Jump to content

Benzine dop Helicopters.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallootjes,

Ik heb zomaar een vraagje, Heeft een helicopter ook een benzine dop dat je hem in een keer kan opblazen als een auto? ^_^

En nog een vraagje:

Waar kan je de Newschopper vinden? In de Walkthrough staat geen plaats. Omdat het onbekend is of niet bestaat.

/Rox.

Bewerkt: door Roxx0rz
Geplaatst: (bewerkt)

Nee, helikopters hebben geen benzine dop. Ik weet wel dat ze een zwakke plek hebben, namelijk de staart propeller. (Daar gaat hij bij mij tenminste het snelst kapot)

De news chopper is denk ik op geen enkele manier te verkrijgen. Het is een mogelijkheid hem met de de n00bmode te spawnen denk ik.. Probeer anders eens te kijken op het dak van nieuwsgebouwen (voor zover die er zijn.)

De locaties die men op Wikigta laten zien (van voertuigen en andere pickups) komen rechtstreeks van de codes uit het spel.

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:

Volgens mij hebben vliegtuigen ook niet zo'n zwakke plek als bij auto's, ik heb iig nog geen kerozine-dop kunnen ontdekken bij een vliegtuig :cab:

Geplaatst:
En nog een vraagje:

Waar kan je de Newschopper vinden? In de Walkthrough staat geen plaats. Omdat het onbekend is of niet bestaat.

Probeer eens dit topic, staan twee à drie manieren in om de Newschopper te krijgen. Moet je zelf maar even kijken welke je denkt dat het makkelijkst is.

Geplaatst:

Overigens kun je een helicopter wel in een keer opblazen. Dit doe je zo:

Pak je sniperrifle

Richt op de luchtinlaten onder de propellor

SCHIET!

:cya:

w-tje: wist je dat de ene piloot van de politiehelicopter die achter je aangaat in GTA-Sa een pacifist (iemand die tegen geweld is) is, terwijl hij wel wil dat zijn 'vriend' op je schiet?

Geplaatst:
Op een auto zit een benzine dop, maar als ik erop schiet knalt de auto niet uit elkaar

Dit hangt een beetje van een aantal factoren af:

1) welk wapen je gebruikt

2) soms lukt het mij ook niet en soms wel :?

3) probeer nauwkeurig te richten

4) lukt nog niet, dan weet ik het meer :schater:

Geplaatst:

Nee, die benzinedoppen zaten niet in Vice City.

Overigens, in Vice City had een helikopter ook een zwakke plek, namelijk de linkerkant

van de cockpit, als je daar met een sniper op schoot, raakte je

de piloot en stortte de helikopter neer.

Of dit in San Andreas ook het geval is, i don't know.

Geplaatst:
BTW zitten die benzine doppen ookal in vc? nog nooit gezien eigenlijk...

Er zitten wel benzinedoppen op, je kan ze alleen niet 'gebruiken' door erop te schieten.

Geplaatst:
Nee, die benzinedoppen zaten niet in Vice City.

Overigens, in Vice City had een helikopter ook een zwakke plek, namelijk de linkerkant

van de cockpit, als je daar met een sniper op schoot, raakte je

de piloot en stortte de helikopter neer.

Of dit in San Andreas ook het geval is, i don't know.

Nee is San Andreas is dat volgens mij niet...want je ziet ook niemand in de cockpit zitten...ik heb het al vaker geporbeert maar mij lukt het dus niet!

Grtz ChzN. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...