ken9 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 de foto's maken in de missie lukt niet zo goed heeft iemand nog tips alvast bedankt voor je hulp gr.ken9 Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Zorg dat ie helemaal in je beeld staat (in het mikding dan, hè), maar wel zo ver mogelijk ingezoomd. Het is het makkelijkst als ie net op de boot staat. (is met die boot toch?) Kijk trouwens eens in dit topic... EDIT: Welkom op het forum ! Bewerkt: 10 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
ken9 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 klopt met de boot werkt het niet mar als ik daar net bij haven ben staat hij al op de boot. maar moet hele boot erop met mast en al Reageren
M4X Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Hier hebben wel meer mensen moeite mee, al had ik deze missie in 1 keer voltooid. De truuk is het in-en-uit-zoomen, je moet zorgen dat je net genoeg inzoomt, niet al te dichtbij dus. Probeer je camera stil te houden en als je hem goed gericht hebt moet je inzoomen. Alles wat er op moet moet echter wel herkenbaar blijven en in zijn geheel er op staan. Zorg ook dat de mensen zo min mogelijk bewegen, als ze heel erg bewegen heb je namelijk kans dat de fotos mislukken. Als je van lopende mensen een foto moet maken richt dan wat voor ze uit en zoom een beetje in en wacht tot ze voorbijlopen. Veel succes met deze missie, als het fotograferen beheerst is de missie makkelijk haalbaar Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 klopt met de boot werkt het niet mar als ik daar net bij haven ben staat hij al op de boot.maar moet hele boot erop met mast en al Nee, alleen die ventje(s). Reageren
ken9 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb de missie gehaald bedankt voor de tips Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.