Jump to content

zonder cheats


Mesut

Recommended Posts

Nou laat ik zo beginnen, ik had een keer San Andreas geleend van een vriend van mij mij en die heb ik uitgespeeld met duizenden cheats...

mijn vraag is of het moeilijk is zonder cheats? :cab:

Maar dan oook ECHT heel moeilijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem ook aan het spelen zonder cheats en moeilijk is het niet.

Bij vele missies zijn er zoveel truuks waardoor de missie makkelijker wordt als hij echt niet lukt, en zelfs de truuks hoef ik nooit te gebruiken.

Enkel de schooltjes zijn moeilijk.

P.S.: Ik zit in de desert, dus weet niet of het daarachter veel moeilijker is.

Ik denk van niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem helemaal voor de volle 100% uitgespeeld zonder ook maar 1 cheat te gebruiken :Y:engel: .

Maar ik moet wel zeggen dat bepaalde missies erg moeilijk en irritant waren :bonk: , en dat ik soms na tientallen keren proberen(en vloeken :duh::@ +frustraties botvieren op iets waar ik later geen spijt van zou hebben :cab::cry: ) uiteindelijk de gehate missie gehaald had :D:dans: .(ik vond vooral de auto-rijschool een paar ZEER irritante missies bevatten en de eind-missie met Big Smoke vond ik op den duur ook erg langdradig worden.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga pas zonder cheats spelen als ik alle scholen zelf op goud uit kan spelen :$ Maar gebruik eigenlijk alleen de wapencheat. Maar das misschien omdat ik schiet als een meisje :engel:
Meisjes met wapens zijn anders heel gevaarlijk :puh: . De standaard cheats kunnen je niet bij alle missies helpen, de scholen bijvoorbeeld kan je niet makkelijker maken met cheats (behalve bij de laatste opdracht v/d rijschool :engel: ).
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er nog nooit cheat in gebruikt en ik heb hem gewoon kunnen uitspelen.

soms is er iets lastig, maar dan moet je een missie 2x doen. dat is ook niet erg...

maar opzich is alles makkelijk.

kwa geld moet je gokken voor geld, met blackjack verdien je het meest, en dan kan je met een paar miljoen heel wat leuke dingen doen.

wel moet ik je waarschuwen voor cheats te gebruiken, want ik heb al 2 spellen die kapot zijn, doordat ik veel heb gecheat!!! :-( waaronder GTA vice city...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...