Jump to content

[tutorial] Verander het uiterlijk van je desktop (XP)

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen, ik heb iets gevonden waardoor echt alles in je PC verander naar Vista.

Het pakket bevat een aantal zeer interessante dingen. Ik heb ze even hieronder neergezet.

* Boot screen

* Welcome Screen / Logon Screen

* New msstyles files (visual styles)

* New desktop and file icons

* New toolbar icons

* Progress Dialogs

* Sounds scheme

* System Tray icons

* New Wallpapers

* Windows Media Player Skins

* And much more

Download link: Klikje

Have Fun! ;)

Ook heb ik wat screenshot voor de geintreseerde, kijk hieronder even.

Is het verder schadelijk voor je pc ?

en is alles dan in het engels ??

En zou je het ook kunnen uninstalllen ?

Mvg Cosmo

Boot screens kunnen altijd schadelijk zijn voor je PC. Als een boot screen niet goed word geinstalleerd kan je je windows niet opstarten. Maar geen paniek, meestal moet je bij het opstarten zelf eerst een keuze maken welke bootscreen je wilt gebruiken. Dus als je nieuwe boot screen het niet doet kan je altijd de standaard nog gebruiken ;).

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

10

• Thundercover

9

• wesley123

8

• RonaldVC

7

Geplaatst:

Een programma van uitgever Stardock geeft je ook de mogelijkheid om je Bootscreen te veranderen. Dit heb ik gedaan en na een paar weken wou ik hem weer terug zetten in zijn oude staat. Dit doe je doormiddel van het knopje ; " Restore old Logon " . Daarna starte ik de PC opnieuw op en tot mijn verbazing zag ik dus dat het bootscreen niet veranderd was.

Ik heb al zoveel geprobeerd maar het oude logon scherm van XP krijg ik maar niet terug. Bootscreens veranderen raad ik je dus heel sterk af.

Blink

Geplaatst: (bewerkt)

Is er iemand die me de nieuwe .dll kan geven van de eerste link van link? Ik kan namelijk nergens een download vinden.

Bewerkt: door Froop
Is er iemand die me de nieuwe .dll kan geven van de eerste linklink? Ik kan namelijk nergens een download vinden.

Bedoel je de UXtheme Patcher? Die kan je downloaden in de eerste post van dit topic ;)

Edit: De veranderde .dll upload ik wel even. Als je vijf minuten hebt...

Edit2: Helaas, een .dll kan je niet uploaden :N Ik zal het wel even op rapidshare ofzo doen.

Edit3: Je kan de .dll hier vinden. Je moet hem zetten in C:\Windows\System32. Ik heb XP Pro SP2, dus ik weet niet zeker of hij werkt.

Bewerkt: door Thundercover
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb een paar vraagjes. Toen ik klaar was met de tut, waren alle namen van de schermen opeens gecentreerd, weet iemand hoe ik dit terug kan krijgen? Kijk:

post-47895-1177329188.png

En sommige balkjes aan de bovenkant van et scherm zijn zwart, en andere blauw, hoort dit? Kijk maar naar bovenstaande foto en de onderstaande.

post-47895-1177329250_thumb.png

En dan nog iets, het Start-menu ziet er nu niet erg mooi uit, de helft van het rechtermenu is afgehakt, weet iemand daar een oplossing voor?

post-47895-1177329306.png

Alvast bedankt :Y

Geplaatst:
Ik heb een paar vraagjes. Toen ik klaar was met de tut, waren alle namen van de schermen opeens gecentreerd, weet iemand hoe ik dit terug kan krijgen? Kijk:

[plaatje]

Ik denk dat dit aan je skin ligt. Om het op te lossen kan je beter een andere skin gebruiken.
En sommige balkjes aan de bovenkant van et scherm zijn zwart, en andere blauw, hoort dit? Kijk maar naar bovenstaande foto en de onderstaande.

[plaatje]

Dit zal ook wel met de skin te maken hebben, alleen snap ik inderdaad dat eerste plaatje niet. Ook hier is de oplossing eigenlijk een andere skin.
En dan nog iets, het Start-menu ziet er nu niet erg mooi uit, de helft van het rechtermenu is afgehakt, weet iemand daar een oplossing voor?

[plaatje]

Geen idee, maar ik zou het zelf ook graag willen weten.

Dus kijk of het met een andere skin ook gebeurt. Zo niet, neem een andere skin en ik weet zeker dat er skins zijn die op je huidige lijken :Y

Alvast bedankt :Y

Ik hoop dat je er wat aan hebt :bier:

Ja hoor, ik zoek wel even een skin die erop lijkt op DeviantART :)

EDIT: Geen enkele is zo goed als deze, dus ik hou deze maar, zo erg is het ook weer niet...

Bewerkt: door Tunix

Bedankt MOD, echt een mooie tut.

Ik word al een beetje niet goed van de 'oude' Win XP.

Maar zijn er geen bugs?

Ik wil deze >>Vista Look<<

downloden, heb ik gedownload zit er geen readme bij!!

Weten jullie misschien dat?

Onee! ik heb op de verkeerde knop gedrukt, wil een Mod+ dit bericht samenvoegen?

Bewerkt: door Preddy
  • 6 maanden later...

In dit topic staat er nergens of het voor Vista is of voor XP !

Ik heb Vista en ik krijg de volgende error:

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:
In dit topic staat er nergens of het voor Vista is of voor XP !

Ik heb Vista en ik krijg de volgende error:

In de tutorial staat wel dat het voor Windows XP is. Ik heb voor de duidelijkheid de titel van het topic ook maar even veranderd. In Vista werkt de patch niet. Ik kon zo 1, 2, 3, geen patch vinden die geschikt is voor Vista, het zal wel ongeveer hetzelfde werken als in XP, maar daarvan ben ik niet zeker. Even Googlen dus..

Geplaatst:

kan je ook kiezen voor welke gebruiker je een nieuw theme installeert? of gaat het meteen voor allemaal?

en is dit gemakkelijk te uninstallen?

want als me broeders straks zeggen van gooi die **** er meteen weer af, en ik weet niet hoe, dan ben ik ook weer zwaar de *** :schater:

Geplaatst:
(...)

maar je kan ook de patch nog een keertje draaien, zodat de beveiliging van Windows XP weer hersteld wordt.

(...)

De originele skin van XP staat gewoon nog in de lijst, en kan je gewoon blijven gebruiken.

Je kan per gebruikersaccount je eigen instelling kiezen, alles blijft hetzelfde in XP, je hebt alleen meerdere themas tot je beschikking.

(...)

kan je ook kiezen voor welke gebruiker je een nieuw theme installeert? of gaat het meteen voor allemaal?

en is dit gemakkelijk te uninstallen?

(...)

Je kan dus per gebruiker een andere skin instellen. De skins die je toevoegt, zijn wel op alle accounts beschikbaar, naast de orginele XP skin. Uninstallen is volgens dezelfde post van RonaldVC simpel, gewoon door de patch die je hebt gedownload nog een keer te draaien, waardoor de beveiliging (die je eraf hebt gehaald met de patch) weer hersteld wordt. Overigens is deze beveiliging alleen tegen het toevoegen van eigen skins, want Microsoft wilt natuurlijk dat je deze koopt.

Geplaatst:

Erg mooie tut hoor... voral omdat het je eerste is...

Ik kende dit zelf al...

Maar ik wou toch ff zeggen dat je Tut goed is :puh:

• 3 maanden later...

Ik snap alleen niet hoe je uxtheme_multipatcher_5.0 moet gebruiken voorde rest lukt het wel tot dat punt dan.

In een woord: niet ver.

dus pleas kan iemand mij het uitleggen. _O__O_

Bewerkt: door RonaldVC
Onnodige quote verwijderd.
  • 11 maanden later...

Hallo forummertjes! :)

Ik wil dus een Vista skin installeren op m'n Windows XP. Ik volg deze tutorial, maar ik zie m'n skin nooit staan bij 'Vormgeving'. Ik heb die patch gedraaid, maar natuurlijk zonder succes. Hoe installeer je nou zo'n skin? :?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...