jimbof1 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Missie lukt niet jullie noig tipS? Alvast bedankt GR Jim Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Ik heb deze missie ook een paar keer moeten herhalen voordat ik hem voltooid heb, vanwege het feit dat die fotos niet te ver weg gemaakt mogen zijn en ook niet te dichtbij. Daarbij komt ook nog bij dat je een beperkt aantal fotos kan maken zodat je niet er op los kan klikken en hopen dat er een goed is. Als je dan ook nog meerekend dat je binnen een tijdlimiet de foto moet maken (Voordat ze weg rijden en varen) kan ik toch wel begrijpen dat je hier enige problemen mee hebt. Als je een foto van de auto moet maken moet je zorgen dat de hele auto hier op staat maar toch zo ver mogelijk ingezoomd, dit doe je voor het geval je het nog niet wist met het vierkantje, uitzoomen met het rondje. Bij de foto die je van de boot moet maken moet je zorgen dat de gehele boot hier op staat maar probeer toch zo ver mogelijk in te zoomen en als hij niet goed is zoom dan wat uit. Dit is typisch een missie waarbij vaak proberen een Mission Passed tot gevolg heeft. Veel succes ermee en mocht het niet lukken doe ik de missie graag voor je als je je savegame even upload. Bewerkt: 27 december 2006 door Advancegta Reageren
GTAVCSFreak Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je moet als je goed kan fotograferen een foto van dichtbij maken. Het is opzich wel een makkelijke missie want het is me in 1 keer gelukt duss ik had geluk met die foto's. Soms kwam er te staan dat ik hem te dichtbij had of dichter bijer moest. Dus toch moet je eerst goed met een camera overweg gaan mijn tip is:Oefen met een verrekijken die je kan vinden helemaal boven op de vrachtschip in vice port. Succes Reageren
jimbof1 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Het lukt echt niet met die boot ik probbeeer het nog even GR Jim Reageren
jimbof1 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hier is de link de missie waar je met de auto moet opvallen lukt ook niet zou je die ook kunnen doen hier de link: http://storage01.momupload.com/get/2b52e1e...5405bb8caa9811/ GR Jim Als die het niet doet probeer dan deze: http://momupload.com/files/8681/ULES00502S92F0.rar.html Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Hier is de linkde missie waar je met de auto moet opvallen lukt ook niet zou je die ook kunnen doen hier de link: http://storage01.momupload.com/get/2b52e1e...5405bb8caa9811/ GR Jim Als die het niet doet probeer dan deze: http://momupload.com/files/8681/ULES00502S92F0.rar.html Accidents Will Happen - Passed! Ik heb de missie: 'Accidents Will Happen' van 'Reni Wassulmaier' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. De savegame zit in de bijlage, ik moet nu weg dus missie beschrijving kan ik nu niet direct voor zorgen! Mijn excuses daar voor dan maar... The Mugshot Longshot - Passed! Ik heb de missie: 'The Mugshot Longshot' van 'Mendez Brothers' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. De savegame zit in de bijlage, ik moet nu weg dus missie beschrijving kan ik nu niet direct voor zorgen! Mijn excuses daar voor dan maar... Savegame: Bewerkt: 27 december 2006 door SummerBase Reageren
GTAVCSFreak Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ships ben net te laat... SB je bent me net voor... Nouw ja succes Reageren
VforV Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ships ben net te laat...SB je bent me net voor... Nouw ja succes Waarom post je dan nog? Reageren
GTAVCSFreak Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ships ben net te laat... SB je bent me net voor... Nouw ja succes Waarom post je dan nog? Mag dat niet dan? Ik ben gek Ik wil gewoon wat zeggen en ik wordt gelijk afgekat!!! Ships ben net te laat... SB je bent me net voor... Nouw ja succes Waarom post je dan nog? Mag dat niet dan? Ik ben gek Ik wil gewoon wat zeggen en ik wordt gelijk afgekat!!! AAAAAAH Sorry ben een beetje boos het spijt me.. Het was mijn bedoeling niet!!!!! Reageren
jimbof1 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Sorry voor de late reactie bedankt ik kan weer verder Reageren
ken9 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb hezelfde probleem maar ik heb geen probleem met een foto maken van de auto maar bij de boot mislukt het mij elke keer meschien nog een paar tips Reageren
deagle Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Als je een foto nodig hebt van de 2 personen die aan het babbelen op de boot , moet je je op het 'vantage point' ( roze marker ) stellen . Vanaf daar gebruik je de camera en zoom je met het vierkantje in tot je de 2 goed in beeld hebt . Daarna duw je op rondje om de foto te nemen . Als het niet lukt kan je in dit topic of in het 'Savegame Aanvraag' - topic je savegame posten , zodat ik of iemand anders de missie voor jouw kan behalen . Reageren
ken9 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb de missie gehaald bedankt voor de tips Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.