Gunslinger Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Weet iemand of het met een 24 uurs race ook van licht naar donker gaat en weer van donker naar licht? Als ik het me goed herriner is dit niet het geval bij Gran Turismo 4. Nee, jammer genoeg zit er geen dag-nacht cyclus in. Misschien iets voor het to-do lijstje van de nieuwe GT. Reageren
Funktipus Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Weet iemand of het met een 24 uurs race ook van licht naar donker gaat en weer van donker naar licht? Als ik het me goed herriner is dit niet het geval bij Gran Turismo 4. Nee, jammer genoeg zit er geen dag-nacht cyclus in. Misschien iets voor het to-do lijstje van de nieuwe GT. Dat zou wel een enorm mooi effect moeten worden op de PS3 Reageren
Samurai Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Sorry voor deze bump. Maar ik heb een vraag over GT4, dus post ik hem hier maar. Krijg je een bonuswagen als je de 100% hebt gehaald? Waar kan je die F1 auto winnen, want die extreme race lukt niet met andere auto's Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Wanneer unlock je eigenlijk nieuwe mappen? Voor splitscreen arcade? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Volgens mij kreeg je géén extra auto als je 100% hebt gehaald. En je kon volgens mij extra banen unlocken door race's te spelen in de Arcade mode. Misschien kun je op deze site informatie vinden: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html @--> Samurai: Ik vind het beter dat je hier post dan dat je een nieuw topic begint. Dus dat je dit topic hebt gebumped is helemaal niet erg hoor. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 dit is echt een tof spell ik heb hem al bestelt voordat hij uitkwam er zitten meer dan 700 auto,s in het spel Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik moet zeggen dat het een zwaar relaxt spel is. Ik vind die lessen soms wel irritant, ik krijg alleen maar brons. Bewerkt: 30 juni 2006 door General Lee Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik moet zeggen dat het een zwaar relaxt spel is.Ik vind die lessen soms wel irritant, ik krijg alleen maar brons. Maakt niet uit.. Brons is wel voldoende hoor. En je krijgt ook elke keer een nieuwe auto als je een nieuwe License hebt gehaald. Veel sucses ermee en natuurlijk ook veel plezier. Voor vragen kun je het altijd hier posten. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Ik wil graag die Dodge Charger 440 R/T kopen, maar wanneer is die beschikbaar? Als iemand het weet, dan hoor ik dat graag. PS, de Charger Super Bee wil ik ook graag hebben. Maar bij mij staat dat ie not for sale is ofzo. Voor plaatjes, klik hier. Bewerkt: 30 juni 2006 door General Lee Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb hier een site voor jou gevonden waar precies staat met welke race welke auto je kunt winnen. En om de Charger Super Bee te krijgen moet je deze race winnen: ENDURANCE HALL: New York 200 Miles: DODGE Charger Super Bee 426 Hemi '71 Link: http://www.nationalegamingforums.nl/showthread.php?t=69976 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Dit is misschien handig voor de mensen die willen weten wanneer je bij iets kan winnen. http://z-o-g.org/gallery2/gt4/gt4prizecars/ Zelf een top spel, en vooral door de vele auto's die ik heb. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik hoor hier van alles over ARMAX maar ik weet niet wat dat is? en waar kan je het halen? Reageren
mattiejj Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Het ultieme cheat code systeem heeft een nieuw hoogtepunt bereikt. Nieuwe features en nog betere gebrtuikersgemak maakt van de Action Replay Max het meest veelzijdige systeem op de markt. Nu hoef je zelfs geen codes meer in te voeren en gaan je met de PS2 gewoon online en voeg je de nieuwste codes zonder problemen toe aan de al verbluffende lijst van meegeleverde codes. dat is armax Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) maar ik heb een probleem met het spel heb het nu 1 dag maar als ik mn mp3 speler erin duw dan maak ik een foto dan wil ik hem opslaan en dan is hij op 1\6e en dan stopt hij en zegt hij error your usb nogiest is not connected en nog een vraagje moet je je usb er al in hebben voordat je hem aanzet?? EDIT: iemand nog een snelle manier om in het begin nadat je national b hebt gehaald en national a bezig bent snel geld de verdienen ik heb nu een vw lupo 1.4 opgevoerd tot 134 pk maar hij rijd voor geen meter dus ik bereik niks met de snelheid bedoel ik Bewerkt: 26 augustus 2006 door gtamaster1 Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik speel tegenwoordig GT4 weer en ben bij: FF Challenge ik kan nergens eerste worden ik haal alleen maar brons of zilver en bij HongKong kan ik alleen maar 5de worde ja ik weet dat ik niet goed in race ben weet iemand een tip of een juiste auto? Alvast bedankt (ik vlieg niet uit de bocht ze zijn gewoon altijd sneller dan mij ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.