Mania-92 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 morgen vormsel lekker cash maandag naar de winkel de hele week geen computere (behalve voor vragen over gt4 in dit topic) ik krijg vlinders in me buik van gran turismo 4 :blink: Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dit is een tip voor mensen die snel geld willen hebben : -Ga naar de Special Conditions races -Ga dan naar de 2de event genaamd Capri Rally -Als je die 2 races hebt uitgespeeld win je een auto -Die auto is ongeveer 260....Cr waard! -Als je hem nog niet wilt wegdoen houd hem dan -Wis dan al je trofees van die event en doe nu alle races opnieuw -Verkoop nu je auto en je hebt erg veel geld! (Zo ben ik aan 800.000 Cr geraakt ) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dit is een tip voor mensen die snel geld willen hebben :-Ga naar de Special Conditions races -Ga dan naar de 2de event genaamd Capri Rally -Als je die 2 races hebt uitgespeeld win je een auto -Die auto is ongeveer 260....Cr waard! -Als je hem nog niet wilt wegdoen houd hem dan -Wis dan al je trofees van die event en doe nu alle races opnieuw -Verkoop nu je auto en je hebt erg veel geld! (Zo ben ik aan 800.000 Cr geraakt ) Dus je wist de Trofees alleen weet ik nog niet hoe. En daarna ga je weer opnieuw racen. En dan krijg je opnieuw die auto?? Ik heb namelijk die race al gedaan, kan ik deze manier nog steeds uitvoeren? Want ik wil op het laatst wel die auto houden. Reageren
Darts Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Mijn collectie: Totaota rally Cra BMW M3 GTR BMW 3 BMW 5 Opel Touring Car Phoenix Audi R8 Le mans Racing car (4,500,000 !!!!) Mercedes Sl65 Spyker VW Lupo Civix Polo Tuner car (552 PK) En nog meer. Reageren
big shootah Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 toyota heeft een geinige auto ook zon prototype als de nike auto en er kunnen twee mensen in die zitten achter elkaar dus net een bobslee op wielen hij rijd wel heel erg fijn, de honda s2000 is very sjiek als je hem tuned heb k al gedaan Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Voor dat veel geld truukje kan je de records wissen. Dan kan je namelijk de auto opnieuw winnen. Hij is ongeveer 260.000 waard. Dan moet je hem verkopen. Je kan zo ook 2 x een Caddilac Cien winnen maar die verkoop je voor 0 cr. Je hebt dus je auto nog + je geld! Edit:Owja,records wis je door de race te kiezen van die event en dan komt er 'clear' en 'dont clear'. Bewerkt: 13 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
RTS Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Wanneer win je die Cadillac Sien dan? Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Bij de eerste special conditions race Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb net codes gevonden van de ARMAX. Die heb ik ook gebruikt en nu heb ik een geld bedrag van wel 20 cijfers :lol: Dus dat geld raakt echt nooit op. Nu kan ik zowat alle auto's kopen Reageren
Spacecraft Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Iemand enig idee met welke race je een pickup kan krijgen? Voor die laatste race uit de beginners heb ik een pickup nodig, en ik krijg hem liever dan dat ik hem moet kopen, scheelt me weer wat $$$ Edit: Zoek ook nog een goeie convertible trouwens, voor de convertibles race uit de beginners, heb er wel één, maar die is niet snel genoeg <_< Bewerkt: 13 maart 2005 door BMW Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Voor de Covertible race heb ik een Mazda MX-5 gebruikt. En weet iemand ook wat het maximum aantal auto's is die je in je garage mag zetten. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 oh dat wist ik nog helemaal niet dat je met special conditions races veel geld van verdienen en snelle auto's. Welke auto kun je daar het best voor gebruiken of krijg je er een bij elke race? Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 oh dat wist ik nog helemaal niet dat je met special conditions races veel geld van verdienen en snelle auto's. Welke auto kun je daar het best voor gebruiken of krijg je er een bij elke race? Bij elke 2 races van een event dat je wint krijg je een auto. De eerste event kan je doen met een snelle auto 300 PK moet volstaan. Reageren
RTS Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik ben net de International A gepasseerd en een Nismo 270R gekregen Reageren
Darts Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Hbe nu inmidels 32 auto's elk met een waarde boven de 100 000 op een paar uitrzonderingen Heb alle licenses gedaan(s-16 viel best wel mee eigenlijk) Beginners Events gedaan Ben nu veel testkilometers aan het draaien op de Nurburgring Nordschleife om mijn ronderecord van 6'30'050 te verbeteren. PS; Die nike One rijdt echt voor geen meter, veel te gevoelig. En mensen wat hebben jullie tot nu toe gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.