Jump to content

Domo Arigato Domestoboto

Jorair

Recommended Posts

In de missie 'Domo Arigato Domestoboto' van 'Ricardo Diaz' is het de bedoeling dat je de crack van Mendez verbrand / vind ;).

Die crack zit verborgen in een kluis in de kelder.

Wat ik weet is dat je dus op de benedenverdieping op zoek moet gaan naar een zaaltje / kamer waar je een blauwe / pinkende marker ziet ( niet de trap ! ).

Daar moet je inlopen en zo kom je in de kelder terecht , daar loop je gewoon rechtdoor en zie je een kluis staan.

Nu neem je (denk ik) de 'sigarenaansteker' en steek je de volledige kluis in brand.

In de cutscene die je dan te zien krijgt is Mendez ongelooflijk boos op de Domestoboto ;).

Ps : De naam v/d kamer waar die marker ( trap naar de kelder ) zich bevind is me ontglipt , misschien kan een ander lid even die naam geven?

Edit : Als je de missie echt niet kunt halen kan je altijd een 'Savegame Aanvraag' doen in het daarbij horende topic ;).

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Om precies te zijn is de kamer toegangkelijk via de opslagkamer. Hier kom je in via de gang, dan moet je de deur naast de keuken nemen. Ook kan je er in via de keuken zelf, rechts in de keuken is een deurtje. Als je rechtdoor loopt zie je een groot koelkast-achtig ding, en krijg je een menu om de kluis te kraken. Je moet wel snel zijn, voordat je het weet krijg je de volgende opdracht alweer. Je hebt maar een beperkt aantal pogingen om de kluis te kraken, maar als je mission failed hebt kan je het gerust nog een keer proberen want de code blijft gewoon hetzelfde. Veel succes!

Delen op andere websites

Ik kan de missie heus wel halen hoor, ik heb al meerdere GTA's uitgespeeld, dus dat is het probleem helemaal niet.

Ondertussen heb ik dankzij jullie hulp de kluis gevonden, ik had de keuken wel gevonden, maar had niet gezien dat erachter nog een opslagplaats was :bonk: .

Dankjewel alletwee.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
Hoe beweeg je met die armen.

Ik kan geen afval oppakken.

Dan schiet hij me steeds dood :(

Dat is heel simpel, je moet steeds de juiste arm selecteren (wil Diego Mendez dat je bijvoorbeeld de wc schoonmaakt, dan moet je de arm selecteren met de wc-borstel (cleaning arm)), en rijden naar de plek waar je de opdracht uit moet voeren (in dit geval de wc). Arriveer je dan bij de plek des onheils, dan zul je als het goed is een groene pijl zien staan en die wijst dan aan wat je schoon moet maken. Rijd gewoon naar de groene pijl toe en de Domestobot zal dan automatisch de taak uitvoeren, en vervolgens heb je weer even tijd om de kluis op te sporen en het te openen. Wil Diego bijvoorbeeld dat jij zijn sigaar even optilt, dan zul je de 'lighter arm' moeten selecteren en naar Diego moeten rijden en in de marker moeten gaan staan, enzovoort.

Ik wens je veel succes verder! :cya:

Delen op andere websites

Wat is de code ?

Je weet zeker dat je de code wilt weten? Afijn, kijk maar in de spoiler: 8423[/font]

Edit @ Fre hieronder: Haha, je hebt gelijk. Ik heb per ongeluk twee cijfers omgekeerd geplaatst, dat was waarschijnlijk dus een typfoutje. Maar toch bedankt voor je oplettendheid! :)

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Nu ben ik het niet helemaal zeker, Pietje II, maar volgens mij is dit de juiste code: 8423[/font]

Excuses indien niet.

Groeten, Fre

EDIT: Inderdaad, ik heb het even nagecheckt en het is de juiste...

Bewerkt: door Fre
Delen op andere websites

deze missie is echt super apart

dat je een robot mag besturen

de kluis zit in de noordelijke kan

>>> Door SummerBase: Ik wil je er even op attenderen dat dit geen discussie topic is. Hier kun je vragen stellen over de missie en/of vragen beantwoorden en wat jij doet is dus niet gewenst. Lees tevens jouw postvak, ik heb je een PB verzonden.<<<

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...