January 11, 200719 yr Mensen ik ben van plan om GTASA op PC te kopen en dan wil ik graag weten waar het de beste is en nog een vraag over cheats is het schadelijk voor je PC?
January 11, 200719 yr Mensen ik ben van plan om GTASA op PC te kopen en dan wil ik graag weten waar het de beste is en nog een vraag over cheats is het schadelijk voor je PC? nee dat niet maar zommige cheats ( zoals riot mode) zijn voor eeiwig dus moet je dan niet saven maar andere cheats rocketman hesoyam enz zijn niet schadelijk jurr.p
January 11, 200719 yr Mensen ik ben van plan om GTASA op PC te kopen en dan wil ik graag weten waar het de beste is en nog een vraag over cheats is het schadelijk voor je PC? ik zou het op de xbox kopen maar die heb je zeker niet dat is namelijk de verbeterde versie waar bugs enz weg zijn gehaald en je hebt niet het lastigge toetsenbord, op de pc is ook die versie maar moet je het dus met een toetsenbord doen, de ps2 heeft de oudste versie, dus in jou geval zou ik de pc versie doen en dan een goeie controller erbij kopen. als ik je er één aan mag raden zou ik deze doen: dat ding eronder is enkel de steun, hij is dus draadloos en werkt met 2 bijgeleverde accu's die elk 48 uur achter elkaar werken. heb hem zelf ook en hij is heel fijn. over die cheats, ze zijn enigsinds wel schadelijk want ze tasten altijd je status aan (hoe erge crimineel je bent) en je krijgt elke keer bij het saven ene melding dat je cheat. @bangbros, btw, wie zegt dat weinig mensen je mogen? ik heb niks tegen je hoor! Edited January 11, 200719 yr by DX11
January 11, 200719 yr Gewoon doen. Op de PC kun je Modden. En ook SAMP en MTA enz... hij is weg, zie http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41509&hl= helaas. heb hem nog geprobeert tegen te houden... maarja dit topic heeft weinig nut nog zo...
January 11, 200719 yr Tja jammer dan... Mischien is het leuk voor de anderen die San Andreas willen kopen op de PC.
January 11, 200719 yr Ik zou voor PC gaan je kan meer en je hebt op de PC mooiere graphics in vergelijking met de xbox of de ps2 versie. Dus ga je voor PC, ga je voor kwaliteit! Succes met je keuze!
January 11, 200719 yr >>> Door Dutchy3010: Reactie weggehaald. Hier heeft niemand iets mee te maken.<<< Ik zou voor PC gaan je kan meer en je hebt op de PC mooiere graphics in vergelijking met de xbox of de ps2 versie. Dus ga je voor PC, ga je voor kwaliteit! Succes met je keuze! dat klopt niet hoor de xbox heeft wel het beste beeld van de 3 maarja een xbox had ie niet en hij is nu toch weg...
January 11, 200719 yr Tja jammer dan... Mischien is het leuk voor de anderen die San Andreas willen kopen op de PC. >>> Door GTA-Sheep: Deze reactie was nog even vergeten <<< Ik zou voor PC gaan je kan meer en je hebt op de PC mooiere graphics in vergelijking met de xbox of de ps2 versie. Dus ga je voor PC, ga je voor kwaliteit! Succes met je keuze! dat klopt niet hoor de xbox heeft wel het beste beeld van de 3 maarja een xbox had ie niet en hij is nu toch weg... Hahaha, mijn 7600GT is sterker dan XBOX360, dus ja de PC versie heeft dik beter beeld dan PS2 en Xbox. De Xbox heeft minimaal beter graphics dan PS2 (ik heb GTA SA op zowel de PC als de PS2 als de Xbox volledig uitgespeeld)
January 11, 200719 yr Tja jammer dan... Mischien is het leuk voor de anderen die San Andreas willen kopen op de PC. >>> Door GTA-Sheep: En deze ook<<< Ik zou voor PC gaan je kan meer en je hebt op de PC mooiere graphics in vergelijking met de xbox of de ps2 versie. Dus ga je voor PC, ga je voor kwaliteit! Succes met je keuze! dat klopt niet hoor de xbox heeft wel het beste beeld van de 3 maarja een xbox had ie niet en hij is nu toch weg... Hahaha, mijn 7600GT is sterker dan XBOX360, dus ja de PC versie heeft dik beter beeld dan PS2 en Xbox. De Xbox heeft minimaal beter graphics dan PS2 (ik heb GTA SA op zowel de PC als de PS2 als de Xbox volledig uitgespeeld) dan nog, de pc kan zoiezo niet beter san andreas weergeven als de xbox, misschien hetzelfde (als je dezelfde of hogere hardware hebt als de xbox) maar het word zoiezo niet beter dan xbox beeld, omdat het spel simpelweg niet beter is... daar kan je met je hoge videokaart niks aan veranderen
January 11, 200719 yr Tja jammer dan... Mischien is het leuk voor de anderen die San Andreas willen kopen op de PC. >>> Door GTA-Sheep: En de laatste <<< Ik zou voor PC gaan je kan meer en je hebt op de PC mooiere graphics in vergelijking met de xbox of de ps2 versie. Dus ga je voor PC, ga je voor kwaliteit! Succes met je keuze! dat klopt niet hoor de xbox heeft wel het beste beeld van de 3 maarja een xbox had ie niet en hij is nu toch weg... Hahaha, mijn 7600GT is sterker dan XBOX360, dus ja de PC versie heeft dik beter beeld dan PS2 en Xbox. De Xbox heeft minimaal beter graphics dan PS2 (ik heb GTA SA op zowel de PC als de PS2 als de Xbox volledig uitgespeeld) dan nog, de pc kan zoiezo niet beter san andreas weergeven als de xbox, misschien hetzelfde (als je dezelfde of hogere hardware hebt als de xbox) maar het word zoiezo niet beter dan xbox beeld, omdat het spel simpelweg niet beter is... daar kan je met je hoge videokaart niks aan veranderen Jongen je weet niet waar je over praat. De PC versie is sterk geupgrade tov de console versies.
January 12, 200719 yr Ik heb de Xbox Versie en de PC Versie en ik vind ze allebei even mooi. Alleen de PC Versie kun je veel meer mee zoals ik al zei. Modden , Mods instaleren , MTA , SAMP , En natuurlijk veel meer. Alleen de Xbox Versie is veel Relaxer en makkelijker. Als je geen Xbox hebt dan zou ik gewoon de PC Versie kopen als je dat toch al van plan was.
January 12, 200719 yr PC: -Makkelijk screenshots maken -Makkelijk filmpjes maken -Makkelijke besturing -Makkelijker cheats in te voeren(leuk als je voor de fun speelt) -Mods -Multiplayer -Als je hulp vraagt op fora kan je het beter uitleggen(screenshots etc) Nadelen van PC: -Je moet aan de system reqs voldoen -Als je hem nu koop, heb je V2 en moet je eerst downgraden voor je kan modden -Ik vind de standaardbesturing slecht en moest dus veel aanpassingen doen Ik zou voor pc kiezen
January 13, 200719 yr Op PC is wel beter , maar ik heb hem op PS2:) Ik zou hem wel graag op PC hebben, maar mijn Laptop moet snel gaan er moet geen onodige Dinges opstaan Maar PC is toch duidelijk beter hoor want je kan meer cheaten en dowload programma's gebruiken .
Mensen ik ben van plan om GTASA op PC te kopen en dan wil ik graag weten waar het de beste is en nog een vraag over cheats is het schadelijk voor je PC?