Jump to content

Domestobot?


markoes

Recommended Posts

Ik was aan het rondneuzen bij de voertuigen van vcs

en kwam Domestobot tegen?? kan iemand mij zeggen wat je ermee kan doen?

Groetjes Markoes

De Domestobot is helaas niet buiten de missie Domo Arigato Domestoboto te gebruiken. Het is dan ook niet meer dan een schoon maak robot die je ook tegen zult komen op enkele reclame borden. De Domestobot is dus alleen maar te gebruiken in de missie Domo Arigato Domestoboto van Ricardo Diaz. Echter is er wel een andere manier om hem te bemachtigen buiten deze missie. Het is namelijk mogelijk om hem te Spawnen met de Cheatdevice en hem zo overal te kunnen gebruiken. Verder is er ook geen cheat die ervoor zorgt dat de Domestobot Spawnt. Ik heb nog een 'filmpje' waarin de Domestobot buiten deze missie gewoon aan het rondrijden is.

2u4pyqx.gif

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie ''Domo Arigato Domestoboto'' heeft Domestobot, een robot, vier mogelijkheden die je met de L en R knoppen kan verwisselen. De eerste is de schoonmaak arm. Hiermee kan je vuil schoonmaken, en deze heb je nodig als je een opdracht krijgt als de keuken of de wc schoon te maken. Dan heb je de arm die dingen kan vasthouden of oppakken. Je kan hier dingen mee vastpakken, en deze gebruik om je eten en drinken te brengen naar Armando Mendez. Dan heb je de arm op de kluis open te breken. Deze komt goed van pas als je in de kelder bent en de kluis gaat openbreken. En als laatste heb je een aansteek arm. Deze gebruik je om sigaren van Armando Mendez aan te steken, en veel belangrijker is dat je de crack ermee verbrandt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...