Jump to content

Gta IV verboden ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

in welk land is manhunt 2 al uit dan? ik dacht dat ie was uitgesteld

nergens hij lult uit zn nek :puh:

nee manhunt 2 was juist uitgesteld omdat het de AO rating kreeg in engeland. Nu is er nog geen nieuwe release datum van bekend geloof ik. Maar manhunt 2 is ook veeel erger dan gta..veeeel erger :puh:

Ze hebben Manhunt 2 nu aangepast dat het een M rating heeft gekregen (17+ in amerika) GTA delen hebben ook allemaal een M rating. Het is naar eind oktober uitgesteld. Manhunt was gewoon veel te realistisch waardoor het eerst ook verboden was. Omdat GTA IV hele goede graphics heeft en waarschijnlijk geweldadiger en realistischer, is er wel een kleine kans dat ze ook een hogere rating krijgen maar dit verwacht ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    17

  • b4rtsimps0n

    14

  • GekkieJ01

    11

  • 2fast{0}

    8

Eigelijk slaat dit discussie punt nergens op.Omdat Call of Duty 1,2 nog erger zijn dat Grand theft auto.Ze moeten de leeftijdgrens naar beneden halen naar 16+!

Ja maar omdat er zogenaamd sex ofzo in zit en je ziet wel eens naakte mensen en drrm is het 18+ ik vind eigelijk ook wel dat het naar 16 + mag want het is ook niet egt zo realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk slaat dit discussie punt nergens op.Omdat Call of Duty 1,2 nog erger zijn dat Grand theft auto.Ze moeten de leeftijdgrens naar beneden halen naar 16+!

Ja maar omdat er zogenaamd sex ofzo in zit en je ziet wel eens naakte mensen en drrm is het 18+ ik vind eigelijk ook wel dat het naar 16 + mag want het is ook niet egt zo realistisch

ik vind 18+ ook niet zo goed.

een jongen van 16+ is hetzelfde bijna als een jongen van 18+

want sex op een leeftyd als 16 of 17 is niks mis mee.

GTA heeft altyd al 18+ en in GTA LCS kan me niks over sex herrinere.

Dat is denk ik niet de reden voor een 18+ waardering.

een spel dat sex vertoont heeft deze teken.

circelsno2.gif

en dat heeft GTA niet.

Link to comment
Delen op andere websites

De hot coffee mod was voor GTA SANANDREAS uit gebracht daardoor volgens mij maar die is later weer uitgehaald!

ja ik geloof dat rockstar gedwongen werd de rating aan te passen nadat de hot coffee mod bekent werd..en ja ze moesten m er ook uithalen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind 18+ ook niet zo goed.

een jongen van 16+ is hetzelfde bijna als een jongen van 18+

want sex op een leeftyd als 16 of 17 is niks mis mee.

GTA heeft altyd al 18+ en in GTA LCS kan me niks over sex herrinere.

Dat is denk ik niet de reden voor een 18+ waardering.

een spel dat sex vertoont heeft deze teken.

circelsno2.gif

en dat heeft GTA niet.

Volgens mij gaat het niet om de seks die er in zit, anders vind ik het wel erg dom, jongens van 15/16 zijn er oud genoeg voor.

Eigelijk slaat dit discussie punt nergens op.Omdat Call of Duty 1,2 nog erger zijn dat Grand theft auto.Ze moeten de leeftijdgrens naar beneden halen naar 16+!

Call of Duty is een oorlogsspel. In een oorlogs spel strijd je om vrede en daarbij moeten wat doden vallen.

In gta schiet je gewoon wat onschuldige mensen op straat neer of jat zomaar iemand zijn auto. Jongeren kinderen hebben meer kans dat ze dit later ook wel eens gaan doen dan volwassenen. Dat als je in het echt over straat loopt en een oma loopt in de weg haar neer te slaan, zoals ze in gta geleerd hebben af ander zinloos geweld. Ook denk ik dat als je een auto hebt en iemand rijd er tegenaan dat je als je van jong af aan al GTA speelt eerder een pistool uit het dashboardkastje haalt en de gene die je aanreed neer schiet dan waneer je nog nooit een spel hebt gespeeld.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan GTA helemaal niet verboden worden.

Waarom?

- Ja er zijn onschuldige mensen op straat. Maar die hoef JIJ toch niet te doden? Ja je kan wel zeggen: GTA is te gewelddadig omdat je mensen kan doden. Maar dat hoef jij niet te doen alleen bij missies waar je de boosaardigen moet doden.

- En ja, je moet wel in missies mensen killen, maar die mensen zijn niet onschuldig.

Ik heb gisteren nog een hele pagina in het Engels zitten lezen over een ex-rockstar medewerker, wat hij vondt van Rockstargames, GTA etc.

Hij zei dat Rockstargames de scenes wel verwijdert had, maar ergens nog in de game zaten. Sommige mensen van R* wisten dat zelfs niet. :7

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan GTA helemaal niet verboden worden.

Waarom?

- Ja er zijn onschuldige mensen op straat. Maar die hoef JIJ toch niet te doden? Ja je kan wel zeggen: GTA is te gewelddadig omdat je mensen kan doden. Maar dat hoef jij niet te doen alleen bij missies waar je de boosaardigen moet doden.

- En ja, je moet wel in missies mensen killen, maar die mensen zijn niet onschuldig.

Ik heb gisteren nog een hele pagina in het Engels zitten lezen over een ex-rockstar medewerker, wat hij vondt van Rockstargames, GTA etc.

Hij zei dat Rockstargames de scenes wel verwijdert had, maar ergens nog in de game zaten. Sommige mensen van R* wisten dat zelfs niet. :7

Dat is goeie oplichterij maar er zou een code voor moeten zijn dat je de erge versie van GTA IV gaat spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan GTA helemaal niet verboden worden.

Waarom?

- Ja er zijn onschuldige mensen op straat. Maar die hoef JIJ toch niet te doden? Ja je kan wel zeggen: GTA is te gewelddadig omdat je mensen kan doden. Maar dat hoef jij niet te doen alleen bij missies waar je de boosaardigen moet doden.

- En ja, je moet wel in missies mensen killen, maar die mensen zijn niet onschuldig.

Ik heb gisteren nog een hele pagina in het Engels zitten lezen over een ex-rockstar medewerker, wat hij vondt van Rockstargames, GTA etc.

Hij zei dat Rockstargames de scenes wel verwijdert had, maar ergens nog in de game zaten. Sommige mensen van R* wisten dat zelfs niet. :7

Dat is goeie oplichterij maar er zou een code voor moeten zijn dat je de erge versie van GTA IV gaat spelen :D

Jammer dat dat niet kan. Er is altijd wel een oma die boos wordt omdat er geweld inzit, ookal houden ze het geheim, je moet ''de code'' wel invoeren en daarmee ''de erge'' versie spelen. :7

Maar ik begrijp wel dat het een grapje is hoor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat het verboden wordt. Ze moeten er dan maar gewoon strenger op toezien dat het niet aan kinderen wordt verkocht.

Doen ze al als je nog geen 18 bent en je kan niet bewijzen dat je het wel bent krijg je egt niet mee. Er staat een boete op van 10.000 euries, Zowel voor de verkoper als jouw. Als je de winkel goed kent en de verkoper ook is er niks aan de hand of bestel via een online site.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat het verboden wordt. Ze moeten er dan maar gewoon strenger op toezien dat het niet aan kinderen wordt verkocht.

Doen ze al als je nog geen 18 bent en je kan niet bewijzen dat je het wel bent krijg je egt niet mee. Er staat een boete op van 10.000 euries, Zowel voor de verkoper als jouw. Als je de winkel goed kent en de verkoper ook is er niks aan de hand of bestel via een online site.

das wel overdreven hoor. (de meeste) winkel kijken helemaal niet zo streng naar de leeftijd..heb nog nooit gehoord van iemand of zelf meegemaakt dat ze om een id vroegen bij het kopen van een game.

en die 10.000 euro boete is alleen voor de verkoper, hoe kunnen ze jou nou een boete opleggen voor het kopen van een spel..daar moet de winkel op letten. ook gaan het vaak om mensen onder de 18/16 die dan een spel kopen dat ze eigenlijk niet mee mogen krijgen bij de winkel..hoe kunnen die ooit 10.000 betalen. dus boete voor de koper is enorme totale grandioze onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las vandaag toevallig in de METRO dat de overheid er serieus aan had gedacht om bijv. GTA SA af te schaffen. Het kwam voornamelijk door de hot coffee mot maar ook vanwege het feit dat je een gangster bent, mensen kapot knalt, in de drugsbuisness zit etc. etc. Over GTA IV stond er niets in, maar als er al discussies waren over SA hoop ik niet dat dat ook zal gebeuren met IV!

Niet dat GTA IV dan afgeschaft zal worden, maar discussies leiden meestal tot veranderingen die aangebracht (moeten) worden aan het spel ... meestal worden dan de meest leuke dingen eruit gehaald :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...