Jump to content

Storing Forum database


Joriz

Recommended Posts

ik had terwijl maar even GTA 1 gedownload kon ik dat nog eens spelen :puh:

(ps weet iemand die map editor voor gta1 zijn moomapper v0.9 of zo iets staat niet bij downloads)

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag net een vrije middag om lekker lang op het forum te zitten, is het offline. Ik ben het met Summerbase eens dat het beter 's nachts of 's ochtends kan.

@ Big Boss, ik had precies hetzelfde probleem.

Ja ik ook. we hadden lekker 40-minuten rooster, dus kon ik lekker vroeg naar huis. kom ik thuis, eventjes kijken of er op mijn topic is gereageerd. resultaat: forum doet het niet! :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag net een vrije middag om lekker lang op het forum te zitten, is het offline. Ik ben het met Summerbase eens dat het beter 's nachts of 's ochtends kan.

@ Big Boss, ik had precies hetzelfde probleem.

Ja ik ook. we hadden lekker 40-minuten rooster, dus kon ik lekker vroeg naar huis. kom ik thuis, eventjes kijken of er op mijn topic is gereageerd. resultaat: forum doet het niet! :cry:

Ben ik blij dat ik het meest 's nachts op het forum zit :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet is er niets verloren gegaan aangezien we nog steeds met dezelfde database werken.

Ik weet niet of het al langer niet goed is, maar ik was aan het kijken naar mijn eigen onderwerpen en bij dit topic staat maar één bericht, terwijl dat en startbericht (van mij) en drie reacties zouden moeten zijn. Ligt dat aan die database storing, het aanpassen van de layout of aan iets anders, bijvoorbeeld dat het topic oud is?

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel kansloos als je je verveeld omdat GTA-Forum er niet is.. :puh:

Natuurlijk is het niet leuk, maar kom op.. Vervelen is een groot woord..

Ik heb lekker SA:MP gespeeld en MTA! :bier:

Maar eind goed, al goed! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment van deze post plaatsen was er ook een fout.

ik drukte op add reply en toen stond er een blauw uitroepteken onderaan het topic met de tekst:

Communicatie naar de website is geannuleerd.

Wat is dit? Na een paar keer proberen lukte het wel en dat is deze post geworden.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...