Jump to content

[SP] Sportkenners 2007


NandroDavids

Recommended Posts

post-7284-1186650175.png

Banner gemaakt door Floris

Na de Grand Prix van Hongarije is het inmiddels weer de hoogste tijd voor een ronde met betrekking tot het voetbal. Het nieuwe seizoen staat in Nederland voor de deur, maar in andere landen wordt al eerder begonnen met de eerste competitieronde. Zo ook in één van de mooiste competities ter wereld: De Engelse Premier League. Dat is dan ook het onderwerp van deze Sportkenners-ronde.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: Premier League. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

Middlesbrough - Blackburn Rovers
Everton Wigan - Athletic 
Bolton Wanderers - Newcastle United
Aston Villa - Liverpool
Derby County - Portsmouth   
Sunderland - Tottenham Hotspur
West Ham United - Manchester City  
Arsenal - Fulham 
Manchester United - Reading
Chelsea - Birmingham City



Achter elke wedstrijd zet je een 1, een 2 of een 3. Een 1 staat voor een overwinning van de thuisploeg, een 2 voor een overwinning van de uitploeg en een 3 voor een gelijkspel. Per wedstrijd zijn er punten te verdienen, wat het absoluut de moeite waard maakt om deze ronde wat in te sturen voor Sportkenners 2007.

Veel succes met het voorspellen van de uitslagen van de eerste competitieronde in de Premier League!

Insturen kan tot zaterdag 11 augustus, 12.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

post-7284-1187686400.png

Banner gemaakt door Floris

Volgende week maandag start de laatste Grand Slam van het tennis en net als bij de vorige 3 Grand Slams zijn ook wij van Sportkenners erbij. Het einde van Sportkenners 2007 begint steeds dichterbij te komen en dus is het zaak om nog op tijd toe te slaan. Zullen de winnaars van vorig jaar erin slagen om hun US Open-titel te prolongeren? Of gaat er weer eens een Amerikaan(se) winnen? We gaan 't zien en júllie mogen het gaan voorspellen!

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: US Open. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

[b]Mannentoernooi[/b]

Winnaar:
Halve Finalist # 1:
Halve Finalist # 2:
Halve Finalist # 3:
Halve Finalist # 4:

[b]Vrouwentoernooi[/b]

Winnares:
Halve Finaliste # 1:
Halve Finaliste # 2:
Halve Finaliste # 3:
Halve Finaliste # 4:



Achter elke categorie zet je de naam van de tennisser of tennister die volgens jou die prestatie gaat leveren. De volgorde van de halve finalisten doet er niet toe, het gaat er enkel om dat je de juiste personen ertussen hebt staan. Per categorie zijn er apart punten te verdienen volgens het alom bekende Sportkenners-puntensysteem. Mocht je dat systeem niet kennen, lees dan nog even de eerste post van dit topic door.

Veel succes bij het voorspellen van de beste mannen en vrouwen uit het tennis van dit moment!

Insturen kan tot zondag 26 augustus, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

post-7284-1192019935.png

Banner gemaakt door Floris

Het is alweer veel te lang geleden dat jullie je kennis konden laten zien bij Sportkenners, dus hier is eindelijk weer een ronde waarin jullie kunnen voorspellen. Ditmaal is het de beurt aan de EK-kwalificatie die komende zaterdag op het programma staat. Ik heb enkele wedstrijden uitgekozen waarvan jullie de uitkomst mogen gaan voorspellen; Uiteraard zijn dit wedstrijden waarin de 2 ploegen op papier aardig gelijkwaardig zijn.

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: EK-kwalificatie. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

Schotland - Oekraïne
Ierland - Duitsland
Denemarken - Spanje
Kroatië - Israël
Roemenië - Nederland
België - Finland



Achter elke wedstrijd zet je een 1, een 2 of een 3. Een 1 staat voor een overwinning van de thuisploeg, een 2 voor een overwinning van de uitploeg en een 3 voor een gelijkspel. Per wedstrijd zijn er punten te verdienen, wat het absoluut de moeite waard maakt om deze ronde wat in te sturen voor Sportkenners 2007.

Veel succes met het voorspellen van de uitslagen van de kwalificatiewedstrijden voor EURO 2008!

Insturen kan tot zaterdag 13 oktober, 12.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

post-7284-1192625776.png

Banner gemaakt door Floris

Zoals ik afgelopen week beloofd heb is het volgende onderdeel bij Sportkenners 2007 de afsluitende Grand Prix van het Formule 1-seizoen: De Grand Prix van Brazilië. De strijd om de wereldtitel is daar minstens zo spannend als de strijd om de titel bij Sportkenners, dus dat belooft een enerverend weekend te worden. Stuur dan ook op tijd in, zodat je geen punten misloopt in de race om een hogere positie!

Om mee te doen aan deze Sportkenners-ronde stuur je mij een PM met de titel SK: GP Brazilië. Let er goed op dat je dit invult als PM-titel, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox door een incorrecte naam is het je eigen schuld. In je PM zet je het volgende:

1.
2.
3.
4.
5.

Gemiddelde snelheid winnaar:

Wereldkampioen:



Achter elk nummer zet je de naam van de coureur die volgens jou op die positie gaat eindigen. Voor elke coureur die op de juiste positie is geposteerd zijn er punten te verdienen volgens het bekende puntensysteem. Als je een coureur wél in de top-5 hebt, maar níet op de juiste positie, krijg je toch nog 1 punt. Daarnaast is er wat nieuws: De gemiddelde snelheid van de winnaar. Vul hier de gemiddelde snelheid in (in kilometer per uur, 3 cijfers achter de komma) die de winnaar van de Grand Prix volgens jou nodig zal hebben om de race te voltooien. De Sportkenner die 't dichtste bij de daadwerkelijke gemiddelde snelheid zit krijgt 5 bonuspunten. Voor het voorspellen van de juiste wereldkampioen zijn ook 5 bonuspunten te verdienen. Absoluut de moeite waard om even in te vullen en in te sturen dus.

Veel succes met het voorspellen bij de Grand Prix van Brazilië!

Insturen kan tot zaterdag 20 oktober, 23.59 uur

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...