Jump to content

Gran Turismo 4.


big shootah

Recommended Posts

Misschien heb je wat aan deze FAQ. Deze gaat speciaal over de Formule GT. :Y

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html

Klik dan in het midden op: Formula GT World Championship FAQ

Als je de "POLYPHONY Formula Gran Turismo '04" wilt winnen moet je de race: Nurburgring 24 Hours Endurance winnen.

Deze informatie kun je hier vinden: http://www.gamespot.com/ps2/driving/granturismo4/hints.html :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 588
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    102

  • Silverwing

    82

  • Spacecraft

    67

  • Morpheus 83

    49

Dat is inderdaad een functie die heel handig zou geweest zijn. Saven onderweg. Dit kan dus niet :N

Je playstation af zetten en later weer opzetten is geen idee, want dan ben je je data toch kwijt (aangezien je dan nergens gesaved hebt).

Dan zijn er 2 mogelijkheden:

1) Je rijdt de 24u helemaal zelf en dan laat je je playstation een dag of 4-5 opstaan (kan normaal geen kwaad).

2) Je rijdt delen van de 24u zelf en de rest laat je rijden door de computer (op 3x versnelde tijd).

vb: 2 uurtjes zelf rijden - pits in rijden, hem op B-SPEC mode zetten en de computer een paar uur laten rijden - dan weer de pits in en op A-SPEC....

:) veel succes

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je het vandaan dat hij overhit raakt..? Het enigste game-kacheltje wat mij bekend is de Xbox360, en als de Ps2 overhit zou kunnen raken, zou dat na die 4/5 jaar heus wel bekend zijn.

Maak je maar geen zorgen dus!!

"Don't worry be happy" (quote > Bobby McFerrin - Don't worry be happy)

PWC, Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik zat op deze echt heel lang te wachten, hij werd ook steeds uitgesteld.

Maar nu heb ik hem al heel lang en speel het vandaag zelfs nog.

Conclusie: een hele goede Racegame!

Deze foto had ik zelf nog in het spel gemaakt!

IMG0022.jpg

Bewerkt: door Racingfreak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De foto's zien er erg mooi en strak uit. :tu: Vooral met die mooie special effect zeg maar.

De mooiste foto vind ik de 2é. Erg mooi gemaakt demontventoux. Als er ooit nieuwe foto's van jou komen zal ik ze zeker bekijken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De foto's zien er erg mooi en strak uit. :tu: Vooral met die mooie special effect zeg maar.

De mooiste foto vind ik de 2é. Erg mooi gemaakt demontventoux. Als er ooit nieuwe foto's van jou komen zal ik ze zeker bekijken. ^_^

Die zijn juist mislukt :+ Te lange sluitertijd of niet meebewogen :puh:

Weet niet of je dat in-game kunt regelen. Maar die foto's vind ik niet zo mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

De foto's zien er erg mooi en strak uit. :tu: Vooral met die mooie special effect zeg maar.

De mooiste foto vind ik de 2é. Erg mooi gemaakt demontventoux. Als er ooit nieuwe foto's van jou komen zal ik ze zeker bekijken. ^_^

Bedankt voor de comment!

Die zijn juist mislukt :+ Te lange sluitertijd of niet meebewogen :puh:

Weet niet of je dat in-game kunt regelen. Maar die foto's vind ik niet zo mooi.

Je kan ze bekijken als mislukt, maar bij mij was het de bedoeling om zo een foto te maken. Zo een foto geeft een snelheidseffect vind ik. Alles op de achtergrond is scherpgesteld en zo lijkt het of de cameraman zelfs geen tijd had om de wagen scherp te stellen, omdat die zo snel gaat :D

Ieder zijn gedacht uiteraard over zulke foto's.

Persoonlijk vind ik m'n 2de, 4rde en 5de foto de beste.

De tweede vind ik heel leuk, dus met dat snelheidseffect, maar ook het perspectief zo vanaop de grond vind ik er mooi aan.

Aan de vierde vind ik gewoon de kleuren goed.

De vijfde is weer zo'n snelheidseffect. Getrokken op m'n lievelingscircuit aan de beroemde Dunlop-band. Ook het zwart-wit effect is er leuk bij genomen, alhoewel ik denk dat ik hem beter op kleur had laten staan :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe snel gaan eigenlijk jullie snelste auto?

mijn helemaal getunde( advanced getuned ) to 486.14 km/pu een Toyota GT One

echt wel snel maar er zijn mensen die hebben er 606 km pu van kunnen maken ! echt moeilijk

grtz gtamstrrrrrrrr

post-751-1182628728_thumb.jpg

post-751-1182628798_thumb.jpg

post-751-1182628879_thumb.jpg

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De foto's zien er erg mooi en strak uit. :tu: Vooral met die mooie special effect zeg maar.

De mooiste foto vind ik de 2é. Erg mooi gemaakt demontventoux. Als er ooit nieuwe foto's van jou komen zal ik ze zeker bekijken. ^_^

Bedankt voor de comment!

Die zijn juist mislukt :+ Te lange sluitertijd of niet meebewogen :puh:

Weet niet of je dat in-game kunt regelen. Maar die foto's vind ik niet zo mooi.

Je kan ze bekijken als mislukt, maar bij mij was het de bedoeling om zo een foto te maken. Zo een foto geeft een snelheidseffect vind ik. Alles op de achtergrond is scherpgesteld en zo lijkt het of de cameraman zelfs geen tijd had om de wagen scherp te stellen, omdat die zo snel gaat :D

Ieder zijn gedacht uiteraard over zulke foto's.

Persoonlijk vind ik m'n 2de, 4rde en 5de foto de beste.

De tweede vind ik heel leuk, dus met dat snelheidseffect, maar ook het perspectief zo vanaop de grond vind ik er mooi aan.

Aan de vierde vind ik gewoon de kleuren goed.

De vijfde is weer zo'n snelheidseffect. Getrokken op m'n lievelingscircuit aan de beroemde Dunlop-band. Ook het zwart-wit effect is er leuk bij genomen, alhoewel ik denk dat ik hem beter op kleur had laten staan :clown:

Ik snap wat je bedoelt, maar als ik naar zo'n foto zou kijken zou ik dat niet erin zien ;)

Zelf vind ik zoiets wat meer snelheid geven:

c6z06lf5.jpg

(Foto heb ik zelf gemaakt :D)

Link to comment
Delen op andere websites

hoe snel gaan eigenlijk jullie snelste auto?

mijn helemaal getunde( advanced getuned ) to 486.14 km/pu een Toyota GT One

echt wel snel maar er zijn mensen die hebben er 606 km pu van kunnen maken ! echt moeilijk

grtz gtamstrrrrrrrr

FOTO'S

:tu:

die Toyota heb ik niet. Het snelst tot nu toe is m'n volkswagen V12 Navaro (406km/u). Maar waarschijnlijk staan er ergens in m'n garage wel snellere, het is gewoon dat ik zeer weining de topsnelheid van m'n wagens test (zal dat ooit weleens doen ;))

Je foto's:

1ste vind ik net iets te ingezoomd, maar hij is wel mooi scherp dus een 7/10

2de heb je ook een snelheidseffect, maar er is net iets teveel onscherp. 8/10

3rde is een normale, goede foto met een kleureneffect: 8.5/10

Ik heb vandaag weer een grote fotoshoot gemaakt van m'n Ford GT40 en m'n Mercedes CLK LM.

Ik heb nu geen tijd meer om ze te posten. Zal het morgen doen want het zijn ongeveer 30 foto's :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...