ken9 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 welke auto ik beste gebruiken als je van politieburo naar politieburo moet rijden en welk wapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Als je naar het eerste politiebureau in Washington Beach gaat rijden, kun je de Infernus nemen die aan de voorkant staat bij Lance. Dat is een snelle wagen. Qua wapen zou ik je adviseren om wat granaten op zak te hebben. Dit is makkelijker dan een Bazooka. Met een Bazooka moet je steeds maar mikken en soms mik je weleens mis. Granaten zijn goedkoper en je hebt hetzelfde resultaat. Een Bazooka kun je halen bij Ammu-Nation in The North Point Mall. Granaten zijn te krijgen bij de Ammu-Nation in Downtown. Als je agenten moet neerschieten, zou ik je adviseren om een Micro-SMG of een MP5 bij je te hebben. Daarnaast is een Assultrifle ook geen slecht wapen om op zak te hebben. Als je bij de eerste politiebureau bent aangekomen, moet je naar boven lopen en die antennes vernietigen. Daar staat ook een Police heilikopter klaar. Zorg wel dat je die agenten dood, omdat ze erg lastig zijn. Vlieg met die helikopter naar het volgende politiebureau in Little Havana. Parkeer die helikopter goed en hou hem weg van die antennes die je moet vernietigen. Daarna vlieg je naar de politiebureau in Downtown met die helikopter. Als je alle antennes hebt vernietigd, moet je op zoek naar een voertuig. Ik hoop dat je een Empire Building in handen hebt in de buurt van de Pay 'n spray. Pak daar een wagen en race naar de Pay 'n spray. Voor meer informatie kun je op Wikigta kijken. Kijk ook voor meer informatie eens in dit topic. Als je moeite hebt met de missie, dan kun je hier een Savegame-aanvraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ken9 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 ik zal kijken of het lukt alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ken9 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 bedankt voor je advies ik heb de missie gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.