Jump to content

burning bridges


lil gta gamer

Recommended Posts

wie kan mij helpen met de missie ''burning bridges'' van de mendez brothers

het lukt mij wel om opzich die missie te halen maar als je klaar bent dan ben je een paar wapens kwijt

hoe kan die terug krijgen :?:?

mzzl :*D

Link to comment
Delen op andere websites

wie kan mij helpen met de missie ''burning bridges'' van de mendez brothers

het lukt mij wel om opzich die missie te halen maar als je klaar bent dan ben je een paar wapens kwijt

hoe kan die terug krijgen :?:?

mzzl :*D

De missie 'Burning Bridges' heb je al voltooid zeg je (dus ik hoef niet een hele beschrijving te maken), maar je vraagt je alleen af hoe je je wapens weer terug kan krijgen? Via de missie zelf krijg je ze niet terug, dus zul je op een andere manier aan wapens zien te komen. Dat is heel simpel. Ga gewoon naar een Ammu-Nation (te vinden in Downtown, de Vice Point Mall of in Ocean Beach) of de Stonewall J's vlakbij Café Robina in Little Havana, en koop daar mits je genoeg geld hebt de wapens die je graag in bezit zou willen hebben. Zeer makkelijk antwoord, en zeer makkelijk gedaan. Tevens ontvang je om de 10 Red Balloons wapens bij je savehouses. Ik heb hieronder een lijstje geplaatst welke wapens je ontvangt bij het betreffende aantal verzamelde Red Balloons:

  • 10 balloons > Pistol
  • 20 balloons > Scorpion
  • 30 balloons > Stubby Shotgun
  • 40 balloons > Molotov Cocktails
  • 50 balloons > AK-47
  • 60 balloons > Body Armor
  • 70 balloons > Flame Thrower
  • 80 balloons > Equalizer
  • 90 balloons > Sniper Rifle
  • 99 balloons > M249

Tevens liggen overal in de stad wapens verspreid, die kan je gratis oprapen. Zie =>hier<= voor een kaart waarop alle locaties van de wapens aangegeven staat, en =>alhier<= een lijst met de vindplaatsen van alle wapens, apart opgedeeld.

Ik wens je veel succes verder met het verzamelen van de wapens! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...