mad_ce Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 VLAAMS blok kan de tering krijgen Elk zijn mening hierover natuurlijk... Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nee ik denk dat ze het niet gaan verbieden dat zou niet leuk zijn. Er zijn ook andere GTA"s die hebben ze ook niet laten verbieden. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 In Nederland verbieden ze toch bijna geen games, waarom GTA IV dan wel en andere GTA's niet. Ik denk eerder dat het in Duitsland verboden gaat worden (of in ieder geval een aangepaste versie), in de GTA stories zat er in de duitse versie al groen bloed, als je iemand dood sloeg kwam er geen geld en als iemand al dood was kan je niet meer op het lijk schoppen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Gewoon bestellen via de website van Rockstargames. Denk ik.. Ik zou het triest vinden als GTA IV hier verboden zou worden. Reageren
Jack89 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Gewoon bestellen via de website van Rockstargames. Denk ik..Ik zou het triest vinden als GTA IV hier verboden zou worden. Yeah right, drugs en paddo's mogen wel maar een spel niet. hahahhah Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Hey, Iemand zij is een keer dat ie gehoord had dat GTA IV verboden is op de PS3 in de Verenigde Staten. Is dit zo? Alvast bedankt Reageren
CJ1990 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 lijkt me eigenlijk niet he, dat ze het spel dan wel op de PC en XBOX360 mogen spelen. Het is of wel GTA IV of helemaal niet, anders gaat sony waarschijnlijk de instantie die hier over gaat aanklagen. Reageren
battle1970 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 nou ik weet zeker dat hij niet verboden wordt in US en dat boeit ons toch niet we wonen er niet:) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Het lijkt mij bijzonder ongeloofwaardig dat het spel in Amerika verboden gaat worden. Immers: er ís nog helemaal geen spel Geloof niet dat de commissie die daar over gaat zijn mening kan baseren op 2 trailertjes en een zooitje screens dus een verbod (als dat er al komt) zal pas komen als het spel daadwerkelijk op de markt is. Maar gelukkig (en niet alleen hier om ) wonen we niet in Amerika en zullen wij sowieso geen last hebben..... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik geloof er eigenlijk niet in, want dan hadden ze ook de andere GTA's afgeschaft (GTA San Andreas etc. etc.) Reageren
battle1970 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik geloof er eigenlijk niet in, want dan hadden ze ook de andere GTA's afgeschaft (GTA San Andreas etc. etc.) ze hadde manhunt 1 niet afgeschaft...manhunt 2 wel:( Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Het lijkt mij bijzonder ongeloofwaardig dat het spel in Amerika verboden gaat worden. Immers: er ís nog helemaal geen spel Geloof niet dat de commissie die daar over gaat zijn mening kan baseren op 2 trailertjes en een zooitje screens dus een verbod (als dat er al komt) zal pas komen als het spel daadwerkelijk op de markt is. Maar gelukkig (en niet alleen hier om ) wonen we niet in Amerika en zullen wij sowieso geen last hebben..... oh..daarom is manhunt 2 verboden in de UK, terwijl die ook nog niet eens uit is..en is daarom ook uitgesteld. Maar IV zal kwa dat niveau wel ongeveer aan dat van sa enzo liggen dus geen reden om het nu opeens wel te verbieden. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik geloof er eigenlijk niet in, want dan hadden ze ook de andere GTA's afgeschaft (GTA San Andreas etc. etc.) ze hadde manhunt 1 niet afgeschaft...manhunt 2 wel:( Manhunt 2 is ook 10 x gruwelijker dan manhunt 1.. GTA III, en VC waren trouwens ook nog geweldadiger dan gta sa, bij GTA III kon je armen, benen, hooft enz eraf schiete, bij VC al minder.. en bij GTA SA kon je alleen nog maar t hoofd eraf schieten.. Reageren
battle1970 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik geloof er eigenlijk niet in, want dan hadden ze ook de andere GTA's afgeschaft (GTA San Andreas etc. etc.) ze hadde manhunt 1 niet afgeschaft...manhunt 2 wel:( Manhunt 2 is ook 10 x gruwelijker dan manhunt 1.. GTA III, en VC waren trouwens ook nog geweldadiger dan gta sa, bij GTA III kon je armen, benen, hooft enz eraf schiete, bij VC al minder.. en bij GTA SA kon je alleen nog maar t hoofd eraf schieten.. ja daar had je toch gelijk in en manhunt 2 was op de wii en dan kon je de kills makelijker maken..maar we gaan nu een beetje van het onderwerp af Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik geloof er eigenlijk niet in, want dan hadden ze ook de andere GTA's afgeschaft (GTA San Andreas etc. etc.) ze hadde manhunt 1 niet afgeschaft...manhunt 2 wel:( Manhunt 2 is ook 10 x gruwelijker dan manhunt 1.. GTA III, en VC waren trouwens ook nog geweldadiger dan gta sa, bij GTA III kon je armen, benen, hooft enz eraf schiete, bij VC al minder.. en bij GTA SA kon je alleen nog maar t hoofd eraf schieten.. ja daar had je toch gelijk in en manhunt 2 was op de wii en dan kon je de kills makelijker maken..maar we gaan nu een beetje van het onderwerp af manhunt 2 was bedoeld voor de ps3 en de wii deze maand..maar dat is dus uitgesteld. en dat niveau van gore zullen ze bij gta niet erin verwerken. zeker nu niet meer..daar hebben ze wel van geleerd als ze iv zullen verbieden zou het hetzelfde zijn als het verbieden van bijvoorbeeld gta 3..dus lijkt me niet en anders gaan we met alle gta fans het esrb hoofdkantoor oid aanvallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.