RTS Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Maar ik krijg ze op mijn USB stick niet op(mp3).Anders had ik ook al mooie screens. Raar, ik krijg ze gewoon op mijn MP3-speler hoor ( 128 MB Flash ) :huh: Edit: Geeft hij een foutmelding aan ofzo? Ik krijg de foutmelding: De USB Flash Memory is not connected to the console. Probeer het met mijn 256 mb MP3/Flash Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) Maar ik krijg ze op mijn USB stick niet op(mp3).Anders had ik ook al mooie screens. Raar, ik krijg ze gewoon op mijn MP3-speler hoor ( 128 MB Flash ) :huh: Edit: Geeft hij een foutmelding aan ofzo? Ik krijg de foutmelding: De USB Flash Memory is not connected to the console. Probeer het met mijn 256 mb MP3/Flash Ik kreeg ook precies het zelfde wat RTS zei. Maar ik ga het nu ook met mijn Mp3 Speler proberen. (128mb) Edit: En blijkbaar lukt het ook niet met mijn MP3 Speler . Bewerkt: 12 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik kreeg ook precies het zelfde wat RTS zei. Maar ik ga het nu ook met mijn Mp3 Speler proberen. (128mb) Raar hoor, ben ik dan de enige die het kan? Ik steek hem gewoon in de onderste USB poort van m'n PS2 en bij saven selecteer je Flash Memory en dan zet hij de foto gewoon op m'n MP3 speler, zonder problemen :huh: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik kreeg ook precies het zelfde wat RTS zei. Maar ik ga het nu ook met mijn Mp3 Speler proberen. (128mb) Raar hoor, ben ik dan de enige die het kan? Ik steek hem gewoon in de onderste USB poort van m'n PS2 en bij saven selecteer je Flash Memory en dan zet hij de foto gewoon op m'n MP3 speler, zonder problemen :huh: Als ik mijn spel opsla, dan doet hij dat automatisch en kan ik niet kiezen of ik op de Memory card wil opslaan of op de USB (MP3 speler.) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dan haal je je memorycard er toch uit. Dan kan je het alleen nog maar opslaan op je usb stick. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dan haal je je memorycard er toch uit. Dan kan je het alleen nog maar opslaan op je usb stick. nee dan kan ik nog steeds niet op mijn USB saven Reageren
RTS Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Vraagje, Wat is jullie autocollectie. Ik heb er nu 3: Nissan Skyline GTS-T type M '89 Pontiac Sunfire GXP Concept '02 (Gewonnen met National A licenses) Volkswagen Lupo 1.4 (Gewonnen met National B licenses) Ik ga nu aan de beginners races beginnnen. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Als ik mijn spel opsla, dan doet hij dat automatisch en kan ik niet kiezen of ik op de Memory card wil opslaan of op de USB (MP3 speler.) Oke, even een kleine tutorial: - Je selecteert een wagen waar je een foto van wilt maken. - Dan ga je naar de Photo Travel - Je kiest uit het rijtje een locatie waar je de foto wilt maken - Dan kom je in een scherm waar je de foto kunt maken, rechtsboven zie je de preview van de foto, daaronder een aantal knoppen om de foto aan te passen ( de camera te verplaatsen ed ) - Als je alles hebt gezet zoals je wilt klik je op de meest rechtse knop in het scherm 'take photograph' - Dan duurt het even - Dan krijg je de foto in het groot te zien - Druk op je Start knop op je controller - Voor 'Destination' kies je 'USB Flash Memory', 'Method' moet je gewoon laten staan op 'Photo' - Druk op OK - Vraagt bevestiging, druk weer op OK - Dan gaat hij saven, duurt even - Dan zegt hij "Finished saving tot the USB flash memory" - Klik op OK en klaar is Kees. Hopen dat het hiermee lukt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 @ RTS. Ik heb nu ongeveer over de 40 auto's Van BMW M3's tot een Mercedes uit 1886 :lol: En Fiat Panda. en nog veel meer. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb een Pontiac sunfire GXP concept '02 En een Mazda 6 concept @ Mazzeltje hoe kom je trouwens aan zoveel auto's Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb een Pontiac sunfire GXP concept '02En een Mazda 6 concept @ Mazzeltje hoe kom je trouwens aan zoveel auto's Ik ben gewoon helemaal verslaafd aan GT 4. En ik speel het echt meteen als ik vrij ben van werk en school. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 @ RTS.Ik heb nu ongeveer over de 40 auto's Van BMW M3's tot een Mercedes uit 1886 :lol: En Fiat Panda. en nog veel meer. Woow zoveel al, ik heb er 8: VW Lupo ( gekregen Domestic B, alles brons ) Mazda Kusabi ( gekregen Domestic B, alles zilver ) Pontiac Sunfire ( gekregen Domestic A, alles brons ) Honda Dualnote ( gekregen Domestic A, alles zilver ) Nike One 2022 ( gekregen International B, alles brons ) Mazda RX8 ( gekregen International B, alles zilver ) Autobianchi A112 ( gekregen Sunday cup, alles goud ) Mazda6 ( gekregen FF challenge, alles goud ) Oftewel, nog niks gekocht, alles gekregen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Hadden jullie nou ook een savegame van Gran Turismo 3 en Gran Turismo 4 Prolugue. Ik had dat namelijk wel en dat geeft je een beetje een voorsprrong :rolleyes: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Hadden jullie nou ook een savegame van Gran Turismo 3 en Gran Turismo 4 Prolugue.Ik had dat namelijk wel en dat geeft je een beetje een voorsprrong :rolleyes: Ik had er 1 van GT3 dus kreeg gelijk een extratje van 100.000 :blink: Wat is dat Nike ding trouwens een vage kar man, zit er net eens een stukje in te rijden, über vaag geluid, dat ding heeft 8 ( :blink: ) versnellingen en gaat maar 161 :huh: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) Ah vandaar dat je zoveel auto's hebt. Maar ik begin gewoon met 10.000. Ik heb gt3 niet dus ja dan kan ik ook niet eens beginnen met 100.000 ik had trouwens eerst ook een vw lupo en een auto bianchi maar die heb ik weer verkocht. Bewerkt: 12 maart 2005 door zerocooll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.