Jump to content

Wat vraagjes


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey ik heb wat vraagjes over gta advance.

1-Waar is je eerste huisje ? Kan iemand dat op een kaartje van LC aangeven ?

2-En wanneer krijg je die ?

3-Hoeveel hidden packages zijn er in Portland ?

4-Heeft 8-Ball nog steeds gips om zijn handen ?

5-Waar kun je de minigun vinden. Daar hoef ik niet persee een kaartje voor mag ook in eigen uitleg...

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagjes over GTA Advance los ik heel graag op. :)

1.

Ik heb even een kaartje gemaakt:

2. Het eerste savehouse krijg je na de eerste missie Jump Start. Kijk ook hier

3. Op Portland zijn er 33 Hidden Packages te vinden.

4. 8 Ball heeft in GTA Advance nog geen gips om zijn handen. Je komt wel in deze GTA te weten waarom hij één jaar later (GTA III) dat gips om zijn handen heeft. Op het einde van GTA Advance tijdens de missie Love of Money zijn jij en 8 Ball getuigen van een aanval van de Colombian Cartel. De Colombian Cartel overmeesterd 8 Ball met een Flametrowher, waardoor zijn handen zware brandwonden oplopen. Als jij 8 Ball tijdens de vernoemde missie hebt beschermd, moet je hem achterlaten, want de Politie is op komst! Nu weet je ook waarom 8 Ball in GTA III in de gevangenis zat.

5. Wapens zijn in GTA Advance niet zomaar op straat te vinden. Je zal ze dus in de Ammu-Nations van Liberty City moeten kopen. De Minigun is voor $15.000 te koop in de Ammu-Nation van Shoreside Vale.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een paar vraagjes...

1 - Hoe kun je het makkelijkste saven ?

2 - Waarom moet je naar het restaurant rijden om missies te doen ? Want die gast woont toch bij jou zei die ?

3 - Heb je een garage ?

4 - Zo ja waar ?

5 - Waar kan ik de Bazooka vinden ?

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

1. Je kan in GTA Advance op 2 manieren je spel opslaan. Bij de eerste manier moet je simpelweg naar je savehouse gaan, en daar in de blauwe marker gaan staan om vervolgens op te slaan. De 2de manier is de handigste manier! Ga naar je pauze menu kies daar Quit game en vervolgens Save and Quit! Volgens mij kan je op deze manier zelfs je spel opslaan tijdens een missie.

2. Vinnie woont niet bij Mike in het savehouse. Eigenlijk woont geen één van beide erin, omdat het enkel gebruikt wordt om voorbereidingen te treffen in de poging om uit Liberty City te ontsnappen. Zo zie je bijvoorbeeld in de missie Hot Wheels, dat de wagen in het savehouse wordt bewaard, tot de dag dat Vinnie en Mike uiteindelijk vertrekken.

3. Hier is een simpel antwoord op: Nee!

5. De bazooka of Rocket Launcher is net zoals alle andere wapens niet te vinden in de stad. Je zal deze dus moeten kopen in de Ammu-Nation van Shoreside Vale. Dit is trouwens voor een bedrag van $10.000

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat vraagjes. Ik stel voortaan mijn vragen over GTA Advance in dit topic.

1 - Waar dient je huisje voor ?

2 - Wat kun je bij je huisje doen ?

3 - Wanneer komen er wapens bij je huisje ?

4 - Waarom is Vinnie je beste vriend ? Want hij ziet er raar uit...

5 - kan iemand zeggen waar je een pistoltje kan vinden in plaats van te halen ?

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

1. Je savehouse fungeert zoals ik al zei, als opbergruimte en schuilplaats bij de voorbereidingen om uit Liberty City te ontsnappen. Voor ons, zal het huisje enkel beschikbaar zijn als Savehouse.

2. In je savehouse kan je twee dingen doen: Ten eerste je spel opslaan, en ten tweede je wapens veilig opbergen. Dit menu kan je bereiken door in de blauwe marker te gaan staan van je savehouse, en door vervolgens Hideout Items te kiezen.

3. Wapens verschijnen net zoals in andere GTA's aan je savehouse, als je een bepaald aantal Hidden Packages hebt verzameld. Het volgende lijstje geeft de hoeveelheid HP's weer met de toeberhorende wapens/beloningen:

  • 10 Hidden Packages: Pistol
  • 20 Hidden Packages: Uzi
  • 30 Hidden Packages: Body Armor
  • 40 Hidden Packages: Shotgun
  • 50 Hidden Packages: Grenades
  • 60 Hidden Packages: Molotov Cocktails
  • 70 Hidden Packages: AK-47
  • 80 Hidden Packages: Minigun
  • 90 Hidden Packages: Rocket Launcher
  • 100 Hidden Packages: $1.000.000

Extra: Je kan ook een Katana aan je savehouse krijgen! Als je bij de missie Down The River de speciale eisen: 21 tot 24 leden afleveren bij de Docks hebt volbracht, dan krijg je Asuka's speciale blauwe Yakuza, en de Katana aan je savehouse.

Dit ook! Buiten de Katana en de Hidden Packages beloningen, kan je ook nog andere voorwerpen aan je savehouse krijgen! Zo krijg je als je de Firefighter missie hebt voltooid een Flametrowher aan je huis bezorgd. Bij de Paramedic missie is dit een Health icoontje, en nadat je de vigilante missie hebt voltooid, verschijnen er 6 politiesterren aan je savehouse.

4. Vinnie en Mike zijn al voor dat GTA Advance begint partners, het is dus onmogelijk om te weten te komen wat de reden hiervoor is. We weten wel dat Vinnie hebzuchtig is, en de vriendschap met Mike probeert te verbreken door zich als dood voor te doen. Mike komt helaas voor Vinnie te weten dat hij nog leeft, en Mike vermoord daarna Vinnie eigenhandig!

5. Zoals ik al zei, je kan geen wapens zomaar op straat vinden! Je kan wel aan een Pistol komen door 10 Hidden Packages te verzamelen, of door leden van gangs te doden, en vervolgens hun Pistol af te pakken.

Veel succes ermee!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
zijn er motors en zo ja waar en welke???

Er zitten helaas geen motors in GTA Advance, maar er is wel een logische verklaring te geven waarom dit zo is. In GTA Liberty City Stories (1998) starten een grote groep mensen een protestactie tegen de motors in Liberty City. De tweewielers zijn volgens hen levensgevaarlijk voor hun kinderen, en ze zijn grote milieu vervuilers. In GTA III (2001) zagen we al dat die actie gelukt is, want er is geen enkele motor mee te bekenen op de starten van Liberty City. GTA Advance dat zich een jaar voor GTA III afspeelt zal waarschijnlijk om diezelfde reden geen motors bevatten. Maar dit is in werkelijkheid een goedkope smoes voor Rockstar, omdat de motors waarschijnlijk niet op het kleine GTA Advance spel zouden gepast hebben. Maar kijk gerust hier voor een overzicht van alle GTA Advance voertuigen. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...