battle1970 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ik geloof er eigenlijk niet in, want dan hadden ze ook de andere GTA's afgeschaft (GTA San Andreas etc. etc.) ze hadde manhunt 1 niet afgeschaft...manhunt 2 wel:( Manhunt 2 is ook 10 x gruwelijker dan manhunt 1.. GTA III, en VC waren trouwens ook nog geweldadiger dan gta sa, bij GTA III kon je armen, benen, hooft enz eraf schiete, bij VC al minder.. en bij GTA SA kon je alleen nog maar t hoofd eraf schieten.. ja daar had je toch gelijk in en manhunt 2 was op de wii en dan kon je de kills makelijker maken..maar we gaan nu een beetje van het onderwerp af manhunt 2 was bedoeld voor de ps3 en de wii deze maand..maar dat is dus uitgesteld. en dat niveau van gore zullen ze bij gta niet erin verwerken. zeker nu niet meer..daar hebben ze wel van geleerd als ze iv zullen verbieden zou het hetzelfde zijn als het verbieden van bijvoorbeeld gta 3..dus lijkt me niet en anders gaan we met alle gta fans het esrb hoofdkantoor oid aanvallen RIOT!!!!! find jack thompson:P Bewerkt: 2 juli 2007 door battle1970 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Het lijkt mij bijzonder ongeloofwaardig dat het spel in Amerika verboden gaat worden. Immers: er ís nog helemaal geen spel Geloof niet dat de commissie die daar over gaat zijn mening kan baseren op 2 trailertjes en een zooitje screens dus een verbod (als dat er al komt) zal pas komen als het spel daadwerkelijk op de markt is. Maar gelukkig (en niet alleen hier om ) wonen we niet in Amerika en zullen wij sowieso geen last hebben..... oh..daarom is manhunt 2 verboden in de UK, terwijl die ook nog niet eens uit is..en is daarom ook uitgesteld. Maar IV zal kwa dat niveau wel ongeveer aan dat van sa enzo liggen dus geen reden om het nu opeens wel te verbieden. Eens dat Manhunt ook nog niet uit is. Maar goed, de wereldrelease was op 13 juli gepland en ik neem dan ook aan dat men de beslissing het spel te verbieden op meer materiaal heeft gebaseerd dan wat losse screens. Althans: dat hoop ik dan maar . Los daarvan: er is een wereld van verschil tussen de Manhunt-serie en GTA. Bij GTA heb je diverse mogelijkheden het spel te spelen en naast de missies kun je ervoor kiezen om als een wilde mensen dood te rijden maar je kunt óók heel vredelievend gezellig door de stad rijden en met vriendinnen uitgaan. Alles vergezeld van de nodige humor. Bij Manhunt 2 is er maar 1 doel: het zo bloedig mogelijk afslachten van je tegenstanders en is daarom verboden in een aantal landen. Maar ach, een verbod werkt alleen maar averechts omdat er ineens heel veel nieuwsgierigen op zoek gaan naar dat betreffende spel. Vind het nog steeds een taak van het kind zelf + de ouders om hier op te letten en niet van de overheid.... Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Het lijkt ...en zullen wij sowieso geen last hebben..... oh..daarom is manhunt 2 verboden in de UK, terwijl die ook nog niet eens uit is..en is daarom ook uitgesteld. Maar IV zal kwa dat niveau wel ongeveer aan dat van sa enzo liggen dus geen reden om het nu opeens wel te verbieden. Eens dat Manhunt ook nog niet uit is. Maar goed, de wereldrelease was op 13 juli gepland en ik neem dan ook aan dat men de beslissing het spel te verbieden op meer materiaal heeft gebaseerd dan wat losse screens. Althans: dat hoop ik dan maar . Los daarvan: er is een wereld van verschil tussen de Manhunt-serie en GTA. Bij GTA heb je diverse mogelijkheden het spel te spelen en naast de missies kun je ervoor kiezen om als een wilde mensen dood te rijden maar je kunt óók heel vredelievend gezellig door de stad rijden en met vriendinnen uitgaan. Alles vergezeld van de nodige humor. Bij Manhunt 2 is er maar 1 doel: het zo bloedig mogelijk afslachten van je tegenstanders en is daarom verboden in een aantal landen. Maar ach, een verbod werkt alleen maar averechts omdat er ineens heel veel nieuwsgierigen op zoek gaan naar dat betreffende spel. Vind het nog steeds een taak van het kind zelf + de ouders om hier op te letten en niet van de overheid.... wat dat betreft gaat burgers beschermen wel heel erg ver het is potverdorie gewoon inbreuk op je vrijheid! Bewerkt: 2 juli 2007 door IV trailer Reageren
_niickk Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 wat maakt dat uit? we wone toch in Nederland? Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 wat maakt dat uit? we wone toch in Nederland? ja dat is zo maar probeer nou is te begrijpen dat engelsen ook gewoon mensen als wij zijn. voor het zelfde geld was het ons overkomen! Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 nee, gta moet niet verboden worden anders is mijn leven geruineerd. dat zal dus echt niet gebeuren dat gta verboden word. Reageren
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 nee, gta moet niet verboden worden anders is mijn leven geruineerd. dat zal dus echt niet gebeuren dat gta verboden word. joah, anders zal herman de overheid us ff stevig aanpakken Maar ik denk niet dat GTA wordt afgeschaft. Het feit dat je een crimineel bent die mensen kapot MAG rijden hoeft nog niet te zijn dat het een ongelooflijk bloederig spel is. Daar komt nog bij dat de politie je niet echt meer aardig vind zodra je iemand kapot rijdt. Vooral in IV zal de politie een héél grote rol gaan spelen. Alleen dit laatst is al argument genoeg om GTA IV niet af te schaffen, aangezien bij de vorige delen de politie amper van toepassing was als je 190283 ventjes kapot knalde! Wat ik probeer te zeggen is: de voorgaande delen waren dan nog een stuk lomper dan IV aangezien je in de voorgaande delen doen en laten kon wat je wilde. Nu zal dat (waarschijnlijk) geen optie meer zijn. (ik zeg waarschijnlijk omdat het natuurlijk niet is bewezen hoe snel de politie achter je aan zal gaan zitten, het is echter wel bewezen dat de politie een zeer grote rol gaat spelen in het spel) Reageren
philip14 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik zou echt niet weten waarom GTA IV wel zou worden verboden en andere GTA's niet Reageren
PrI3sT Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 waarom zou iv verboden worden manhunt 2 is al uit en die is toch veel erger Reageren
philip14 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 in welk land is manhunt 2 al uit dan? ik dacht dat ie was uitgesteld Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 in welk land is manhunt 2 al uit dan? ik dacht dat ie was uitgesteld nergens hij lult uit zn nek nee manhunt 2 was juist uitgesteld omdat het de AO rating kreeg in engeland. Nu is er nog geen nieuwe release datum van bekend geloof ik. Maar manhunt 2 is ook veeel erger dan gta..veeeel erger Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik denk dat er totaal geen reden is dat GTA IV verboden zou kunnen worden. Bewerkt: 25 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) IV word niet verboden dan komt de GTA club in actie over de hele wereld en gaan alle anti-GTA mensen weg @hierboven: GTA IV is al uitgesteld of bedoel je verboden ? Bewerkt: 25 augustus 2007 door 2fast{0} Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 IV word niet verboden dan komt de GTA club in actie over de hele wereld en gaan alle anti-GTA mensen weg @hierboven: GTA IV is al uitgesteld of bedoel je verboden ? Hij bedoelt gewoon verboden volgens mij want het is allang bekend gemaakt dat GTA IV uitgesteld is. Als GTA IV verboden wordt, grr.. Dan gaan we idd gewoon met z'n allen protesteren. Er was iemand die Canis Canem Edit (bully) wou verbieden, maar dat lukte hem niet, wie was dat toch ookal weer.. Huh.. En ookal wordt GTA verboden, dan ga ik gewoon naar het buitenland en GTA daar kopen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 IV word niet verboden dan komt de GTA club in actie over de hele wereld en gaan alle anti-GTA mensen weg @hierboven: GTA IV is al uitgesteld of bedoel je verboden ? Hij bedoelt gewoon verboden volgens mij want het is allang bekend gemaakt dat GTA IV uitgesteld is. ik bedoelde ook verboden. ik bewerk het wel ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.