Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Hbe nu inmidels 32 auto's elk met een waarde boven de 100 000 op een paar uitrzonderingenHeb alle licenses gedaan(s-16 viel best wel mee eigenlijk) Beginners Events gedaan Ben nu veel testkilometers aan het draaien op de Nurburgring Nordschleife om mijn ronderecord van 6'30'050 te verbeteren. PS; Die nike One rijdt echt voor geen meter, veel te gevoelig. En mensen wat hebben jullie tot nu toe gedaan. Veel geld verdienen en foto's maken. Alles gewoon relax doen. :lol: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik heb dus net het vormsel achter de rug cash gerkreguh heb nu 70.01 net genoeg dus vraag ik jullie is het spel de 60 waard Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik heb dus net het vormsel achter de rug cash gerkreguh heb nu 70.01 net genoeg dus vraag ik jullie is het spel de 60 waard Het spel is zeker weten €60 waard! Het is een prachtige game! Die mag je gewoonweg niet missen! Reageren
RTS Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Heb net de Umbria Rally gehaald met mn Nismo 270R en ik heb de Caddilac Cien gekregen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ga morguh vroeg meteen intertoys bellen of ze hem nog hebben en anders kan ik nog naar 3 andere winkels gaan moet je zelf schakele?? Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ga morguh vroeg meteen intertoys bellen of ze hem nog hebben en anders kan ik nog naar 3 andere winkels gaanmoet je zelf schakele?? Dan kan je zelf kiezen je kan natuurlijk ook Automatisch nemen Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) ikzou in het begin automatisch schakelen en als je het goed onder de knie hebt en de banen een beetje kent met een manual gearbox zelf schakelen. Dus die nismo 270r is genoeg voor special dinges? Bewerkt: 13 maart 2005 door zerocooll Reageren
RTS Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ikzou in het begin automatisch schakelen en als je het goed onder de knie hebt en de banen een beetje kent met een manual gearbox zelf schakelen. Dus die nismo 270r is genoeg voor special dinges? Met die Nismo trek ik de Renault 5 turbo er zo uit, (Umbria Rally) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik heb nu 70 auto's En het zijn 3 Shelby's , Mercedes SLR, SL 65 AMG. Saleen, Corvette's , Aston Masrtin Vanquis En nog veel meer. Deze auto's zijn ook helemaal opgevoerd. Ik gebruik namelijk de ARMAX , dus ik heb heell veel geld. Dus ik kan kopen wat ik wil I Reageren
RTS Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik heb nu 70 auto'sEn het zijn 3 Shelby's , Mercedes SLR, SL 65 AMG. Saleen, Corvette's , Aston Masrtin Vanquis En nog veel meer. Deze auto's zijn ook helemaal opgevoerd. Ik gebruik namelijk de ARMAX , dus ik heb heell veel geld. Dus ik kan kopen wat ik wil I Ik ga mn Armax niet gebruiken, dan wordt het echt uber saai. Nu zit ik steeds met smart te wachten wat de volgende auto is die ik win, met die cheats niet meer. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik vind het echt wel leuk om de ARMAX te gebruiken. Ik gebruik alleen maar de Geld code. En als ik niet de ARMAX gebruik duurt het veels te lang voordat ik er een beetje geld bij heb. Dus dan gebruik ik maar de ARMAX. Een beetje extra geld is nooit weg Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Yes ik ben vandaag ook ARMAX gaan halen. Ik heb nu ook super veel geld en ik koop elke auto op Reageren
Darts Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Hier wat van mijn Photomode foto's Vinden jullie ze mooi? Mijn Photomode Foto's Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) mooie foto's Ik heb nu 13 auto's en 140.000 dollar, euro. Ik heb eigenlijk geen idee welk geld er wordt gebruikt. En nog steeds niks gekocht. En het meest heb ik gewonnen met de Cadillac Cien. Echt mooi bakkie. Bewerkt: 14 maart 2005 door zerocooll Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Hier wat van mijn Photomode foto'sVinden jullie ze mooi? Mijn Photomode Foto's Jah cool man... Wat is het merk van de eerste auto? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.