Jump to content

Het grote sims topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand me helpen? Ik zit vast bij The Sims 2 voor de PSP, als ik binnen in de Shop bij het tankstation ga moet ik praten met die ene vrouw die zogenaamd dingen voor je kan voorspellen, maar ze zegt niks!

• 1 maand later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

8

• Jericho

6

• Groot-Duimpje

5

• Mirrrr

4

Geplaatst:
Kan iemand me helpen? Ik zit vast bij The Sims 2 voor de PSP, als ik binnen in de Shop bij het tankstation ga moet ik praten met die ene vrouw die zogenaamd dingen voor je kan voorspellen, maar ze zegt niks!

daar heb ik een antwoord op

je moet praten met de vrouw achter de kassa ( zo niet is het de andere vrou die daar rond loopt *) je moet ze aanspreken je zal iets moeten gaan doen bij een serif die zal een donut willen , je moet dan een paar keer kwaad worden tegen die vrouw achter de kassa en dan zal ze zeggen dat er een donut licht in de vuilnisbak in de wc , die moet je gaan halen dan heef je die aan de serf die zal je een lift geven naar je huis (ik heb het spel in het engels het is mel moelijk om het te oncijferen

*met die vrouw moet je goed bevriend raken

ik hoop dat het duidelijk is want het is moeilijk om dat uit te leggen :puh:

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik wil al een tijdje de sims 2 pets spelen.

Ik heb ook seasons erbij.

Maar als ik hem wil starten krijg ik deze melding: Please insert the sims 2 pets disc click ok and retry.

Maarja........ die CD zit er gewoon in.

Wat nu?

Geplaatst:
Ik wil al een tijdje de sims 2 pets spelen.

Ik heb ook seasons erbij.

Maar als ik hem wil starten krijg ik deze melding: Please insert the sims 2 pets disc click ok and retry.

Maarja........ die CD zit er gewoon in.

Wat nu?

Ik begrijp je vraag niet volledig. Dus ik ik zet wat opties neer:

Bedoel je dat je De sims Pets wil installeren om vervolgens te kunnen spelen? Heb je deze twee legaal? Zoja, heb je op ''Ok'' geklikt (want het gaat niet vanzelf ^_^ ). Trouwens de Sims uitbreidingspakket die je als laatste geïnstalleerd hebt, met die cd moet je spelen. Dus als jij Eerst de Sims Pets hebt geïnstalleerd en daarna Seasons, dan moet je de CD van Seasons gebruiken om ook Pets en voorgaande uitbredingspakketten te spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...