Jump to content

Gta IV verboden ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Doe niet zo achterlijk

GTA komt gewoon in Nederland uit

Saints Row kwam ook uit en das net zo erg

En ze hebben nog nooit een gta verboden in nederland

Goed ik weet in ieder geval echt 100% zeker dat hij ook in Nederland uit komt

Alleen tjaah somminge van Jullie moeten misschien met een ouder iemadn mee

om de game mee te krijgen.

Tuurlijk komt GTA IV in Nederland uit! Hebben die gasten dan GTA IV helemaal van het begin tot het einde uitgespeeld? Nee, en dan nog. Wordt het verboden? Dan zal 'illigaal downloaden' sterk toenemen, en das volgensmij ook een nadeel voor hun.

Alleen tjaah somminge van Jullie moeten misschien met een ouder iemadn mee

om de game mee te krijgen.

Als ze mij zien, dan willen ze GTA IV gratis geven! :clown:

Mvg, Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    17

  • b4rtsimps0n

    14

  • GekkieJ01

    11

  • 2fast{0}

    8

Doe niet zo achterlijk

GTA komt gewoon in Nederland uit

Saints Row kwam ook uit en das net zo erg

En ze hebben nog nooit een gta verboden in nederland

Goed ik weet in ieder geval echt 100% zeker dat hij ook in Nederland uit komt

Alleen tjaah somminge van Jullie moeten misschien met een ouder iemadn mee

om de game mee te krijgen.

ze letten echt nie op de rating dat is alleen een tip voor de ouders dat er geweld in zit een 10 jarige koopt zo een spel voor 16+ zonder volwassene

Link to comment
Delen op andere websites

Als ie werkelijk verboden zou worden bestel ik hem op rockstar warehouse

of op amazon. Maar ik denk dat ie niet verboden wordt.

Nederland heeft daar nog nooit zo moeilijk over gedaan

soms in duitsland wel. Ik hoop dat ie niet verboden wordt.

Maar iedereen kan wel zeggen: Ik ga hem downloaden!

maar wat als ie niet op de pc komt...

Of zijn jullie allemaal zo techneuten dat jullie via de computer

de cd op de xbox 360 of ps3 kunnen zetten?

groetjes stijn :)

Edit: als ie verboden wordt zijn ze echt een stelletje (voor de zekerheid toch maar even weggehaald)

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV verboden zou worden in Belgie/Nederland, zou er hier dan nog een forum over GTA IV mogen zijn?

Tuurlijk, waarom niet? :bonk: Het is toch ook niet verboden om een forum te openen over hard-drugs?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het zou kunnen dat GTA IV verboden wordt in NL.

Maar waarom alleen GTA IV? Vele andere spellen zijn ook met een vuist erop. En GTA SA dan? Die is ook boven de +18 en Vice city en GTA III ook volgens mij. Maar iedergeval het lijkt me sterk dat GTA IV wordt verboden maar het zou kunnen?

Link to comment
Delen op andere websites

als ze hem verbieden wat volgens mij niet gaat gebeuren kost ook veel geldverlies voor R* en zal prodesteren , want ze gaan veel verlies lijden als dat dus zo het geval is , verder hoop ik natuurlijk ook niet dat het zou gebeuren maar er zit een tekleine kans is dat ze zo'n groot spel kunnen verbieden toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

het is ook goed mogelijk dat de kinderen hun geweldadige uitingen lekker in hun knokspelletjes kunnen uiten zodat ze hun vriendjes (mischien niet het juiste woord) niet in elkaar hoeven te meppen. ik zie ook niet zoon verschil tussen een 5tal jaar geleden waar spellen minder realistischer waren en nu. het is dus bullshit dat ze agressief worden van spelletjes ze snappen toch heus wel dat je niet zomaar iemand in elkaar mag meppen. denkend aan bloederige veldslagen van vroeger toen hadden ze toch ook geen knokspellen.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

De Nederlandse politiek ziet games gewoon als vrijheid van meningsuiting, dus zullen alle games gewoon ongecensureerd in Nederland komen, mits de uitgever er voor kiest. En Rockstar heeft helemaal niks tegen Nederland, dus GTA IV zal gewoon in Nederland verkrijgbaar worden. Dat de Duitse politici zo zielig doen over Dead Rising met groen bloed kan ik ook niks aan doen, maar gelukkig zijn de Nederlandse politici wel zo tolerant om vette games niet te verbieden.

Besides, heeft de Nederlandse overheid óóit een game verboden? Volgens mij mocht zelfs Wolfenstein II met de duidelijke hakenkruizen en Hitler als eindbaas gewoon uitgebracht worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze kunnen dit doen.

Ik herriner me wanneerr SA uitkwam dat er in België sprake was van het spel niet op de markt te brengen.

Dit kwam door een polemiek gelanceerd door het toenmale "Vlaams Blok". Ze wilden niet dat er zulke gewelddadige games verkocht werden. Waarschijnlijk zal dit weer ter sprake komen voor GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk... weet niet zeker. dat er dan demonstraties komen ofzo :clown:

maar serieus kan best er was ook eens een fimpje op tv waar ze mensen interviewen hoeze het zouden vinden

als geweldadige games verboden zouden moeten worden.

iedereen zei ongeveeveer wel zoiets: als dat gebeurt kijgen ze wat! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat men zich zo druk maakt om GTA. Gordon Hall heeft genoeg erge ideeën zoals Manhunt etc. maar GTA is echt niet 1 van de ergste. Overigens valt het 'gewelddadige' in GTA games wel mee, omdat je niet persé missie's moet doen, dus dan hoef je ook niet persé iemand te vermoorden of gewelddadige dingen te doen. Daarom zou ik zelf GTA een rating geven van 14+, omdat vrij weinig mensen boven de 18 GTA speelt. Ik bedoel daarmee dat grotendeels kinderen onder de 18 GTA spelen ;) Ik hoop maar dat ik Joriz, Patrick_W en GTA_Sheep maar niet beledigt heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...