Jump to content

[SP] Sportkenners 2007


NandroDavids

Recommended Posts

post-7284-1168690789.pngpost-7284-1168691191.png

Banner gemaakt door -Matthijs-

Na het daverende success van Sportkenners 2006 mag dit evenement dit jaar natuurlijk niet ontbreken op GTA-Forum.nl. Het hoofddoel van de start van Sportkenners vorig jaar geldt ook dit jaar nog, namelijk het in leven houden van het Sport Forum. Daarnaast zorgt het ook voor wat gezonde concurrentie, waardoor ik de hoop heb dat Sportkenners 2007 op een positieve manier kan bijdragen aan de sfeer op het Forum.

Voorspellen

Voorspellen is een belangrijk onderdeel van Sportkenners, dus dit zal ik allereerst even toelichten. Regelmatig zal ik in dit topic posten waarop er voorspelt kan worden. Dit kan een bepaalde wedstrijd zijn of een compleet toernooi, het heeft in ieder geval met sport te maken. In die post zal ik noemen wat je exact moet voorspellen, bijvoorbeeld een uitslag van een bepaalde wedstrijd of een winnaar/winnares van een toernooi. Om mee te doen stuur je mij een PM met de juiste titel, die ik aan zal geven in de post. Let goed op de titel van je PM, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox vanwege een incorrecte titel krijg je helaas ook geen punten.

Puntensysteem

Het puntensysteem is in vergelijking met Sportkenners 2006 niet veranderd. Het aantal punten dat je kan verdienen wordt namelijk net als vorig jaar gebaseerd op het aantal deelnemers aan de betreffende Sportkenners-ronde en het aantal goede voorspellingen. Ik zal het even duidelijk proberen te maken aan de hand van een voorbeeld:
14 leden hebben een voorspelling ingestuurd, waarvan achteraf 7 personen de juiste voorpelling te hebben gedaan. Het aantal deelnemers wordt dan gedeeld door het aantal personen met de juiste voorspelling, wat dus voor alle juiste voorspellers betekent dat ze 2 punten krijgen.
Mocht het voorkomen dat de deling geen rond getal oplevert, dan wordt het puntenaantal afgerond. 4,5 wordt afgerond op 5 punten en 4,4 wordt afgerond op 4 punten. Op basis van het aantal punten dat men haalt zal er een ranglijst worden gemaakt. Aan het eind van Sportkenners 2007 is de persoon die de meeste punten heeft weten te behalen de winnaar.

Programma

Er staat erg veel op het programma van Sportkenners 2007. Alle sporten die langs zullen komen dit jaar staan hieronder op een rijtje, met daarachter de exacte wedstrijden en toernooien waarop voorspelt zal gaan worden.

  • Tennis >> Sportkenners 2007 zal worden afgetrapt met tennis, om precies te zijn de Australian Open. Behalve dit toernooi zal er ook worden voorspelt bij de andere 3 Grand Slams die de tenniswereld rijk is: Roland Garros, Wimbledon en de US Open.
  • Voetbal >> Voetbal zal net als vorig jaar centraal staan bij Sportkenners. Allereerst zal er aandacht uitgaan naar de Champions League en de UEFA-Cup. Daarnaast zullen ook de nationale competities langskomen, met name de Nederlandse Eredivisie en de Belgische Jupiler League. Tot slot zal er ook aandacht worden geschonken aan interlands, waarbij vooral EK-kwalificatiewedstrijden tot het programma behoren.
  • Wielrennen >> Vorig jaar werd de Tour de France helaas overgeslagen wegens een pauze in Sportkenners, maar dit jaar zal deze wielerwedstrijd absoluut langskomen. De Giro d’Italia en de Vuelta d’Espagna staan nog niet definitief op de Sportkenners-agenda, maar de kans bestaat dat hier ook aandacht aan zal worden geschonken. Verder worden natuurlijk de wielerklassiekers niet overgeslagen en ook het WK wielrennen in Stuttgart zal behandeld worden.
  • Formule 1 >> Deze behoeft waarschijnlijk weinig uitleg, want het enige wat uit de Formule 1 langs zal komen is het voorspellen van het podium van verschillende Grand Prix. Ze zullen niet allemaal voorspelt hoeven worden, maar regelmatig zal er één worden behandeld.
  • Moto GP >> Ook deze raceklasse zal niet ontbreken en ook hier geldt dat er verschillende Grand Prix op de agenda staan van Sportkenners 2007. Niet allemaal uiteraard, maar er zullen waarschijnlijk wel een paar worden gevolgd.
  • Schaatsen >> De WK sprint, het WK allround, verschillende World Cup-wedstrijden. Van alles is er mogelijk binnen het schaatsen, maar wat er precies voorspelt zal moeten worden is op het moment nog niet bekend. Feit is dat het schaatsen deel uitmaakt van de Sportkenners-agenda van 2007.
  • Darts >> Met de toenemende interesse van Nederlanders in het darten kan dit natuurlijk niet ontbreken bij Sportkenners. De World Darts Trophy zal hoogstwaarschijnlijk het darttoernooi zijn waarvoor de Sportkenners een voorspelling in kunnen sturen.
  • Overig >> Bovenstaande sporten zullen de boventoon voeren in het komende Sportkenners-jaar, maar er zijn natuurlijk nog meer sporten die een enkele keer langs zullen komen. Het zal hierbij dan vooral gaan om wereldkampioenschappen, waarbij judo, zwemmen en atletiek enkele voorbeelden van eventuele overige sporten zijn.

Mocht je iets missen in bovenstaand programma, meldt het dan even via PM, dan zal ik kijken of er een plek voor is in Sportkenners 2007.

Overige informatie

Tot slot kan ik jullie mededelen dat Sportkenners 2007 vanmiddag al van start zal gaan met de eerste voorspellingsgelegenheid. Houdt dit topic en de Feestcommissie-blog goed in de gaten zodat je niks mist van dit Sportkenners-jaar.

Mocht je nog vragen hebben, vraag het me dan even op MSN of stuur me een persoonlijk bericht, dan krijg je zo spoedig mogelijk antwoord op je vraag.

Veel succes en plezier met Sportkenners 2007!

Link to comment
Delen op andere websites

post-7284-1168697971.pngpost-7284-1168697981.png

Zoals in de post hierboven al werd vermeld begint Sportkenners deze middag al, om precies te zijn met een voorspelling voor de Australian Open die komende maandag van start zal gaan. Het eerste grote tennistoernooi van het jaar mag natuurlijk niet ontbreken bij Sportkenners 2007, ook al is er nog maar een korte tijd tussen deze post en het begin van de Australian Open.

Meedoen doe je door mij een PM te sturen met de titel SK: Australian Open. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

Winnaar mannentoernooi:
Halve finalisten mannentoernooi:

Winnaar vrouwentoernooi:
Halve finalisten vrouwentoernooi:



Bij winnaar mannentoernooi vul je de naam in van de man die volgens jou het toernooi op zijn naam zal schrijven, bij winnaar vrouwentoernooi zet je de naam neer van de vrouw die de titel gaat pakken. Bij halve finalisten mannentoernooi en halve finalisten vrouwentoernooi zet je in totaal 8 namen neer: 4 mannen die volgens jou de halve finale gaan halen en 4 vrouwen die dat gaan bereiken.

Het lijkt me duidelijk genoeg wat jullie moeten doen, rest mij nog om jullie veel succes te wensen met het invullen van deze eerste Sportkenners-ronde.

Insturen kan tot zondagavond 14 januari, 23.59 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

post-7284-1169991048.gif

Na het afronden van de Australian Open en de bekendmaking van de eerste Sportkenners-punten van dit jaar in de Feestcommissie-blog is het alweer tijd voor de volgende voorspelling bij Sportkenners 2007. Dit keer is het WK Allround Schaatsen aan de beurt, dat op 10 en 11 februari zal plaatsvinden in het Thialf-stadion van Heerenveen.

Meedoen doe je door mij een PM te sturen met de titel SK: WK Allround. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

[b]Mannen[/b]

Winnaar 500 meter:
Winnaar 1500 meter:
Winnaar 5000 meter:
Winnaar 10000 meter:

Wereldkampioen Allround:

[b]Vrouwen[/b]

Winnares 500 meter:
Winnares 1500 meter:
Winnares 3000 meter:
Winnares 5000 meter:

Wereldkampioene Allround:



Achter elke categorie zet je de naam van de man of vrouw van wie jij denkt dat hij/zij de afstand of het toernooi zal winnen. Per categorie mag je uiteraard maximaal één naam neerzetten. Per categorie zijn er apart punten te verdienen, dus dit is een belangrijke Sportkenners-ronde met het oog op het klassement.

Veel succes met het voorspellen voor de WK Allround!

Insturen kan tot 9 februari, 12.00 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

post-7284-1171477479.pngpost-7284-1171477485.png

Banner gemaakt door Floris

De uitslag van de vorige Sportkenners-ronde, die draaide om het WK Allround bij het schaatsen, is al een aantal dagen te bewonderen in de Feestcommissie-blog, evenals de bijgewerkte Sportkenners-ranking. Froodooo heeft een grote voorsprong op de concurrenten, maar die krijgen nu de kans om daar wat aan te doen. Het is namelijk tijd voor de eerste voorspelling op voetbalwedstrijden dit jaar. We gaan namelijk de Champions League-wedstrijden van volgende week onder de loep nemen.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Champions League. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

PSV - Arsenal
Real Madrid - Bayern München
Celtic - AC Milan
Lille - Manchester United
FC Porto - Chelsea
Internazionale - Valencia
Barcelona - Liverpool
AS Roma - Olympique Lyon



Achter elke wedstrijd zet je een 1, een 2 of een 3. Een 1 staat voor een overwinning van de thuisploeg, een 2 voor een overwinning van de uitploeg en een 3 voor een gelijkspel. Per wedstrijd zijn er punten te verdienen, wat het absoluut de moeite waard maakt om deze ronde wat in te sturen voor Sportkenners 2007.

Veel succes met het voorspellen bij de achtste finales van de Champions League!

Insturen kan tot dinsdag 20 februari, 20.30 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

post-7284-1172409970.pngpost-7284-1172409977.png

Banner gemaakt door Floris

De heenwedstrijden in de achtste finale van de Champions League zijn allemaal gespeeld en de bijbehorende Sportkenners-punten stonden enkele dagen geleden al in een blogbericht in de Feestcommissie-blog. De strijd om de titel is weer een stukje spannender geworden en het kan nu nog spannender worden met de nieuwe gelegenheid om te voorspellen. Het is namelijk weer tijd voor schaatsen, om precies te zijn de WK Afstanden die van 8 t/m 11 maart verreden zullen worden in Salt Lake City.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: WK Afstanden. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

[b]Mannen[/b]

500 meter:
1000 meter:
1500 meter:
5000 meter:
10.000 meter:
Ploegenachtervolging:

[b]Vrouwen[/b]

500 meter:
1000 meter:
1500 meter:
3000 meter:
5000 meter:
Ploegenachtervolging:



Achter elke categorie zet je de naam van de man of vrouw van wie jij denkt dat hij/zij de afstand of het toernooi zal winnen. Let op: Bij de ploegenachtervolgingen moet je het winnende land invullen. Per categorie mag je uiteraard maximaal één naam neerzetten. Per categorie zijn er apart punten te verdienen, dus dit is een belangrijke Sportkenners-ronde met het oog op het klassement.

Heel veel succes met het voorspellen van de juiste winnaars en winnaressen!

Insturen kan tot woensdag 7 maart, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

post-7284-1174753682.pngpost-7284-1174753692.png

Banner gemaakt door Floris

Het heeft een tijdje geduurd, maar hier is dan weer de gelegenheid om punten te verdienen voor Sportkenners 2007. De uitslag van de vorige Sportkenners-ronde, die draaide om het WK Afstanden bij het schaatsen, is al een flink aantal dagen te vinden in de Feestcommissie-blog, evenals de bijgewerkte Sportkenners-ranking. Froodooo staat nog altijd fier bovenaan, maar de overige deelnemers kunnen nu proberen om daar verandering in te brengen. Dit keer is het weer de beurt aan wat voetbalwedstrijden, om precies te zijn de kwartfinales van de Champions League.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Champions League. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

PSV - Liverpool
AC Milan - Bayern München
AS Roma - Manchester United
Chelsea - Valencia



Achter elke wedstrijd zet je een 1, een 2 of een 3. Een 1 staat voor een overwinning van de thuisploeg, een 2 voor een overwinning van de uitploeg en een 3 voor een gelijkspel. Per wedstrijd zijn er punten te verdienen, wat het ook deze keer weer de moeite waard maakt om wat in te sturen voor Sportkenners 2007.

Veel succes met het voorspellen bij de kwartfinales van de Champions League!

Insturen kan tot dinsdag 3 april, 20.30 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

post-7284-1175789993.png

Banner gemaakt door Floris

Zoals vanmiddag al werd gemeld in de Feestcommissie-blog zou er vandaag weer een nieuwe voorspellingsgelegenheid zijn. Froodooo heeft na de kwartfinales van de Champions League nog altijd de leiding in het klassement, maar Preddy is een stuk dichterbij gekomen. Voor de complete stand kun je terecht in eerdergenoemde blog, waar de geüpdate Sportkenners-ranking te vinden is. Ditmaal is het tijd voor een andere sport die ook vrij populair is: Formule 1. Komende zondag staat de Grand Prix van Maleisië op het programma en aan jullie de eer om een voorspelling te doen over de uitslag.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: GP Maleisië. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

1.
2.
3.
4.
5.



Achter elk nummer zet je de naam van de coureur die volgens jou op die positie gaat eindigen. Voor elke coureur die op de juiste positie is geposteerd zijn er punten te verdienen volgens het bekende puntensysteem. Als je een coureur wél in de top-5 hebt, maar níet op de juiste positie, krijg je toch nog 1 punt. Lijkt me duidelijk zo, tijd om in te sturen zou ik zeggen.

Veel succes met het voorspellen bij de Grand Prix van Maleisië!

Insturen kan tot zondag 8 april, 8.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

post-7284-1176040418.png

Banner gemaakt door Floris

Vanmiddag was de uitslag van de Sportkenners-ronde bij de Formule 1 al bekendgemaakt in de Feestcommissie-blog en nu is het tijd voor de volgende voorspellingsgelegenheid. Het aantal inzendingen bij de afgelopen ronde viel me eigenlijk nogal tegen, dus ik hoop dat er ditmaal weer wat meer voorspellingen te verwachten zijn. Dat zal dan moeten gebeuren bij het wielrennen, om precies te zijn Parijs-Roubaix, de koers die volgende week zondag verreden zal worden.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Parijs-Roubaix. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

1.
2.
3.
4.
5.



Achter elk nummer zet je de naam van de renner die volgens jou op die positie gaat eindigen. Voor elke renner die op de juiste positie is geposteerd zijn er punten te verdienen volgens het bekende puntensysteem. Als je een renner wél in de top-5 hebt, maar níet op de juiste positie, krijg je toch nog 1 punt. Met andere woorden: Het werkt precies hetzelfde als de vorige Sportkenners-ronde, met als enige verschil dat je nu namen van wielrenners in moet vullen. Maar dat moet wel lukken dacht ik zo, dus stuur de PM met je voorspellingen maar in.

Veel succes met het voorspellen bij Parijs-Roubaix!

Insturen kan tot zondag 15 april, 8.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

post-7284-1176833978.png

Banner gemaakt door Floris

De uitslag van de Sportkenners-ronde bij Parijs-Roubaix is sinds zondagavond 10 uur al te bewonderen in de Feestcommissie-blog, maar erg interessant was het niet. Slechts 5 inzendingen die in totaal goed waren voor 4 punten...één groot drama is waarschijnlijk de beste omschrijving. Hoog tijd om jullie open deuren in te laten trappen om toch maar wat puntjes te krijgen. We gaan namelijk de eindstand van de Nederlandse Eredivisie voorspellen, wat 2 speelronden voor het einde toch eigenlijk geen problemen moet opleveren. Tenminste, voor de échte Sportkenner niet. Komt er nu dan een schifting tussen echte Sportkenners en wannabe-Sportkenners? We zullen het gaan zien.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Eredivisie. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.



Achter elk nummer zet je de naam van de club die volgens jou op die positie gaat eindigen. Voor elke club die op de juiste positie is geposteerd zijn er punten te verdienen volgens het bekende puntensysteem. Sommige posities zijn al bekend of overduidelijk, maar ze staan er voor het gemak toch maar gewoon tussen. Zoek de huidige Eredivisie-stand op, bekijk eventueel het resterende programma, vul 18 clubs in en stuur een PM naar mij. Hopelijk gaat het jullie lukken om eindelijk weer een flink aantal punten te behalen.

Veel succes met het voorspellen van de eindstand van de Eredivisie!

Insturen kan tot zondag 22 april, 12.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

post-7284-1178131144.png

Banner gemaakt door Floris

Zoals jullie hebben kunnen lezen in de Feestcommissie-blog heeft HerrieM goede zaken gedaan tijdens de vorige Sportkenners-ronde. Hij is flink ingelopen op koploper Froodooo en de spanning is weer helemaal terug bij Sportkenners 2007. Tijd dus om dit voort te zetten met een nieuwe voorspellingsgelegenheid en opnieuw zal dit gebeuren bij het voetbal in Nederland. Het is namelijk tijd voor de play-offs om tickets voor Europees voetbal én de bekerfinale van aanstaande zondag.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Play-offs. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

Bekerwinnaar:
Ticket voorronde Champions League:
UEFA Cup-ticket:
Intertoto-ticket:



Achter Bekerwinnaar vul je Ajax of AZ in, afhangende van jouw gedachten over de wedstrijd. Voor de categorie Ticket voorronde Champions League kun je kiezen uit Ajax, AZ, SC Heerenveen en FC Twente. Bij UEFA Cup-ticket vul je de naam in van één van de volgende clubs: Feyenoord, FC Groningen, Roda JC en FC Utrecht. Tot slot nog de clubs waaruit je kunt kiezen voor Intertoto-ticket: NAC Breda, NEC, Sparta en Vitesse. Per categorie zijn er uiteraard apart punten te verdienen.

Veel succes met het voorspellen van de juiste clubs!

Insturen kan tot zondag 6 mei, 12.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ondanks het feit dat de vorige Sportkenners-ronde nog niet is afgelopen is het tijd voor een nieuwe voorspellingsgelegenheid. Wegens de examens was ik het bijna vergeten, maar gelukkig kwam ik er op tijd achter dat komende zondag het tennistoernooi Roland Garros van start gaat. Een erg leuk toernooi om op te voorspellen en daarom mogen jullie dat dan ook gaan doen bij Sportkenners 2007. Er is nog altijd van alles mogelijk in de Sportkenners-ranking, dus blijf proberen om wat punten te verdienen en wie weet bereik je de koppositie nog.



Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Roland Garros. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

[b]Mannentoernooi[/b]

Winnaar:
Halve Finalist # 1:
Halve Finalist # 2:
Halve Finalist # 3:
Halve Finalist # 4:

[b]Vrouwentoernooi[/b]

Winnares:
Halve Finaliste # 1:
Halve Finaliste # 2:
Halve Finaliste # 3:
Halve Finaliste # 4:



Achter elke categorie zet je de naam van de tennisser of tennister die volgens jou die prestatie gaat leveren. De volgorde van de halve finalisten doet er niet toe, het gaat er enkel om dat je de juiste personen ertussen hebt staan. Per categorie zijn er apart punten te verdienen volgens het alom bekende Sportkenners-puntensysteem. Mocht je dat systeem niet kennen, lees dan nog even de eerste post van dit topic door.

Veel succes met het voorspellen van de juiste personen die het ver gaan schoppen bij Roland Garros!

Insturen kan tot zondag 27 mei, 9.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

post-7284-1181724108.png

Banner gemaakt door Floris

Afgelopen zondagavond is de uitslag van de vorige Sportkenners-ronde, Roland Garros, al bekend gemaakt in de Feestcommissie-blog en nu is het tijd voor een nieuwe voorspellingsgelegenheid: De Grand Prix van Indianapolis, die komende zondag zal plaatsvinden. Het is nog altijd erg spannend bij Sportkenners 2007 en met nog een half jaar voor de boeg kan iedereen nog winnen. Vooral insturen dus en wie weet pak je de overwinning!

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: GP Indianapolis. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

1.
2.
3.
4.
5.



Achter elk nummer zet je de naam van de coureur die volgens jou op die positie gaat eindigen. Voor elke coureur die op de juiste positie is geposteerd zijn er punten te verdienen volgens het bekende puntensysteem. Als je een coureur wél in de top-5 hebt, maar níet op de juiste positie, krijg je toch nog 1 punt. Lijkt me duidelijk zo, tijd om in te sturen zou ik zeggen.

Veel succes met het voorspellen bij de Grand Prix van Indianapolis!

Insturen kan tot zaterdag 16 juni, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

post-7284-1182341855.png

Banner gemaakt door Floris

Komende maandag begint de derde Grand Slam in het tennis en uiteraard zijn wij van Sportkenners ook weer van de partij. Het populaire grastoernooi is natuurlijk de ideale gelegenheid om zo halverwege het jaar definitief ervoor te zorgen dat je meedoet om de titel bij Sportkenners 2007. Stuur allemaal in en als het kan ook een beetje op tijd, want ik heb al meerdere keren herinnerings-PM's moeten versturen en dat is niet echt iets wat ik wil blijven doen. Alvast mijn dank voor de medewerking.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Wimbledon. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

[b]Mannentoernooi[/b]

Winnaar:
Halve Finalist # 1:
Halve Finalist # 2:
Halve Finalist # 3:
Halve Finalist # 4:

[b]Vrouwentoernooi[/b]

Winnares:
Halve Finaliste # 1:
Halve Finaliste # 2:
Halve Finaliste # 3:
Halve Finaliste # 4:



Achter elke categorie zet je de naam van de tennisser of tennister die volgens jou die prestatie gaat leveren. De volgorde van de halve finalisten doet er niet toe, het gaat er enkel om dat je de juiste personen ertussen hebt staan. Per categorie zijn er apart punten te verdienen volgens het alom bekende Sportkenners-puntensysteem. Mocht je dat systeem niet kennen, lees dan nog even de eerste post van dit topic door.

Veel succes met het voorspellen van de juiste personen die het ver gaan schoppen bij Wimbledon!

Insturen kan tot zondag 24 juni, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

post-7284-1182937327.png

Banner gemaakt door Floris

Volgende week zaterdag, 7 juli, begint de Tour de France weer. Vorig jaar ontbrak de Tour de France helaas bij Sportkenners, maar dit jaar absoluut niet. Sterker nog, de meeste punten voor Sportkenners zijn dit jaar waarschijnlijk te halen bij dit grootse sportevenement. In verschillende categorieën zal er voorspelt moeten worden en overal zijn punten te behalen. Absoluut de moeite waard om in te sturen dus, want wil je nog meestrijden om de ereplaatsen bij Sportkenners 2007 dan zul je zeker in moeten sturen voor de Tour de France.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Tour de France. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

[b]Klassement[/b]

Winnaar eindklassement:
Runner-up eindklassement:
Derde plaats eindklassement:
Vierde plaats eindklassement:
Vijfde plaats eindklassement:

[b]Groene Trui[/b]

Winnaar Groene Trui:
Runner-up Groene Trui:
Derde plaats Groene Trui:
Vierde plaats Groene Trui:
Vijfde plaats Groene Trui:

[b]Bolletjestrui[/b]

Winnaar Bolletjestrui:
Runner-up Bolletjestrui:
Derde plaats Bolletjestrui:
Vierde plaats Bolletjestrui:
Vijfde plaats Bolletjestrui:

[b]Proloog[/b]

Winnaar proloog:
Runner-up proloog:
Derde plaats proloog:
Vierde plaats proloog:
Vijfde plaats proloog:

[b]Eindetappe: Marcoussis - Champs-Élysées[/b]

Winnaar eindetappe:
Runner-up eindetappe:
Derde plaats eindetappe:
Vierde plaats eindetappe:
Vijfde plaats eindetappe:



Achter elke categorie zet je de naam van de wielrenner die volgens jou die prestatie gaat leveren. Voor elke renner op de juiste positie zijn er apart punten te verdienen volgens het alom bekende Sportkenners-puntensysteem. Mocht je dat systeem niet kennen, lees dan nog even de eerste post van dit topic door. Voor elke renner die je wél in de juiste top-5 hebt geplaatst, maar níet op de juiste positie, ontvang je toch nog één punt.

Veel succes met het voorspellen bij de Tour de France!

Insturen kan tot vrijdag 6 juli, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

post-7284-1185827935.png

Banner gemaakt door Floris

Afgelopen zondagavond is de uitslag van de vorige Sportkenners-ronde, de Tour de France, al bekend gemaakt in de Feestcommissie-blog en nu is het tijd voor een nieuwe voorspellingsgelegenheid: De Grand Prix van Hongarije, die komende zondag zal plaatsvinden. Er vallen nog genoeg punten te verdienen dit Sportkennersjaar, dus blijf insturen om kans te maken op een ereplaats!

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: GP Hongarije. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

1.
2.
3.
4.
5.

Gemiddelde snelheid winnaar:



Achter elk nummer zet je de naam van de coureur die volgens jou op die positie gaat eindigen. Voor elke coureur die op de juiste positie is geposteerd zijn er punten te verdienen volgens het bekende puntensysteem. Als je een coureur wél in de top-5 hebt, maar níet op de juiste positie, krijg je toch nog 1 punt. Daarnaast is er wat nieuws: De gemiddelde snelheid van de winnaar. Vul hier de gemiddelde snelheid in (in kilometer per uur, 3 cijfers achter de komma) die de winnaar van de Grand Prix volgens jou nodig zal hebben om de race te voltooien. De Sportkenner die 't dichtste bij de daadwerkelijke gemiddelde snelheid zit krijgt 5 bonuspunten.

Lijkt me duidelijk zo, tijd om in te sturen zou ik zeggen.

Veel succes met het voorspellen bij de Grand Prix van Hongarije!

Insturen kan tot zaterdag 4 augustus, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...