Jump to content

Zwefend mannetje!!


jussie123

Recommended Posts

:huh: Ik moest iemand doden (missie) en toen ik hem doden zag ik hem zwefen..? Is/Was dit ook een .......EASTER EGG......

Zie je ze wel vaker vliegen, of was het een glitch? Je bent namelijk de eerste (op dit forum) die dit meldt.

Link to comment
Delen op andere websites

relax oudjes B)

Dit ben ik ook al zo vaak tegengekomen dit is meestal als je iemand aanrijd met een auto en hij ligt op je motorkap moet je wegrijden en soms blijft ie dan gewoon midden in de lucht liggen net of je auto er nog staat.

Maar dit lijkt me geen easter egg B)

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of het zo hoort, maar heb een keer een taxichauffeur aangereden, hij kwam op me motorkap terecht en begon dan met zen golfclub op me wagen te slagen. heb zitten slingeren ed maar kreeg hem er niet af. Ben dan uitgestapt en heb hem een gat in zen kop geschoten :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Neej ik dode iemand was dat laaste level bij Battery Point weet niet meer hoe het heet!!!

ik moest eerste op het huis komen dan dan moest ik naarbinnen via het dakraam!!en toen moest ik hem volge en paar gastjes doden.. en dan moest ik hem VEROT rijden!!!toen zijn wagen in brand stond ontsnapte hij en schoot ik hem \DOOD en toen bleef hij op de zelfde plek zweven!!!!en ik bleef ff kijken...... :) :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen easter egg....Dit is gewoon een bug :puh: perongelijk gemaakt door Rockstar

Heb ook zo'n bug ontdekt. ik was me wat aan t vervelen en besloot maar om de grootste ster te volgen.wist wel dat het zonder resultaat was maar deed het toch voor de lol. Ik kwam terecht in San Fierro en vloog tussen 2 gebouwen door.Ik vloog door de ster heen Dus die grote sterren blijken dus ook niet oneindig ver te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

heb zelf ook zo iets voorgehad

ik wou een soort legerbasis in las venturas binnendringen ongeveer rechts van millie.maar vond geen patriot. dus besloot ik maar twee parckers op elkaar te zetten en er proberen met een moto over te jumpen.ik had er dus 2 parckers op elkaar gezet.

en dan ga ik even weg om een moter te zoeken .en ik zie dat de eerste verdwenen is en de andere op zen achterwielen staat.

en ik heb ook is meegemaakt met een flik die ik had overeden bleef ook hangen.

van het eerste heb ik wel een foto op san andreas en zal het dan even overnemen

met een camera dan kan ik het hier posten (laten posten wathever)maar ik weet niet voor wanneer dat zal zijn want ik ben mijn memory kaart vergeten in diest bij mijn meter. :angry: (zal het zo snel mogelijk terug proberen te krijgen)

Bewerkt: door lieven
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...