Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Rockstar gaat een nieuwe game uitbrengen, genaamd La Noire! Het speelt zich af in de jaren '40 in LA. Gerucht gaat dat de game gedeeltelijk zwart/wit wordt. Officiële site. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Wordt wel hippe game denk ik, ---------------------------------------- De ontwikkelaar van L.A. Noire, Team Bondi, bestaat uit een aantal ex-leden van het ontwikkelteam dat mee heeft gewerkt aan The Getaway. L.A. Noire is een detective-game met een donker sfeertje, zoals de naam al doet vermoeden. Het verhaal speelt zich af aan het eind van de jaren ’40 in Los Angeles, nog voordat er snelwegen waren. Naoorlogse corruptie, drugs en jazz waren in die tijd alom vertegenwoordigd en die zaken zullen dan ook de achtergrond van de game voor een belangrijk deel bepalen. Los Angeles zal perfect worden nagemaakt. L.A. Noir zal actie, onderzoek en een complexe verhaallijn combineren om de speler in de game te trekken. In dit verhaal, dat een open einde zal hebben, is het aan de speler om een aantal brute moorden op te lossen. L.A. Noir wil gamen en film écht combineren. BRON -------------------------------------------- TRAILER --------------------------------------------- De game is trouwens PS3 exclusief. Reageren
Yohan Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Super vet filmpje. Jaren 40+Rockstar = een goede game, denk ik.. Kan niet wachten op meer filmpjes en informatie.. Las trouwens dat hij ook voor de 360 komt ? Bewerkt: 14 januari 2007 door Yohan Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ik denk dat dit echt een heel leuk en mooi spel gaat worden. Als ie uit is, ga ik em kopen (denk ik). Bewerkt: 14 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Geen idee of ik hem koop. Als GTA IV rond die periode op de PC uitkomt niet natuurlijk Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Wow, zal wel weer een leuke game worden. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 zeker vet, maar ik heb geen ps3 en ik ben ook niet van plan er eentje te kopen! Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ze maken alleen verlies als ze hem niet op de PC uitbrengen, dat snapen ze hopelijk zelf wel Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ze maken alleen verlies als ze hem niet op de PC uitbrengen, dat snapen ze hopelijk zelf wel Volgens mij begrijp jij het niet. Denk je echt dat de uitgever geen geld van SONY krijg voor die (voorlopige) exclusiviteit? Reageren
Koen729 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ze maken alleen verlies als ze hem niet op de PC uitbrengen, dat snapen ze hopelijk zelf wel Volgens mij begrijp jij het niet. Denk je echt dat de uitgever geen geld van SONY krijg voor die (voorlopige) exclusiviteit? Dat wel, maar de 'exclusiviteit' van R* kennen we nou wel Reageren
The GamerII Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ja dat is inderdaad goed bekend, maar ik zou het leuk vinden als hij op de Wii uitkomt. vanwege dat ik een trailer heb gezien van The Godfather en de besturing+het spel er goed uit zag. Reageren
White Gold Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Dit lijkt me nouw een goed spel . Ik hoop dat die uitkomt op de 360. Want een PS3 is mij te duur. Verder ziet het er echt mega goed uit . Hopen dat er gauw meer info over komt . Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 ik hou niet echt van de jaren 40 maar omdat het een rockstar spel is will ik het wel proberen xD als ie op de ps2 uitkomt tenminste of pc natuurlijk Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Is er al een datum bekend waarneer L.A. Noire uitkomt? Ziet er trouwens erg goed uit op het gebied van de graphics, maar dat is ook niet vreemd als hij voor de PS3 uitkomt. Ik zelf ben er erg over te spreken, voor mij is het alleen hopen dat hij naar de pc komt Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik hoop wel dat ie naar de ps2 komt omdat als ie op de pc komt ken ik um denk wel spelen maar op low en daar heb ik dan geen zin in xD k ga wel sparen voor een 360 maar dat duurt denk nog 3 a 4 maanden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.