PIERRO P Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Precies!! Mensen zullen altijd wel op een of andere manier aan GTA IV komen. Hebben ze San Andreas verboden?? Nee terwijl daar van die sex spelletjes in zaten!! Het spel was voor 18 jaar en ouder en ik was 16 toen ik het kocht. Die winkeliers letten echt niet op de kijkwijzer. Zolang het spel maar verkocht word en zij geld verdienen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Die winkeliers letten echt niet op de kijkwijzer. Zolang het spel maar verkocht word en zij geld verdienen. precies... je zou het gewooon kunnen halen.. en anders via Ebay Reageren
Verrity Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Als ik dit lees krijg ik eigelijk al hoofdpijn Dat GTA aan kan zetten tot moord is een mening, geen feit. Jijzelf kan zeggen dat GTA Niet aanzet tot moord/doodslag(poging tot) is niet aan jezelf maar aan je hersenen als je door zulke dingen gefasineerd bent gaat het vanzelf.. helaas. Ik geef je in ieder geval helemaal gelijk! GTA hoeft niet verboden te worden. alle andere delen zijn namelijk gewoon uitgegeven.. dus zal GTA IV nu echt zoveel boeie. en als dat zou is heeft de minister weinig te doen en kan hij maar beter aftreden . Ik zet trouwens een op Ernst's* mond. (Hij praat teveel ) Ik heb ook gelezen dat iemand het uit Amerika wil laten importeren. A. Hoeveel zal dat kosten. B. De spullen zullen langs de Douane gaan. (Dus die ontdekken het.) Stel je voor iemand bestelt een Kernbom en laat het opsturen. en de Douane zal het niet controlen hebben we een ramp op (inter)nationale schaal!!! Dus als Ernst het verbied. Moet je er maar mee leren leven denk ik *Ernst is trouwens Hirsch Ballin BTW ik was 12 1/2 toen ik SA kocht Bewerkt: 24 april 2007 door Grove-Member Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Hoe dan ook , de meeste zullen tog wel aan GTA IV komen. Als het verboden zou worden dan gaan veel mensen die dicht bij de grens wonnen gewoon in een ander land halen (Duistland , Belgie). Anders zullen het gewoon kunnen bestellen via Belgische/Duitse bedrijven. Hoe dan ook ik zal GTA IV spelen ( Als ik een ps3 heb ) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik denk dat iedereen GTA IV wel gaat kopen als ze het echt willen. maar ik denk als het ECHT verboden zal worden dan word er ook wel gecontroleerd voor alle "verdachte" pakjes van het buitenland met waarschijnlijk GTA IV erin. maar ik denk dat GTA IV niet verboden zal worden Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik hoop dat ze hat niet gaan verbieden. Dat zou jammer zijn want het een heel mooi spel. Reageren
Ninoke Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 het spel bully of die andere naam(kweet niemeer wa de 2de naam is) van R* is verboden in BE en NL(zou ook in heel europa kunne kweet het nie meer goe)gelukkig he ik het juust op tijd kunne kope mar hoop dat gta4 nie verbode worde(ofwel starte we protest Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 het spel bully of die andere naam(kweet niemeer wa de 2de naam is) van R* is verboden in BE en NL(zou ook in heel europa kunne kweet het nie meer goe)gelukkig he ik het juust op tijd kunne kope mar hoop dat gta4 nie verbode worde(ofwel starte we protest Sinds wanneer is bully (Canis Canem Edit) verboden in NL ? Voor zover ik weet heeft het een PEGI rating van 16+, en het is gewoon te koop in Nederland en België.. Reageren
jojokojo Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 sommige mensen zeggen hier dat gta niet veel geweld heeft maar ik vind het juist het spel met veel zinloos geweld! Ik vind zeker neit dat ze spellen moeten gaan verbieden maar gewoon beter moeten gaan opletten of de mensen wel 16+ zijn. Als het toch wordt verboden importeerd iedereen het wel of koop ik het op de zwarte markt. Reageren
Fistic Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Mortal Kombat, Carmageddon... same sjit, different year beide niet gelukt, Gta IV komt er makkelijk doorheen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Mortal Kombat, Carmageddon...same sjit, different year beide niet gelukt, Gta IV komt er makkelijk doorheen huh Beide games liggen gewoon in de Nederlandse winkel. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik denk dat Fistic (leuke naam trouwens ) bedoelt dat men destijds geprobeerd heeft MC en Carmageddon óók te verbieden, en dat is niet gelukt. En GTA is toch een trapje minder "erg" dus die komt zeker door de keuring. En waarom ook niet.... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 het spel bully of die andere naam(kweet niemeer wa de 2de naam is) van R* is verboden in BE en NL(zou ook in heel europa kunne kweet het nie meer goe)gelukkig he ik het juust op tijd kunne kope mar hoop dat gta4 nie verbode worde(ofwel starte we protest Sinds wanneer is bully (Canis Canem Edit) verboden in NL ? Voor zover ik weet heeft het een PEGI rating van 16+, en het is gewoon te koop in Nederland en België.. Nee, is niet verboden, maar de PVDA heeft wel gewild dat het verboden werd, omdat het een stimulans zou zijn van het pesten op de scholen. Dat is er echter, naar mijn weten, niet door gekomen. GTA IV zal heus wel toegestaan worden. De politieke partijen hebben regelmatig zulke dingen gezegd, maar als het erop aankomt gaan ze er toch niet volledig voor. Reageren
Fistic Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Mortal Kombat, Carmageddon...same sjit, different year beide niet gelukt, Gta IV komt er makkelijk doorheen huh Beide games liggen gewoon in de Nederlandse winkel. zucht... beide niet gelukt om te verbannen van de winkels, Gta IV komt er makkelijk doorheen zo beter? Ik denk dat Fistic (leuke naam trouwens ) bedoelt dat men destijds geprobeerd heeft MC en Carmageddon óók te verbieden, en dat is niet gelukt. En GTA is toch een trapje minder "erg" dus die komt zeker door de keuring. En waarom ook niet.... juistem...waarom zouden ze het verbieden...er zijn wel bloederige/smerige/vatsig conceptuelere games op de markt. >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de Bewerk-knop.<<< zal ik doen, ik ga nu in de hoek staan..... Bewerkt: 27 april 2007 door Fistic Reageren
Rickos Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Doe niet zo achterlijk GTA komt gewoon in Nederland uit Saints Row kwam ook uit en das net zo erg En ze hebben nog nooit een gta verboden in nederland Goed ik weet in ieder geval echt 100% zeker dat hij ook in Nederland uit komt Alleen tjaah somminge van Jullie moeten misschien met een ouder iemadn mee om de game mee te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.