Joriz Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Tijdens het updaten van de database software van het forum is er helaas een storing opgetreden die niet zo makkelijk was te repareren. Onze Excuses voor het ongemak. Mocht je nog fouten tegen komen op het forum stuur dan een PM naar Joriz met daarin de URL die je wilde bezoeken en de volledige foutmelding.
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik hoorde van Dutchy dat er berichten waren verloren? Klopt dit? Anders wel jammer, ik kon niet op m'n geliefde forum ... >>> Door Dutchy3010: Ik wist zelf ook van niets, dus... <<< Grrr, jij bent ook al niet meer te vertrouwen...
Joriz Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Zover ik weet is er niets verloren gegaan aangezien we nog steeds met dezelfde database werken.
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Pfieuw.. Is me dat een opluchting. Bedankt! @ hierboven: Meen je dat?! Het forum laten crashen: da's een ramp ... Bewerkt: 17 januari 2007 door VWO-er
Koen729 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Oh gelukkig, er is niks weg Trouwens, dat wiki eruit lag, had dat ook hiermee te maken?
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik vermoed van wel; de server hè?
SamShine Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Het is niet erg Joriz, zolang jullie maar alles oplossen! Ik ben nog niets tegengekomen, als ik iets vind zal ik het direct melden. Nog veel succes met de rest van het updaten en kloten.
SummerBase Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Oh gelukkig, er is niks weg Trouwens, dat wiki eruit lag, had dat ook hiermee te maken? GTAForum, GTAGames en WikiGTA staan voor zover ik het weet op de door Ahead gesponsorde server in de rack van 'Phost'. Als er dan eens onderhoud gepleegd moet worden dan denk ik dat je direct alles in één keer mee neemt, en uit eerdere meldingen en ondervindingen denk ik dat het op dezelfde database staat. Alleen in een andere User, dat betekent dus dat het gescheiden is. Verder geeft het niet, want een nieuwe versie moet op verbetering wijzen. Echter had je dit beter snachts kunnen doen Joriz, maar goed maakt ook niet uit; het is er al weer.
Blink Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Fijn dat het forum het nu weer doet, heb me net toch een potje lopen te vervelen
Koen729 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Oh gelukkig, er is niks weg Trouwens, dat wiki eruit lag, had dat ook hiermee te maken? GTAForum, GTAGames en WikiGTA staan voor zover ik het weet op de door Ahead gesponsorde server in de rack van 'Phost'. Als er dan eens onderhoud gepleegd moet worden dan denk ik dat je direct alles in één keer mee neemt, en uit eerdere meldingen en ondervindingen denk ik dat het op dezelfde database staat. Alleen in een andere User, dat betekent dus dat het gescheiden is. Verder geeft het niet, want een nieuwe versie moet op verbetering wijzen. Echter had je dit beter snachts kunnen doen Joriz, maar goed maakt ook niet uit; het is er al weer. Toch raar, het forum deed het al niet meer en ik zat nog op wiki
Big Boss Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik kreeg wel de Forum Index en de Wikigta Main Page, maar elke koppeling leidde naar een error, ofwel MySQL ofwel een kan-de-server-niet-vinden-error. Goed dat hij het nu weer doet.
Thundercover Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik had vandaag net een vrije middag om lekker lang op het forum te zitten, is het offline. Ik ben het met Summerbase eens dat het beter 's nachts of 's ochtends kan. @ Big Boss, ik had precies hetzelfde probleem.
Joriz Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Oh gelukkig, er is niks weg Trouwens, dat wiki eruit lag, had dat ook hiermee te maken? GTAForum, GTAGames en WikiGTA staan voor zover ik het weet op de door Ahead gesponsorde server in de rack van 'Phost'. Als er dan eens onderhoud gepleegd moet worden dan denk ik dat je direct alles in één keer mee neemt, en uit eerdere meldingen en ondervindingen denk ik dat het op dezelfde database staat. Alleen in een andere User, dat betekent dus dat het gescheiden is. Verder geeft het niet, want een nieuwe versie moet op verbetering wijzen. Echter had je dit beter snachts kunnen doen Joriz, maar goed maakt ook niet uit; het is er al weer. De server van GTAGames.nl staat geheel los van Phost.nl Phost.nl zorgt alleen voor de ruimte en het dataverkeer. Dit was puur een software probleem die gelukkig redelijk snel was opgelost.
Jericho Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik verveelde me wel even, ik wist niet wat doen ook al ben ik net nieuw op dit forum:)
Recommended Posts