Jump to content

Triple insane stunt


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

is een Trible insane stunt goed want ik heb een goede plek gevonden waar ik wel 3keer achter elkaar trible had(maar mij vraag is egt of het beter kan) :):?

ik vraag me eigenlijk ook altijd al af of er nog iets is wat hoger is dan triple insane stunt bonus...

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten is een triple insane stunt het hoogste, dit is ook mijn maximale score. Als je wilt uitproberen of er nog hoger is, raad ik je aan om naar Shoreside Vale te gaan met je Sanchez. Rij naar de rechterkant van het eiland en rij met een aanloopje van van bergen af. Als het goed is vallen je scores nu hoger uit dan anders, maar het is nog steeds een triple insane stunt bonus. Je krijgt wel veel meer geld dan anders, dus het lijkt me dat een triple insane stunt toch echt het maximale is.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik voor de pagina op wikigta voor unique stunts.

Door weer op je wielen terecht te komen haal je een 'Perfect insane stunt' en door meerdere salto's te halen kun je een 'double' , 'triple' of meer 'insane stunt' halen, waar je ook meer geld voor krijgt.

Er staat dus dat het nog hoger kan gaan dan triple, maar ik heb dit nog nooit gehaald.

Ik heb al een paar keer een Perfect triple insane stunt bonus gehaald, dus hij bestaat. Ik twijfel er ook aan of het klopt wat er op wikigta staat, want nog spectaculairdere stunts zijn volgens mij nog altijd een Perfect triple instane stunt bonus.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

ok, maar waar haal je dan de trible perfect insane bones?

die kan je overal halen, de perfect komt erbij door op je wielen te landen...

wikigta:

en door meerdere salto's te halen kun je een 'double' , 'triple' of meer 'insane stunt' halen, waar je ook meer geld voor krijgt.

dus misschien is er wel zoiets als een quatro insane stunt bonus ofzo?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

ok, maar waar haal je dan de trible perfect insane bones?

De beste plek voor triple insane stunt bonussen is Shoreside Vale, dat zei ik hierboven ook al. Het beste wat je hier kan doen is op je PCJ-600 of Sanchez hard door de tunnel te rijden aan de rechterkant van Shoreside Vale en op een willekeurige plek gewoon van de bergen af te jumpen. Probeer je motor recht te houden en op een goede plek te landen, wat ongeveer 200 meter lager. Als je valt moet je het helaas overnieuw proberen, maar als je op je motor blijft zitten heb je vrijwel altijd een triple insane stunt bonus. Natuurlijk kan het ook op andere plekken, als je maar ver en/of hoog genoemd jumpt. Veel succes, het is echt niet zo moeilijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...