Jump to content

SA OP PC OF PS2?

SA  

42 leden hebben gestemd

1. 1. PS2 of PC best?

• PC
      15
    • PS2
      7
    • Op PC kan je meer dingen
      18
    • PS2 heeft mooiere beelden
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja jammer dan... Mischien is het leuk voor de anderen die San Andreas willen kopen op de PC.

>>> Door GTA-Sheep: En de laatste :D<<<

Ik zou voor PC gaan je kan meer en je hebt op de PC mooiere graphics in vergelijking met de xbox of de ps2 versie. Dus ga je voor PC, ga je voor kwaliteit! :tu:

Succes met je keuze!

dat klopt niet hoor de xbox heeft wel het beste beeld van de 3 maarja een xbox had ie niet en hij is nu toch weg...

Hahaha, mijn 7600GT is sterker dan XBOX360, dus ja de PC versie heeft dik beter beeld dan PS2 en Xbox.

De Xbox heeft minimaal beter graphics dan PS2 (ik heb GTA SA op zowel de PC als de PS2 als de Xbox volledig uitgespeeld)

dan nog, de pc kan zoiezo niet beter san andreas weergeven als de xbox, misschien hetzelfde (als je dezelfde of hogere hardware hebt als de xbox) maar het word zoiezo niet beter dan xbox beeld, omdat het spel simpelweg niet beter is... daar kan je met je hoge videokaart niks aan veranderen

Jongen je weet niet waar je over praat.

De PC versie is sterk geupgrade tov de console versies.

vind je jezelf zo stoer ofzo? de xbox versie is later uitgekomen dan de pc versie, en is dan ook beter of even goed, de pc kan nooit beter worden dan de xbox versie, omdat het spel simpelweg niet beter is, dus hou nou maar gewoon op...

Geplaatst:

Het ligt er ook aan wat jij lekkerder vind om te besturen: Met analoge sticks, of met de pijltjestoetsen. Analoge sticks vind ik persoonlijk irritant om mee te schieten, ik kan er niet precies mee richten (dit heb ik ook met shooters op consoles, behalve de wii :puh:) En op de pc kan je de controls naar eigen wens wijzigen, wat jij dus het prettigst vind om te spelen.

1000 Posts ^_^

Geplaatst:

PC, geen twijfel over mogelijk.

Je kunt simpelweg veel meer dan op de PS2 versie.

-Je kunt online gaan met SA-MP of MTA

-Je kunt je spel modden, wat je veel langer aan het spel houdt

-Als je een snelle PC hebt en je zet hem op de hoogste resolutie, is het veel mooier

Een ding dat de PS2 kan en de PC niet (maar dit is te compenseren met andere programmas zoals sa-mp en mta): je hebt 2 player optie.

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb SA op de PS2, die op de PC is gecrashed door alle mods. En mijn PC kon het niet zo goed aan (al die GTA spellen en die savegames ook) :puh: Ik heb nergens op gestemd :D

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst: (bewerkt)

PS2, ik ben een geboren playstationgamer dus ik kan absoluut niet gamen op de pc of x-box.

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:

PC, ik heb liever meer mogelijkheden (o.a. MTA en mods). Dat ik daarbij wat grafische kwaliteit verlies, vind ik niet zo heel erg. En het zal ook weer niet zo zijn dat nieuwere versie's (dus later dan die van de pc) opeens veel mooier zijn. Ik zou gewoon de PC nemen.

Geplaatst:

zeker de ps2, alles is mooier, veel betere besturing(op pc is echt kut)

alleen het enige betere van pc is is print screen!

Geplaatst:

ik heb SA op de ps2 maar ik denk dat je hem het beste op de pc kan kopen want die kan je ook nog modden en je hebt mulitheftauto ook nog

nadeel van de pc is dat je wel een goede pc nodig hebt om het te kunnen spelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...