nog alle vertrouwen in.

Ah..sorry, ik kom altijd in de war met die namen. Over Stompe ik vind het geen goede darter, ik vind hem slecht. Hij presteert elk jaar slecht, maar heeft ook vaak mazzel. Jelle klaasen stond gewoon barslecht te gooien, en daarom gooide Stompé hem wel goed uit. Ik vind Stompe gewoon niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Co echt een darter die in de eerste of tweede ronde uit het toernooi hoort te vliegen, hij mist net de klasse om het veel verder te schoppen. Die halve finale heeft hij nooit meer weten te behalen dus dat is haast te bestempelen als een uitschieter.

Vooraf zou ik m'n geld hebben ingezet op van Gerwen, alleen jammer dat hij gister wat aan lage punten gooide en helemaal hoe hij "Tops" steeds mistte. Van de overgebleven Nederlanders denk ik dat Essers het verst komt, wat ik hem ook wel zou gunnen. Misschien dat hij zo een goede sponsor aan kan trekken, aangezien hij gewoon nog steeds 40 uur werkt naast het darten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Co echt een darter die in de eerste of tweede ronde uit het toernooi hoort te vliegen, hij mist net de klasse om het veel verder te schoppen. Die halve finale heeft hij nooit meer weten te behalen dus dat is haast te bestempelen als een uitschieter.

Vooraf zou ik m'n geld hebben ingezet op van Gerwen, alleen jammer dat hij gister wat aan lage punten gooide en helemaal hoe hij "Tops" steeds mistte. Van de overgebleven Nederlanders denk ik dat Essers het verst komt, wat ik hem ook wel zou gunnen. Misschien dat hij zo een goede sponsor aan kan trekken, aangezien hij gewoon nog steeds 40 uur werkt naast het darten.

Met dit verhaal ben ik het helemaal eens. Maar vergeet die Engelsen niet. Ik denk dat Mervyn King wel eens het toernooi zou kunnen winnen. Dit jaar heeft hij minder grote obstakels te nemen. Fitton en Anderson zijn er al uit, net als Klaasen. Hebben jullie het al gehoord van Andy Fordham. Hij is naar het ziekenhuis gebracht vanwege ademhalingsproblemen. Dat betekent dat Simon Withlock door is naar de tweede ronde. Zeer spijtig voor Andy Fordham dat hem dit moest gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Co echt een darter die in de eerste of tweede ronde uit het toernooi hoort te vliegen, hij mist net de klasse om het veel verder te schoppen. Die halve finale heeft hij nooit meer weten te behalen dus dat is haast te bestempelen als een uitschieter.

Vooraf zou ik m'n geld hebben ingezet op van Gerwen, alleen jammer dat hij gister wat aan lage punten gooide en helemaal hoe hij "Tops" steeds mistte. Van de overgebleven Nederlanders denk ik dat Essers het verst komt, wat ik hem ook wel zou gunnen. Misschien dat hij zo een goede sponsor aan kan trekken, aangezien hij gewoon nog steeds 40 uur werkt naast het darten.

Met dit verhaal ben ik het helemaal eens. Maar vergeet die Engelsen niet. Ik denk dat Mervyn King wel eens het toernooi zou kunnen winnen. Dit jaar heeft hij minder grote obstakels te nemen. Fitton en Anderson zijn er al uit, net als Klaasen. Hebben jullie het al gehoord van Andy Fordham. Hij is naar het ziekenhuis gebracht vanwege ademhalingsproblemen. Dat betekent dat Simon Withlock door is naar de tweede ronde. Zeer spijtig voor Andy Fordham dat hem dit moest gebeuren.

Tja...dat krijg je van bier!

Link to comment
Delen op andere websites

Welke wedstrijdne zijn er vanavond?
De volgende wedstrijden staan vanavond op het programma:

Martin Adams - Co Stompe

Davy Richardson - Ted Hankey

Mervyn King - Mike Veitch

Shaun G'Batch - Tony Eccles

De uitzending op SBS 6 begint straks om 19.20 uur, waarna iets later de wedstrijd tussen Martin Adams en Co Stompé zal worden uitgezonden. Daarna volgen de overige drie wedstrijden in de volgorde die hierboven staat aangegeven. Uiteraard is de starttijd van deze wedstrijden niet bekend, want dat ligt natuurlijk aan de lengte van de partij(en) die ervoor wordt/worden gespeeld. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond de meest fantastische Lake Side finale ooit gezien. Nadat ik eerst in slaap was gesukkeld tijdens de partij tussen Martin Adams en Phil Nixon (want het stond al 6-0 voor Adams en het was best of 7) gingen ze pauzeren om nog eventjes voor 1 set terug te komen. Niet dus, want ineens ging Nixon goed staan gooien en werd het zelfs nog 6-6!!!!! Gelukkig wist Adams nog te winnen maar de comeback van Nixon gaat zeker de geschiedenisboeken van de Lake Side in _O_ . Voor degene die het gezien hebben: ik denk dat de winst van Adams tevens zijn huwelijk heeft gered :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond de meest fantastische Lake Side finale ooit gezien. Nadat ik eerst in slaap was gesukkeld tijdens de partij tussen Martin Adams en Phil Nixon (want het stond al 6-0 voor Adams en het was best of 7) gingen ze pauzeren om nog eventjes voor 1 set terug te komen. Niet dus, want ineens ging Nixon goed staan gooien en werd het zelfs nog 6-6!!!!! Gelukkig wist Adams nog te winnen maar de comeback van Nixon gaat zeker de geschiedenisboeken van de Lake Side in _O_ . Voor degene die het gezien hebben: ik denk dat de winst van Adams tevens zijn huwelijk heeft gered :D

Haha, daar heb je een goede, met je huwelijk. Want op een gegeven moment zag je inderdaad de vrouw van Adams het café uitlopen. Was dat omdat ze het niet meer had van de zenuwen, of omdat ze de scheiding al aan het tekenen was. Ik denk het tweede! :D

Maar even serieus nu, het was zeker een boeiende partij vanaf het moment dat Nixon echt terug begon te komen. In de pauze deden van Barneveld en Stompe net alsof ze in slaap waren gevallen vanwege de 6-0, maar dat zal na de pauze wel snel zijn veranderd...

Kortom, een zeer boeiende wedstrijd nog na de pauze, waarin Adams (waarschijnlijk door de zenuwen) geen triple meer raakte, waar Nixon dat wel continu deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n finale blijft je nog lang bij, ook al zag dat er zeker niet naar uit op de helft ervan. Toch hoop ik dat het niet veel vaker gaat gebeuren, ik heb liever dat men gewoon voor elke set moet vechten, zoals dat in een finale kan worden verwacht. Voor de verandering is dit echter wel leuk. Je hebt denk ik helemaal gelijk als je zegt dat het zijn huwelijk heeft gered Sheep, ze zag het echt niet meer zitten :).

Meevallertje was trouwens dat Into the West maar 10 minuten later begon, anders moest ik weer de hele opname-regeling om gaan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...