Jump to content

Wat al zeker is!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    7

  • Bridgeman

    5

  • Tim14

    3

  • NRGFORCE

    3

Het wil niet zeggen dat we het helemaal niet kunnen raden. In de tijd van GTA2 waren er nog (bijna) geen 3D spellen, dus was het ook bijna onmogelijk om over GTA San Andreas te denken. Nu komt waarschijnlijk binnen 5 jaar wel weer een nieuwe GTA uit. Dat deze weer iets nieuws is kan je eigenlijk al raden.

GTA1, GTA London en GTA2 waren alledrie spellen van bovenaf. Toen kwamen er 3 nieuwe die totaal iets anders waren nl.

GTA3, GTA Vice City en GTA San Andreas. Daarom vind ik het logisch dat er inderdaad iets hélémàäl nieuws komt.

Link to comment
Delen op andere websites

In die tijd zal een 128 mb grafische kaart niet voldoende zijn...

Ben benieuwd :D

En inderdaad dan zal er mischien al een 512 mb video kaart zijn :D (Droomt verder :puh:)

Er bestaan en allang verkrijgbaar: pc's met 1024 mb video kaart heb nog zelf gezien bij media markt. En zo'n ding heb je voor 1500 al met alles er op en er aan. ;)

Als je over ps2 hebt dan srry want de ene heeft over pc de andere ps2 ik weet het niet meer.

Bewerkt: door neophyte13-2
Link to comment
Delen op andere websites

misschien wel met een 3d bril ofzo
Die is nu ook al te koop

hoe bedoel je die is nu ook al te koop..?? je bedoelt zeker zon raar ding dat je samen met je beeldscherm moet aansluiten en dan 3d krijgt;) maar ik bedoelde gewoon een bril met blauwe en rooie ''glazen'' zeg maar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig komt er geen nieuwe GTA (dus niet binnen 2 jaar)

Ze gaan niet meer verder met het huidige GTA3, VC, SA concept maar starten totaal iets nieuws.

jammer dat ze niet verder gaan met het verhaal, er zaten echt veel dingen in gta vc bijvoorbeeld die naar gta III verwezen en in gta III naar sa en omgekeerd enzovoort.

vind ik wel shit :( <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, het is wel leuk om GTA III auto's terug te vinden in SA, maar ik vind het wel goed dat ze nu overnieuw beginnen, anders gaat het mischien nog herhalen.

En als een PS3 spel 100 euro gaat kosten doe ik dit: Ik bouw me PS3 om, download de spellen en stuur 40 euro naar de makers. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic gaat over dingen die al vast liggen. En omdat er nog bar weinig vastlegt vat ik niet helemaal dat er zoveel gepost wordt hier. :rolleyes:

Geen gezeik de vast liggende prijzen zijn ook belanrijk €100 voor een spel, ooit had ik me zelf belooft om nooit een spel te downloaden het lijkt erop dat ik me belofte moet breken als een spel €100 word.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over het onderwerp kinderen... Is het niet net zo grof om een oude opa van 80 jaar met boksbeugels in elkaar te meppen totdat er bloed uit zijn smoel loopt? En ik will jullie niet graag uit jullie droom helpen, maar ik denk niet dat er nog een GTA komt. GTA1 startte met 3 grote staten: Liberty City, Vice City, en San Andreas. Rockstar heeft in GTAIII Liberty City behandelt, in GTA Vice City Vice City, en in GTA San Andreas San Andreas. Begrijpend.... Ik denk niet dat er veel over blijft om een nieuwe GTA game van te maken tenzij ze met iets heel nieuws beginnen (wat me erg sterk lijkt).

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over het onderwerp kinderen... Is het niet net zo grof om een oude opa van 80 jaar met boksbeugels in elkaar te meppen totdat er bloed uit zijn smoel loopt? En ik will jullie niet graag uit jullie droom helpen, maar ik denk niet dat er nog een GTA komt. GTA1 startte met 3 grote staten: Liberty City, Vice City, en San Andreas. Rockstar heeft in GTAIII Liberty City behandelt, in GTA Vice City Vice City, en in GTA San Andreas San Andreas. Begrijpend.... Ik denk niet dat er veel over blijft om een nieuwe GTA game van te maken tenzij ze met iets heel nieuws beginnen (wat me erg sterk lijkt).

Beste bejaarde,

Jij hebt het over grote legendarische gta 1 en na gta 1 kwam die...

Voor gta 1 was er dan gta die iets uit gta voor gta1 bevatte

Ofzo <_< ,

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx voor al jou prachtige complimenten :lol: :puh:

maar voor Grand Theft Auto 1 was geen Grand Theft Auto dus na Grand Theft Auto San Andreas kan heus wel Grand Theft Auto ???? komen.

Pfff wat lange namen :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

*Pakt PU erbij*

"We zijn nog niet echt bezig met een vervolg. Momenteel is het van belang dat iedereen gefocust is op datgene wat ze moeten doen. Ik denk dat het afmaken van San Andreas en een welverdiende vakantie een stuk belangrijker is dan een nieuwe game. Als we in wat rustiger vaarwater komen kunnen we even nadenken wat we in de toekomst gaan doen, op welk platform dan ook. Maar op dit moment werken we aan San Andreas alsof het het laatste is wat we ooit maken."

Aldus Dan Houser.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...