Jump to content

Het grote sims topic


RS-modder

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    8

  • Jericho

    6

  • Groot-Duimpje

    5

  • Mirrrr

    4

Ik heb net:

Sims 1

Sims Party

Sims Vakantie

Sims Hot date

Sims Beestenboel

Sims Superstar

Verkocht voor 20 euro :puh:

Dat doe je goed..

Alleen ik had er meer voor gevraagd

En bedankt nog voor de link!

Ik zal er zeker even gaan kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net:

Sims 1

Sims Party

Sims Vakantie

Sims Hot date

Sims Beestenboel

Sims Superstar

Verkocht voor 20 euro :puh:

Dat doe je goed..

Alleen ik had er meer voor gevraagd

En bedankt nog voor de link!

Ik zal er zeker even gaan kijken. :)

Ik denk niet dat je er meer voor kan vragen, want het is eenmaal 2e hands en het zijn best oude games. Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

ik had even één vraagje over de sims 2 seizoenen. Hoe zit dat met het wisselen van de 'seizoenen' zeg maar, zit daar veel tijd tussen, of is het bijv. om een aantal dagen alweer herfst en weer een paar dagen later winter, of zit hier langere tijd tussen?

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net:

Sims 1

Sims Party

Sims Vakantie

Sims Hot date

Sims Beestenboel

Sims Superstar

Verkocht voor 20 euro :puh:

Dat doe je goed..

Alleen ik had er meer voor gevraagd

En bedankt nog voor de link!

Ik zal er zeker even gaan kijken. :)

Ik denk niet dat je er meer voor kan vragen, want het is eenmaal 2e hands en het zijn best oude games.

Ja dat is wel zo.. In het begin kosten ze 20 euro per stuk, en nu ongeveer 5 euro ofzo :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had even één vraagje over de sims 2 seizoenen. Hoe zit dat met het wisselen van de 'seizoenen' zeg maar, zit daar veel tijd tussen, of is het bijv. om een aantal dagen alweer herfst en weer een paar dagen later winter, of zit hier langere tijd tussen?

Greetz,

Black Force

Dat duurt 5 dagen maar je kan ook instellen dat het bijvoorbeeld altijd winter is. Of altijd herfst.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had even één vraagje over de sims 2 seizoenen. Hoe zit dat met het wisselen van de 'seizoenen' zeg maar, zit daar veel tijd tussen, of is het bijv. om een aantal dagen alweer herfst en weer een paar dagen later winter, of zit hier langere tijd tussen?

Greetz,

Black Force

Dat duurt 5 dagen maar je kan ook instellen dat het bijvoorbeeld altijd winter is. Of altijd herfst.

Ja.. en je kunt toch ook instellen of het nacht of dag word?

Of gebeurd dat gewoon weer van zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

oke, bedankt voor de informatie, dus als ik het goed begrijp, is het 5 dagen winter, 5 dagen zomer, 5 dagen herfst en 5 dagen lente, enzovoort...?

Ja dat klopt maar het leuke is dat het ook gewoon in de lente nog kan sneeuwen of dat het dan heel erg warm is. En soms heb je een zomer dat het alleen maar regent.

Het is echt heel goed gedaan. Vrij realistisch. Niet dat het zomer is dus het is alleen maar mooi weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je bij 'De sims 3' geen uitbreiding spellen moet gaan kopen..

Het moet gewoon in 1 CD Rom zitten en er zo mooi mogelijk uit zien :Y

Reken hier maar niet op want hoe wil je anders als ze weer wat nieuws bedenken het in het spel krijgen?

Telkens weer een hele nieuwe sims maken?

En dit is ook weer goed omdat je nou kan kiezen wat je wel en niet wilt want anders betaal je voor het spel terwijl je bijv. geen dieren, of seizoenen wilt hebben.

En dit kan ook weer lastig zijn als je geen goede PC hebt, want samen kosten ze flink wat geheugen en alleen is dit stukken minder.

ik had even één vraagje over de sims 2 seizoenen. Hoe zit dat met het wisselen van de 'seizoenen' zeg maar, zit daar veel tijd tussen, of is het bijv. om een aantal dagen alweer herfst en weer een paar dagen later winter, of zit hier langere tijd tussen?

Greetz,

Black Force

Dat duurt 5 dagen maar je kan ook instellen dat het bijvoorbeeld altijd winter is. Of altijd herfst.

Ja.. en je kunt toch ook instellen of het nacht of dag word?

Of gebeurd dat gewoon weer van zelf?

Je kunt nog steeds niet instellen of het dag of nacht wordt.

Tijdens het bouw menu kun je dit wel instellen maar als je weer begint te spelen gaat dit automatisch weer terug naar de normale tijd tevens kan dit ook tijdens het buurt menu.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je bij 'De sims 3' geen uitbreiding spellen moet gaan kopen..

Het moet gewoon in 1 CD Rom zitten en er zo mooi mogelijk uit zien :Y

maat toch komen ze altijd ook op ideeën van o ja , dat kan er ook in , en dan komt er een uitbreiding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...