Jump to content

[OV] Real Life Foto Contest v3 vragentopic


Ikkes

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Sorry voor de dubbelpost, maar je hebt iets verkeert getypt Ikkes:

Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 1 krijgt 1 punt. De mensen met de meeste punten gaan door.

Het moet nummer 3 zijn ;)

MVG Kristof :cya:

Bewerkt: door kristof01
Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij je foto niet te laat gepost?

het moest toch ten laatste voor 1 februari en als ik me niet vergis heb jij je foto op 1 februarie rond 16.30 gepost.

Bewerkt: door kristof01
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat dacht ik ook al.. :puh:

En ook beetje raar dat de contest leader meedoet met zijn eigen contest :engel:

Daar ben ik het niet mee eens. Met iets als een contest voor de GTA delen ofzo, snap ik het wel wat je zegt, want daar kan je makkelijk zomaar wat opschrijven. Maar dit is een foto, die iedereen ziet, en dan moeten andere leden stemmen. Dat is natuurlijk totaal iets anders, en kan niet bij gefraudeerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke even uitleg van mijn kant:

Net als de vorige contests doe ik gewoon mee. Ik heb het wel overwogen maar wat Dutchy3010 al zei kiest het "publiek". Ik zorg dat het in goede banen loopt dus ik zou niets "vals" kunnen doen. De reden van de late deelname was dat ik het vergeten was bij te zetten, even als die van Demontventoux. Een fout van mijn zijde. Het deelnemer aantal was 8 en dat blijft ook 8. Ook ik doe gewoon mee, want ik "begeleid" het immers alleen maar.

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Deelnemers mogen gewoon stemmen, maar niet op zichzelf. Dan krijgt de deelnemer de overweging: Zal ik punten geven aan de concurent of niet? Maar dat is niet mijn zaak :clown: .

Kortom: Deelnemers mogen gewoon stemmen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...