Jump to content

Map Cleaner


PSP

Recommended Posts

Als je een screenshot van de foutmelding maakt kunnen wij je helpen. Dit doe je met de 'Printscreen' knop, deze zit boven de Insert-knop, om het je wat duidelijker te maken. Vervolgens plak je die in Paint, sla je hem op, upload ze met Imageshack en post die hier :). Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

@PSP: Je kunt het beste de instellingen op default laten staan (dus hoe ze al staan als je het programma opstart) en ook kun je beter SA niet aan hebben staan (dus via alt+tab). Ga ook terwijl je cleaned niet iets anders doen op je computer, ga gewoon even wat te drinken inschenken ofzo terwijl hij bezig is. Hier volgt nog een snelle tutorial over hoe je de mapcleaner bugloos gebruikt gemaakt door Blastov:

markPs3fanman, Je kunt geen IDE en IPL bestanden toevoegen aan de .img. Echter wel DFF, TXD en COL bestanden.

Mini-tutorial: SA bugloos cleanen:

1. Zorg voor een ongemodde San Andreas, om zoveel mogelijk crashes, bugs en andere neukende dingen te voorkomen.

1.1 Hoe weet ik of mijn SA ongemod is ?

Nou,

Ik mag aannemen dat je zelf weet of je er mods in hebt gedaan ja of nee. Als je achtelijk bent en dat niet weet reinstall je San Andreas.

2. Zorg dat je over een legale of illegaal gedownloade versie 1 van San Andreas beschikt, versie 2 van San Andreas zal helaas niet werken.

2.1 Hoe kom ik er dan achter of ik versie 1 heb ?

Nou,

Open je gta3.img (zorg dat die ongemod is) als hij 16316 files telt heb je versie 1. Heb je er ongeveer 10 minder, heb je versie 2. Die ong. 10 bestanden zijn namelijk de TXD bestanden met die nude models die er van R* zo nodig uit moesten.

3. Download de nieuweste Map Cleaner HIER

3.1. Pak het uit en open de map. Open nu de enigste .exe in de map.

3.2. Ik raad je aan om alles zo te laten staan zoals het staat en niks aan- of uit te vinken

3.3. Tik op 'Start', wacht tot hij klaar is

3.4. Tik Yes\Ja als hij vraagt om de veranderen toe te passen.

4. Open de gta3.img, die zal nu aprox. 3500 files bevatten.

4.1. Voeg bistro.txd eraan toe, deze moet je maar even uit een niet-gecleande San Andreas gta3.img halen.

4.2. Rebuild de img.

5. Ga nu weer naar de map cleaner map en kopieer main.scm, plaats die dan in /sa/data/script

5.1 kopieer water.dat en plaats die in /sa/data

6. Run San Andreas.

Werkt het dan nog niet ?

Probeer eigen IDE, IPL en IMG bestanden toe te voegfen met eigen objecten. Deze moet je dan wel aangegeven in de gta3.dat, zorg wel dat er GEEN # voor staat.

Met vriendelijke groet,

Wazuup

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...