Jump to content

Gran Turismo 4.

big shootah

Recommended Posts

Geplaatst:
ik vind die Endurance Hall lastig daar moet je 24 uur racen bij sommige races. :wacko:

vraag: hoe doe je dat die 24 uur races? :huh: 

ik ga  niet 24 uur non-stop achter de ps2 zitten,

en ik denk dan dat mij ps2 overhit raakt.

en ik ook  :D

COMMANDO :ph34r:

Moet je de B-Spec mode gebruiken.. Hoef je zelf niets te doen en je kunt de tijd nog 4x versnellen ook :)

ok maar je moet toch wel steeds controleren of de banden goed zijn

en dan hem als commando ''pit in'' geven? :huh:

Nee hij maakt vanzelf pitstops voor banden en benzine :)

• Reacties 588
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

102

• Silverwing

82

• Spacecraft

67

• Morpheus 83

49

Geplaatst:
Hoe moet je dat doen dan bij het tanken en banden vervangen.

Doet hij dat automatisch?

Je moet op een knopje drukken en dan als hij langs de pitstraat rijd pit hij automatisch in.

Volgens mij was het knopje O.

Geplaatst:
Hoe moet je dat doen dan bij het tanken en banden vervangen.

Doet hij dat automatisch?

Je moet op een knopje drukken en dan als hij langs de pitstraat rijd pit hij automatisch in.

Volgens mij was het knopje O.

ja ik had het net uitgeprobeerd en hij doet het automatisch.

nog dankjewel ''BMW''

Edit door Mazzeltje.

BMW :blink: Ik ben Mazzeltje hoor. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
ja ik had het net uitgeprobeerd en hij doet het automatisch.

nog dankjewel ''BMW''

Edit door Mazzeltje.

BMW :blink:  Ik ben Mazzeltje hoor. :puh:

sorry ik had had het verkeerde berichtje ge-quote. :unsure:

want dat wat jij zei dat wist ik gisteren al. ;)

maar voor jou: Mazzeltje ook bedankt :D

COMMANDO :ph34r: :)

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

je hoeft helemaal geen knopje in te drukken hij doet het allemaal van zelf, alleen hij doet er dan iets langer over.

Maar er zit wel een nadeel aan de director mode (B-spec) Hij gaat meestal een ronde of wat te laat naar binnen. Waardoor hij gaat spinnen omdat de banden helemaal versleten zijn en dat kan je behoorlijk wat tijd kosten. Dus je moet wel steeds opletten dat je niet gaat spinnen. Dus als je die 24 uurs race doet moet je erg goed opletten.

Geplaatst:
je hoeft helemaal geen knopje in te drukken hij doet het allemaal van zelf, alleen hij doet er dan iets langer over.

Maar er zit wel een nadeel aan de director mode (B-spec) Hij gaat meestal een ronde of wat te laat naar binnen. Waardoor hij gaat spinnen omdat de banden helemaal versleten zijn en dat kan je behoorlijk wat tijd kosten. Dus je moet wel steeds opletten dat je niet gaat spinnen. Dus als je die 24 uurs race doet moet je erg goed opletten.

Ja daar heb je gelijk in.

Als de banden echt helemaal op zijn pit hij van zelf.

Maar het is niet verstandig zoals jij zegt.

Hij gaat idd spinnen.

Maar je kunt de auto dus ook op bevel laten pitten dan moet je wel op O drukken.

Geplaatst:

Je kan uitrekenen om de hoeveel ronden de auto in de pitstop moet en hoelang die ronden duren.

Dan kan je rustig iets doen en dan binnen die tijd even de auto in de Pitstop laten gaan.

Het is gemakkelijker als je de eerste ronde's met Hard Racing Tyres doet en naarlange je verder bent op de race banden met betere grip gaan gebruiken.

Dan kan je misschien nog iemand inhalen op het laatste.

Geplaatst:
Je kan uitrekenen om de hoeveel ronden de auto in de pitstop moet en hoelang die ronden duren.

Dan kan je rustig iets doen en dan binnen die tijd even de auto in de Pitstop laten gaan.

Het is gemakkelijker als je de eerste ronde's met Hard Racing Tyres doet en naarlange je verder bent op de race banden met betere grip gaan gebruiken.

Dan kan je misschien nog iemand inhalen op het laatste.

het is alleen wel lastig als je hem in directors screen 3x sneller zet als hij dan (automatisch) de pitstop inrijd dan gaat hij weer 1x zo nel <_<

ik heb pas de minolta toyota 88c-v gewonnen

IMG0017sm.jpg

IMG0015sm.jpg

Geplaatst:
het is alleen wel lastig als je hem in directors screen 3x sneller zet als hij dan (automatisch) de pitstop inrijd dan gaat hij weer 1x zo nel <_<

Dat is inderdaad wel behoorlijk irritant. Je zal dus wel na elke pitstop hem opnieuw op 3x moeten zetten, anders schiet het nog niet op.

Je kan trouwens bij pitstops ook wisselen tussen A-Spec en B-Spec, dus je kan eerst de computer een stuk laten rijden, en daarna bij een pitstop zelf het stuur weer over nemen :)

Geplaatst:

Ja dat kan ook, maar ik rij niet zo constant als de computer en ik vlieg vaker van de baan en het is behoorlijk vermoeiend zo lang te rijden, dat moest ik ook bij gran turismo 2 en daar wordt je niet vrolijk van om er zo lang achter te zitten, dus ik laat hem gewoon in de b-spec staan.

Geplaatst:

B-spec is soms gemakkelijker, maar ook niet zo leuk als A-spec, dus doe ik korte races met a spec en lange met b spec

Geplaatst:
B-spec is soms gemakkelijker, maar ook niet zo leuk als A-spec, dus doe ik korte races met a spec en lange met b spec

ik doe dat ook want a-spec is wel leuker

is er ook een manier om de 24 uur races in minder dan 8 uur* te doen?

*(24:3=8)

Geplaatst:

Met Armax is er een code voor dat de tijd sneller gaat.

Dan ben je klaar op een anderhalf uur.

Maar als je geen Armax bezit zit er niets anders op dan 8 uur te rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...