gtamaster1 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 heey welke auto's hebben jullie? ik ben net begonnen heb een toyota supra 272 pk rijd zo'n 260 ben bezig met nog verder op te voeren Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 heey welke auto's hebben jullie?ik ben net begonnen heb een toyota supra 272 pk rijd zo'n 260 ben bezig met nog verder op te voeren Wat kost ie? Ik rij in een: Honda INTERGA TYPER (DC2) '98 maar volgens mij is het een slechte bak tenminste idereen rijt harder dan ik Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 tip ga de special conditions doen en dan de bovenste en dan die 2 races makkelijke races en dan krijg je een caddilac cien die heeft 887 pk nog op te voeren heb hem nu op rond de 950 pk en rijdt 380 vraag: wat kun je met de a-spec punten die je verdient? Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Je kan er niets meedoen. Het is als bewijs van hoe goed je kan rijden, zeg maar. Het geldt hetzelfde voor de b-spec punten. Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Inderdaad, hoe meer punten er in het begin van de wedstrijd verschijnen die je kan verdienen des te moeilijker en spannender de race gaat worden. Bij Driving Missions geldt die regel niet want daar krijg je bij allemaal 250 punten. Naar het einde toe zijn de driving missions wel aartsmoeilijk, maar dat maakt GT 4 zo leuk Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 heey ik heb nu aller beginner en prof races gedaan op een paar na 2 of 3 maar bij de beginner is er een lightweight competition maar welke auto is nu minder als 3500 mm?? kan er geen vinden behalven de fiat 500 en nog een paar maar die zijn not for sale:S iemand alvast bedankt Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 heey ik heb nu aller beginner en prof races gedaan op een paar na 2 of 3 maar bij de beginner is er een lightweight competition maar welke auto is nu minder als 3500 mm?? kan er geen vinden behalven de fiat 500 en nog een paar maar die zijn not for sale:Siemand alvast bedankt Ik heb dat gereden met de autobianchi. Die een beetje getuned en voila. Ik weet niet of deze wagen te koop is, maar ik heb hem gewonnen bij een van de beginner challenge's. (moet je wel overal goud hebben in die reeks). Straks EDIT: enkele foto's getrokken van wagens uit m'n garage Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 heey ik heb een vraag weet iemand bij gran turismo 4 mischieen een snelle autodat getuned of ongetuned maakt niet uit boven de 400 komt behalve de ford GT alvast bedankt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Verplaatst naar Free Roaming Fora. Ontopic: Volgens mij was de Sauber Mercedes ook snel en kon hij over de 400km/h. PS: Topic samengevoegt met ander topic. Reageren
demontventoux Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Hier gewoon nog enkele van mijn GR wagens die ik gefotografeerd heb ingame Dus niets aan gewijzigd ofzo rates? Bewerkt: 22 januari 2007 door demontventoux Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Is er een mogenlijk om de moeilijkheidsgraad bij gran turismo 4 te veranderen? Ik vind de besturing erg ingewikkeld, En kom hierdoor vaak niet overeen met de racetijd... Wie kan me helpen? Mvg, PTC >>> Door Jowx: Topics samengevoegd, voortaan eventjes de zoekfunctie gebruiken om te kijken of er al een recent topic over het spel bestaat. <<< Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Hier gewoon nog enkele van mijn GR wagens die ik gefotografeerd heb ingame Dus niets aan gewijzigd ofzo -- Plaatjes -- rates? Gaaf getuned vind ikzelf. Rate: Gaaf getuned de mooiste ertussen vind ik. 8,5/10 Ook wel mooi alleen vind ik de kleurenverdeling bij elkaar niet zo mooi omdat die kleuren best wel een stuk van elkaar af zitten en niet zo mooi er bij staat(wel de kleuren van mijn stadje) een 7,8/10 Zelfde rate hierboven zelfde cijfer 7,8/10 Ziet er über vet uit! een 8! alleen vond ik de eerste toch mooier Zelfde rate hierboven en zelfde cijfer Ik vind deze niet mooi het automodel al niet een 4/10. Heb er niet meer over te vertellen. Dat was het. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 heey, ik heb een vraag over gran turismo 4 ik ben bezig met de extreme events en dan de formula GT maar het lukt me maar het lukt mij mar niet om eerste te worden weet ieman met welke auto dat kan? Reageren
Jowx Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Verplaatst naar het 'Free Roaming & Race Games Forum'. [Edit] @Jowx: Eiglijk had je deze vraag zelfs kunnen verplaatsen naar dit topic, dat al volledig gewijd is aan Gran Tourismo 4 ^^ Reageren
demontventoux Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) @Jowx: Eiglijk had je deze vraag zelfs kunnen verplaatsen naar dit topic, dat al volledig gewijd is aan Gran Tourismo 4 @gtamaster: Dit is een groot kampioenschap tussen allemaal Formule 1 wagens, dus lijkt het me logisch dat ook jij hier met je F1 wagen aan de start komt Alleen weet ik niet meer waar je deze kan winnen Ik kan me vaag herrineren dat dit bij de 24u van de Nurburgring was bij Endurance race, maar hier ben ik dus niet zeker van Bewerkt: 10 februari 2007 door demontventoux Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.