Jump to content

Mamadoe ?? :O ?


THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

Inderdaad, dit is wel de vetste van de serie. Misschien zou het wel cool zijn als R* voor de volgende game licenties zou krijgen van echte automerken, zodat het nóg realistischer zou worden.

En tja, hoe groter hoe beter he, van mij mogen ze wel 6 keer san andreas maken ofzo. Hoe meer locaties, hoe meer vreugd, roep ik altijd maar...

En nog meer muziek.. want ik hoor toch weer steeds dezelfde nummers op de radio.. "Hey joooohnie, please Johnnie please just come hooohohooome" *barf*

Als R*ckstar de echte namen wil gebruiken zou dat heel erg duur worden want R*ckstar moet dan al de rechten krijgen van de auto merken! Dan word het spel ook weer duurder gaan minder mensen hem minder kopen r*kstar gaat minder verdienen.

da's toch alleen reclame voor die auto merken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THE_GAME_MEN!

    2

  • henk_jan

    2

  • De Gta Master

    2

  • Blackeye

    2

Inderdaad, dit is wel de vetste van de serie. Misschien zou het wel cool zijn als R* voor de volgende game licenties zou krijgen van echte automerken, zodat het nóg realistischer zou worden.

En tja, hoe groter hoe beter he, van mij mogen ze wel 6 keer san andreas maken ofzo. Hoe meer locaties, hoe meer vreugd, roep ik altijd maar...

En nog meer muziek.. want ik hoor toch weer steeds dezelfde nummers op de radio.. "Hey joooohnie, please Johnnie please just come hooohohooome" *barf*

Als R*ckstar de echte namen wil gebruiken zou dat heel erg duur worden want R*ckstar moet dan al de rechten krijgen van de auto merken! Dan word het spel ook weer duurder gaan minder mensen hem minder kopen r*kstar gaat minder verdienen.

da's toch alleen reclame voor die auto merken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mij lijkt het vet als ze met landen gaan uitbrijden.

(heb al een keer gezegd bij gta:SA general forum)

bijv dat je in een zuiderlijke staat begint en dat je missies over de grens in mexico doet.

en alla the blow, zaken doet met escobar in colombia.

dat je een internationaal netwerk opbouwt.

of in europa dat je begint in londen en eindigt in monte carlo

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me ook niks aan als auto's allemaal namen hebben die je in het echt ook al hebt. Namen als Walton, Banshee, BF Injection en Faggio kom je in het echt niet tegen, dus als je een auto moet jatten moet je eerst het spel een beetje kennen met de auto-merken van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, dit is wel de vetste van de serie. Misschien zou het wel cool zijn als R* voor de volgende game licenties zou krijgen van echte automerken, zodat het nóg realistischer zou worden.

En tja, hoe groter hoe beter he, van mij mogen ze wel 6 keer san andreas maken ofzo. Hoe meer locaties, hoe meer vreugd, roep ik altijd maar...

En nog meer muziek.. want ik hoor toch weer steeds dezelfde nummers op de radio.. "Hey joooohnie, please Johnnie please just come hooohohooome" *barf*

Als R*ckstar de echte namen wil gebruiken zou dat heel erg duur worden want R*ckstar moet dan al de rechten krijgen van de auto merken! Dan word het spel ook weer duurder gaan minder mensen hem minder kopen r*kstar gaat minder verdienen.

da's toch alleen reclame voor die auto merken

Gratss met de dubbel post <_<

en als ze licensies op kopen word het egt niet duurder is nfs:underground duurder?

want als jze het boven 70 euries doen heb je al gouw gasten die dat te duur vinden :S (nerd die het kopen omdat hun vrienden het ook hebben :|)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 6 maanden later...
GTA Jeruzalem, in de tijd dat Jezus geboren werd.

Kan ik die eindelijk eens killen  :lol:

DIe is al gestorven voor onze zonden dus warom wil je hem dan mollen :S Mol liever een paar van die stomme moslim troep of boeda shit ofzo

anyway het lijkt me ook wel lol als he tin de 60-70 jaren :D

hahaha wat ben je tog zoals gewoonlijk weer grappig <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me ook niks aan als auto's allemaal namen hebben die je in het echt ook al hebt. Namen als Walton, Banshee, BF Injection en Faggio kom je in het echt niet tegen, dus als je een auto moet jatten moet je eerst het spel een beetje kennen met de auto-merken van het spel.

Walton, is al een bestaand type.

BF Injection, is gewoon een Buggy met een Injectie.

Banshee, is ook al een verbastering van een merk.

Faggio, FAG staat voor homo. En het is verbasterd van Piaggio.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor VC was er ooit zo'n bericht dat ze wel de autolicenties mochten, maar dan mochten ze niet beschadigd raken (geen idee welk merk meer). Gelukkig heeft R* dit niet gedaan.

En Burnout dan...

Daar gaat het juist om om je auto zo stuk mogelijk te krijgen en het zijn nog echte auto's ook.

En is het duurder: NEE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...