Verrity Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik speelde altijd met mijn zusje :$ De Sims: Erop Uit op de Playstation 2 En dan gingen we altijd keihard werken voor geld (In de Computerbusiness dat verdiende het best.) En als we dan zo'n 170000 $imdollars hadden. Gingen we echt enorme huizen bouwen met de duurste meubels erin. Echt leuk was dat... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 De Sims , ja deed ik ook altijd , ik heb ze allemaal behalve 1 oude niet "De sims abra kadabra ofzo ?? verder erg leuk spel! Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik heb sims 1+alle uitbredingens, en ik heb ook de sims 2 ik begrijp nog steed sniet hoe je drakentranen krijgt bij sims 1 abracadabra Reageren
Mirrrr Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik heb sims 1+alle uitbredingens, en ik heb ook de sims 2ik begrijp nog steed sniet hoe je drakentranen krijgt bij sims 1 abracadabra Je moet dan een draken ei kopen bij de vampier. Die kost 50 munten. Dan moet je ei 6 keer per dag knuffelen.. Dan krijg je een goud draakje. Die moet je kietelen dan krijg je drakentranen Reageren
Wrieh Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb sims 1+alle uitbredingens, en ik heb ook de sims 2ik begrijp nog steed sniet hoe je drakentranen krijgt bij sims 1 abracadabra Je moet dan een draken ei kopen bij de vampier. Die kost 50 munten. Dan moet je ei 6 keer per dag knuffelen.. Dan krijg je een goud draakje. Die moet je kietelen dan krijg je drakentranen Ok bedankt Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb sims 1+alle uitbredingens, en ik heb ook de sims 2ik begrijp nog steed sniet hoe je drakentranen krijgt bij sims 1 abracadabra Je moet dan een draken ei kopen bij de vampier. Die kost 50 munten. Dan moet je ei 6 keer per dag knuffelen.. Dan krijg je een goud draakje. Die moet je kietelen dan krijg je drakentranen Ok bedankt en daarom heb ik Avra Kadabra niet , veel te nep Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De sims superstar vind ik het leukste van The Sims. Ik ben van plan om de sims 2 te gaan kopen als ik mijn nieuwe pc binnen heb Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 De sims superstar vind ik het leukste van The Sims.Ik ben van plan om de sims 2 te gaan kopen als ik mijn nieuwe pc binnen heb De Sims 2 is echt een aanrader ja , superspel Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 De sims superstar vind ik het leukste van The Sims.Ik ben van plan om de sims 2 te gaan kopen als ik mijn nieuwe pc binnen heb De Sims 2 is echt een aanrader ja , superspel Ja ik ga hem ook zeker kopen! En de sims 2 seizoenen lijkt me ook wel vet Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 @hierboven: Is het ook , ik heb alle uitbreidingen en die is ook een geweldige toevoeging bij The Sims 2! ''De sims 2 op reis'' word volgens mij ook weer een top uitbreiding. Hij is al uit , binnekort maar ff kopen of via een andere manier ''binnenhalen'' Greetz Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik heb the sims 2 maar ik vindt het nu al saai elke dag hetzelfde doen met je poppetje opstaan douchen eten naar werk eten slapen en dan weer hetzelfde egt heel erg saai en vervelend niks voor mij Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik heb the sims 2 maar ik vindt het nu al saai elke dag hetzelfde doen met je poppetje opstaan douchen eten naar werketen slapen en dan weer hetzelfde egt heel erg saai en vervelend niks voor mij Als je het saai vind moet je een paar uitbreidingen gaan kopen. Dan verveeld het temiste niet en kun je allerlei dingen doen zoals: Huisdieren,op vakantie,sneeuw,herfst,zomer,lente en een studentenleven lijden Reageren
Mirrrr Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik heb de Sims op reis en ik vind hem super. Heb zelf al een vakantieoord gemaakt. Maar ook de dingen erbij zijn echt aan te raden. Vind het echt een leuke uitbreiding.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Weet iemand eigenlijk of er ook een sims 3 komt? Ik zat het mij is af te vragen En wanneer dan.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Weet iemand eigenlijk of er ook een sims 3 komt? Er is verder nog niet veel bekend over The Sims 3, maar EA Games heeft officieel aangekondigd dat de ontwikkeling van The Sims 3 bezig is. Volgens mij is er verder nog geen exacte release-datum bekend, maar ik geloof dat dit rond september 2008 lag, sowieso nog even geduld dus. Overigens raad ik je aan deze site regelmatig eens te bezoeken. Vroeg of kun je er vast meer over lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.