josie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) je hebt nu alle steden van gta 1 in een naam gehad van een spel dus het zal wel een heel nieuw spel worden edit ik sloeg een beetje wartaal uit dus Bewerkt: 20 december 2004 door josie
The Outlaw Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 ja maar Sin city vind ik echt niet bij de Gta serie passen hoor nees orry het moet ietsje "duisterer" maar daar kan nog aan gewerkt worden alleen ik hoop geen Sin city
The Golden Fighter Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Joriz, je teorie klopt helemaal, enkel dat GTA 3, Liberty City net als San Andreas ook uit 3 steden bestaat zoals Portland en die andere 2. (ben naam ff kwijt.) Misschien is Sin City gewoon iets als Engeland, waarin je bijvoorbeeld: - één level hebt zoals in Vice City maar dan veel groter. - Je beroemde plaatsen in Engeland hebt waaronder Londen. "God knows..."
ShadowOps Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 ja dat lijkt me vet! maar sin city is een domme naam
janjoker Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 NEDERLANDSE STEDEN! (hoop ik) :lol: <_< Gebeurt toch niej :angry: :angry:
X-TX Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik heb iets gevonden ik mag ( echt zo jmmr ) geen links posten maar het is echt waar kijk me site maar dan zie je het-het staat bij nieuws ergens ( check mijn profiel ). Dis baas ofzo van R* heeft 2 domeinnamen gereserveerd ( ik mag ze niet zeggen ) maar wel iets met GTA 4 dus de kans is groot dat GTA 4 komt.
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 van wie mag je naam ni zeggen? je mag altijd een link geven van het betreffende stukje tekst (denk ik)
X-TX Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 van wie mag je naam ni zeggen?je mag altijd een link geven van het betreffende stukje tekst (denk ik) Het is mij site geen stukje tekst
Morpheus 83 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 misschien moskou ofzo met de russische mafia of een stad in italie met de italiaanse mafia Lijkt me wel erg cool zitten ze een beetje in het russisch of italiaans te lullen waar je helemaal niks van verstaat :rolleyes:
GTA@SA Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik weet niet wat voor een naam het wordt maar Sin City of Bogota lijkt me wel cool !
Bloodrain Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Als het Sin City zou gaan heten dan gaat het misschien over China of Chinese wijken in de US. Daar denk ik toch direct aan als ik sin city zie staan.
supersjaak Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 nou sin city lijkt mij weer soon ztad gta zoalsgta3 en die is saai
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Waarom GTAIV naar Europa gaat: 1. Het is een logisch vervolg op de reeks GTA1:LC --> GTAIII LC GTA1:VC --> GTA VC GTA1: SA --> GTA SA GTA London --> GTA IV (een ver-gta-de naam voor europa) 2. Bogota maakt, denk ik, geen kans omdat het te veel op Los Angeles lijkt: Ze zullen niet proberen nog een keer een "achterbuurt en bussinessdistricten"-stad maken, en bovendien: welke boeiende steden liggen rond Bogota, aangezien Rockstar niet ineens weer maar 1 stad zal gaan maken. 3. Tokyo valt denk ik af, omdat Japanse muziek verschrikkelijk. Bovendien denkt iedereen schijnbaar dat het Japan in de toekomst wordt, maar dat levert een nog groter probleem op met de radio. Toekomstige hits draaien is namelijk vrij lastig... 4. Sin City wordt het ook niet. Waarom niet? De naam is al voor veel en veel te veel dingen gebruikt. Typ bij Google maar eens "Sin City" en je vindt vele en vele dingen. En Rockstar is wel zo origineel om een eigen naam te vinden. Bovendien, waar zou Sin City zich dan moeten afspelen? Weer in Amerika? Welke steden dan? 5. GTA (Verbastering Europa) zou heel goed kunnen. Flink veel grote steden relatief dicht bij elkaar met genoeg thuisbassisen voor flink wat personages. De Leone's in een Rome-stad, Kent Paul en Maccer in een Londen-stad, Jethro en zn maatje aan de Franse riviera, vlakbij Parijs-stad, en dan nog een Amsterdam-stad waar flinkt drugs gesmoket en hoeren bezocht worden DUSSSS.... GTA EUROPA met als steden, ROME, LONDEN, PARIJS en AMSTERDAM
Lantyz Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Sin City is de bijnaam voor Las Vegas. Ik denk niet dat Rockstar twee keer achter elkaar dezelfde stad gaat maken. Ik heb geruchten gehoord (ik heb geen flauw idee meer waar ik dit gelezen heb, en ik weet ook absoluut de waarde hiervan niet) dat Rockstar voordat GTA SA uitkwam een kijkje heeft genomen in Amsterdam, en dit een zeer interessante en potentieële stad vond, maar dat ze momenteel nog niet in staat was zoiets in een spel te verwerken. Ik vind zelf Londen erg waarschijnlijk, maar hoe gaat Rockstar de stad dan noemen? Gewoon 'London'? London '69 is tot nu toe de enige GTA die in een bestaande stad speelt, de andere steden zijn gebaseerd op (of persiflages van :lol: ) bestaande steden.
hey dude Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 het kan ook gta tokyo zijn maar ik ben toch dat het gta sincity zal zijn
Recommended Posts